New Moment se vratio kući
Nakon više od dve godine, New Moment se vratio kući. U svom stilu – sa velikom žurkom za medije, klijente i prijatelje kuće! Samo što im kuća nije više ista. Porastao je New Moment, a sa njim je porasla i Hilandarska 14.
Na istu adresu, ali u novom ruhu, u čuvenu 14-icu, stecište najkreativnijih ideja, gde se umetnost spojila sa advertajzingom, vratio se New Moment sa svim svojim ljudima. I novim i starim. Jer, možda neki poslovi mogu da funkcionišu bez ljudske sinergije i energije, ali marketinške agencije, koje dišu kreativnost i imaju ideje kao najjače valute i ljude kao najbolje adute – malo teže.
Zato je u slavu kreativnosti i nastavka rađanja inovativnosti, u svojoj novoj zgradi, agencija New Moment organizovala jednu u nizu žurki koje promovišu osnovne vrednosti na kojima počiva poslovanje svih kreativnih i kredibilnih agencija i kompanija – vera da dobre ideje mogu da promene svet.
„Specifična atmosfera i duh New Moment-a oduvek su bili naša ‘differentia specifica’ i nešto što nas je razlikovalo od drugih agencija. To je tradicija koju želimo da nastavimo i prenesemo duh kolektivizma i našu strast prema poslu i u ovu novu zgradu. Mislimo da smo sa ovom žurkom napravili prvi korak ka tom cilju“, rekli su Žarko i Lazar Sakan, vlasnici agencije New Moment.
Nakon 40 godina duge tradicije New Moment-a, agencije koju je osnovao Dragan Sakan, pionir advertajzinga u regionu, njegov duh i dalje živi, više ne u kući već u New Moment zgradi, poslujući na krilaticama koje je on utemeljio – da se najbolje vidi srcem i da ništa ne može biti ostvareno ako pre toga nije odsanjano.
Kreativna kuhinja New Moment-a oduvek je bila mesto odakle su izlazili najbolji ukusi, tako da očekujte još mnogo toga dobrog sa njihovog eklektičnog jelovnika ideja.
Fotografije: Promo