Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Osvojite neverovatnih dva miliona dinara za šoping u Galeriji Belgrade!

AUTOR: CityMagazine 15 Sep, 2020
Osvojite neverovatnih dva miliona dinara za šoping u Galeriji Belgrade!

Galerija Belgrade, najveća regionalna šoping, gastro i zabavna destinacija, pokrenula je nagradnu igru Šopinguj kao milioner koja će trajati do 5. oktobra 2020. godine. Svi koji žele da učestvuju i osvoje neku od nagrada iz nagradnog fonda vrednog neverovatnih dva miliona i 300 hiljada dinara treba samo da se registruju na stranici www.galerijabelgrade.com.

Sedam srećnih dobitnika biće nagrađeni bodovima koje mogu iskoristiti za kupovinu u objektima u Galeriji Belgrade koji učestvuju u nagradnoj igri. Bodove preuzimaju kroz aplikaciju Moj Beograd, koja će biti dostupna na sajtu tržnog centra.

Prvo mesto dobitniku donosi čak 100 miliona bodova, odnosno dva miliona dinara, drugo mesto 200.000 dinara, a još pet dobitnika osvojiće po 20.000 dinara za nezaboravnu kupovinu u tržnom centru koji uskoro otvara vrata za posetioce. Galerija Belgrade ponudiće potrošačima do sada neviđeno iskustvo kupovine, brendove svetske klase i nove koncepte zabave na više od 140.000 kvadrata. Uz to, posetioce očekuju restorani i kafići sa impresivnim pogledom na reku, 3.600 parking mesta, kao i multipleks bioskop koji se prostire na više od 4.000 kvadrata.

Kako bi svim posetiocima bila pružena usluga jedinstvena na tržištu, Galerija Belgrade kreirala je inovativni program lojalnosti Moj Beograd koji obuhvata niz pogodnosti, popusta i drugih iznenađenja u prodavnicama, restoranima i zabavnim sadržajima koje tržni centar nudi. Moj Beograd je kreiran u skladu sa najboljim svetskim praksama, a program bodova i pogodnosti omogućava članovima da se kreću kroz tri nivoa – Bronzani, Srebrni i Zlatni, gde svaki nivo nudi personalizovano iskustvo i nagrade po meri.

„Kroz program lojalnosti i nagradni program želimo da sa potrošačima, od samog početka, gradimo dugoročan odnos poverenja i međusobnog uvažavanja. Galerija Belgrade je najveća šoping, zabavna i gastro destinacija u regionu, a lokacija na samoj obali reke jedinstvena je u celoj Evropi. Sigurni smo da će sve ovo doprineti da iskustvo posete našem tržnom centru posetiocima bude nezaboravno i da će zbog lepih uspomena i raznovrsnih sadržaja uvek poželeti da se vrate“, rekao je generalni direktor Belgrade Waterfront Nikola Nedeljković.

Pobednici nagradne igre Šopinguj kao milioner biće proglašeni 5. oktobra 2020. godine, a svi zainteresovani za učešće mogu se prijaviti do 4. oktobra 2020. godine i tako dobiti priliku da šopinguju u tržnom centru koji nudi usluge i sadržaje do sada neviđene na tržištu.

Najčitanije

Pun, krvavi mesec u Ovnu od 9. oktobra donosi burne promene: Na ova tri znaka će najviše uticati

Oktobarski pun mesec ima mnogo imena – lovački mesec, selidbeni mesec, ledeni mesec ili krvavi mesec. Biće na vrhuncu 9.oktobra…

Ovo su najusamljeniji horoskopski znaci

Biti sam i biti usamljen nije isto, jer vam može biti zabavno i kada ste sami, ali kako onda razlikovati…

Maslac, margarin ili gi puter? Evo koji je najzdraviji

Ljudi se često pitaju da li je za zdravlje bolja opcija maslac ili margarin. Da je to sve češća briga…

Ovo su simptomi ciroze jetre

Hronična bolest oštećenja tkiva jetre zove se ciroza jetre. Ciroza je zapravo bolest koja nastaje kao posledica i kasniji stadijum…

Šer (76) u odelu od lateksa izašla na pistu i triput mlađe manekenke poslala kući

Malo je modnih revija zbog kojih bi Šer – da, ta Šer – ustala iz kreveta, ali Balmain spektakl u…

Najnovije - Scena

Za Anom je trčao krem Njujorka, a onda je završila u zatvoru: Danas se desio preokret

Ana Sorokin, poznata i kao Ana Delvi, našla se u fokusu jednog od najvećih Njujorških skandala poslednjih godina, o kome…

Preminula je Gorica Nešović: “Volela bih da pravim doručak zajedno sa slušaocima”

Gorica Nešović, novinarka i voditeljka, preminula je danas u Beogradu nakon duže bolesti. Poslednjih godina radila je emisiju Buđenje, sa…

Samo nam nije jasno kako je mislio da je ovo tačan odgovor? Takmičar u Slagalici postao hit na društvenim mrežama

Učesnici u kvizovima svakako moraju da se prihvate one stare delbojevštine “ko ne riskira, ne profitira” ako žele da pobede,…

Slogan “ne diraj mi ribicu” izazvao haos na mrežama: Ovo je objašnjenje kreatora kampanje

Nova kampanja Svetske organizacije za zaštitu prirode WWf izazvala je burne reakcije na društvenim mrežama, a povod su vrlo kontroverzni…

Za slobodu! Najpoznatije francuske glumice su odsekle svoju kosu zbog protesta u Iranu

Neke od vodećih francuskih glumice, poput Žulijet Binoš, Izabel Iper i Marion Kotijard ošišale su pramenove kose u znak protesta…

Megan Markl otkrila trik kako da joj odeća miriše tokom celog dana

Megan Markl je na svom blogu “The Tig” otkrila trik uz koji tvrdi da joj odeća miriše tokom čitavog dana…