• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

CityMagazine
14.10.2019. 3 min Aktuelno

Ovog oktobra Lindex Srbija obeležava pet godina od pokretanja kampanje PINK, koja za cilj ima borbu protiv karcinoma dojke. Tim povodom održana je panel diskusija na kojoj je predstavljeno šta je zajednički učinjeno u protekle četiri godine i kako je brend Lindex doprineo ovoj borbi.

I ove godine, u periodu od 11. do 24. oktobra, Lindex će donirati 10 posto prihoda od prodaje kompletnog asortimana sa odeljenja Veš i Žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

Na događaju koji je organizovan u Rezidenciji Ambasadora Švedske, u panelu su učestvovali Nj.E. Jan Lundin, ambasador Švedske u Srbiji, dr Srđan Nikolić, direktor Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, dr Petar Radlović, načelnik ginekologije Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije i Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke
Panelisti

„Nakon dosadašnjih uspešnih Lindex Pink donatorskih kampanja, sa velikim ponosom možemo da kažemo da smo ostvarili pozitivan pomak i da su naše aktivnosti, zajedno sa posvećenim kupcima, donele dobre rezultate. Snažnom medijskom kampanjom doprineli smo široj medijskoj vidljivosti teme oboljevanja od karcinoma dojke i to je rezultiralo većim brojem preventivnih pregleda što su potvrdili predstavnici Instituta na današnjem panelu. Ohrabreni dosadašnjim rezultatima nastavićemo da idemo dalje u ovom velikom cilju“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka u kompaniji Triple Jump Group, franšiznom partneru Lindex-a u Srbiji.

Na panelu su sumirani rezultati dosadašnjih Lindex Pink kampanja:

  • Predstavnici Instituta preneli su svoje utiske da, između ostalog snažna kampanja iz godine u godinu svakako doprinosi jačanju svesti i samim tim većem broju preventivnih pregleda. Stručnjaci u ovoj oblasti su izneli ohrabrujuće podatke o povećanom broju slučajeva otkrivanja oboljenja u početnoj fazi.
Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke
Sa događaja
  • Do sada su donatorskim Lindex Pink kampanjama prikupljena novčana sredstva kojima je učinjeno da se uslovi lečenja na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije poboljšaju: adaptirane su prostorije koje koriste pacijenti na Klinici onkološke hirurgije, nabavljeni su elektrohirurški generator i medicinska oprema.
  • Doprinos još široj medijskoj vidljivosti teme oboljevanja od raka i dodatni medijski prostor za lekare sa Instituta za onkologiju i radiologiju, koji je iskorišćen za edukaciju javnosti i informisanje o temi.
Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke
Influenserka Mima Zečević
  • Do najšire javnosti je preneta jasna poruka da je prevencija ključ borbe protiv karcinoma dojke.
  • Partnerstvo sa Institutom za onkologiju i radiologiju Srbije pretvoreno je u tradiciju.
  • Sve što se radi u Lindex-u, radi se za žene, ali i za buduće generacije koje dolaze pridržavajući se osnovnih principa održivog razvoja. Transparentno poslovanje je ključ uspeha kompanije Lindex i zasnovano je na tri oblasti delovanja – osnaživanju žena, preduzimanju akcija za očuvanje prirode i poštovanju ljudskih prava.
Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke
Narukvica Stronger together

Na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije rade najveći stručnjaci za tu oblast medicine u zemlji. Oni su na panelu istakli važnost podrške u poboljšanju uslova u ovoj ustanovi i važnost podrške ženama u borbi protiv raka dojke koja se može izraziti na mnogo načina: kroz ulaganje u lečenje i istraživanje bolesti, ali i kroz razumevanje i saosećanje, poručujući obolelima da nisu same i da smo tu da pružimo podršku.

Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke
Aleksandra Bojović

Ambasador Nj.E. Jan Lundin je govorio o razlozima iz kojih snažno podržava kampanju, deleći informacije iz Švedske, kao odličnog primera društva koje je upravo medijskim kampanjama ostvarilo trenutni nivo u kome se kancer otkriva u najranijoj fazi, kada je bolest potpuno izlečiva.

Više informacija o PINK kampanji i na koji način se u nju možete uključiti pogledajte na sajtu brenda Lindex.rs, kao i na Facebook i Instagram profilima.

Oznake:

borba protiv raka dojkeLindexLindex Pink kampanja

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Ne, vukovi nisu lideri kakve priželjkujemo na radnom mestu
Prethodni

Ne, vukovi nisu lideri kakve priželjkujemo na radnom mestu

Novi konkurs za stipendije Hemofarm fondacije „MOŽEŠ I TI“ – šansa za bolju budućnost
Sledeći

Novi konkurs za stipendije Hemofarm fondacije „MOŽEŠ I TI“ – šansa za bolju budućnost

Sledeći
Novi konkurs za stipendije Hemofarm fondacije „MOŽEŠ I TI“ – šansa za bolju budućnost
15.10.2019.

Novi konkurs za stipendije Hemofarm fondacije „MOŽEŠ I TI“ – šansa za bolju budućnost

Prethodni
14.10.2019.

Ne, vukovi nisu lideri kakve priželjkujemo na radnom mestu

Ne, vukovi nisu lideri kakve priželjkujemo na radnom mestu

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    eva braun
    Kako je nastajala pop muzika u inat užasnom vremenu: 30 godina kultnog albuma grupe Eva Braun
    CityMagazine
    Kalum Tarner
    Da li je Kalum Tarner naš sledeći Džejms Bond? Evo šta znamo
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Gledao sam novi nastavak filma “Žikina dinastija” i rešio da rangiram svih 11 naslova iz ovog serijala
    CityMagazine
    hbo max decembar
    Decembar na HBO Max-u: Od prazničnih specijala do horora
    CityMagazine
    mayales
    Mayales pred prvi nastup u Beogradu: Igra i eksperimentisanje, koncert u Karmakomi kao presek karijere
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖