• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže

CityMagazine
07.04.2021. 3 Mins Read Aktuelno

Na beogradskim ulicama osvanula je svetleća reklama na kojoj se postepeno, slovo po slovo, karakter po karakter, pojavljuje poruka: „Kada budeš bila spremna”. Ubrzo je ovaj slogan prepoznatljive tipografije počeo da preplavljuje društvene mreže.

Reč je o pokretu, ne o reklamnoj kampanji, koji je nastao spontano, kako bi se žrtvama seksualnog nasilja pružila podrška i dao odgovor na pitanje koje jedan deo javnosti postavlja žrtvama: zašto nisu rekle ranije.

#KadBudesBilaSpremna pokret je nastao u glavama kreativaca DIRECT MEDIA United Solutions, podstaknutih željom da ohrabre žrtve da podele svoje priče isključivo kada budu spremne i poruče im da za vreme koje im je potrebno ne treba nikom da se pravdaju.

Povezani članci

Ovo je pet najpoznatijih ljubavnih parova iz bivše Jugoslavije koji su ostali „jači i od smrti“

Da li je ovo razlog preokreta na utakmici Srbija Kamerun? Navijači sa društvenih mreža misle da jeste

„Srbija jeste tradicionalna zemlja, ali često neguje konzervativne vrednosti. Takođe, po pitanju seksualnog nasilja, nažalost, nismo edukovani i ne govorimo otvoreno i često. Zato ne iznenađuje činjenica da se u javnosti, nakon hrabrih iskaza žena, pojave rečenice Pa zašto ranije nisi rekla? ili  Zašto baš sad? Iako su neki ljudi ovo pitanje upotrebili kao oružje za nipodaštavanje žrtava i temelj za nepoverenje, veliki broj je postavio pitanje iz istinskog nerazumevanja problema”, kaže Stefan Gajić, art direktor u DIRECT MEDIA United Solutions.

Iako je situacija složena i često deluje konfuzno i komplikovano, odgovor zbog čega žrtve nisu istupile ranije je, prema obrazloženjima terapeuta koji se bave žrtvama seksualnog nasilja, vrlo jednostavan – vreme. Da bi žrtve javno progovorile o problemu, moraju da budu spremne, a za svaku žrtvu to je individualno.

„Upravo smo ovo hteli da prikažemo. U saradnji sa Alma Quattro kreirali smo poruku koja ilustruje vreme i podiže svest o tome koliko je ono važno žrtvama seksualnog, ali i drugog nasilja. Da bi se cela poruka ’Kad budeš bila spremna’ ispisala potrebno je vreme. Slogan se pojavio kada je bio spreman, baš kao što je i žrtva istupila kada je bila spremna”, poručuju iz Direct Medije.

Dodatnu vrednost pokretu je dala i Jana Oršolić dizajnom jedinstvene tipografije. Jana je vizuelni umetnik i ujedno jedna od najglasnijih kada je ovako osetljiva tema u pitanju.

U DIRECT MEDIA United Solutions kažu da su i muškarci žrtve seksualnog nasilja i da svakako jedna ovakva poruka treba da bude upućena i njima, te da svaka priča zaslužuje pažnju i unikatna je sama po sebi.

Tags:

kad budeš bila spremnakampanjaseksualno nasilje

Povezani članci

Fabrika šljokica ne želi da znamo ko je njihova najveća mušterija, i internet ima nove teorije zavere, koje svetle u mraku

Član Backstreet Boys-a optužen da je silovao autističnu obožavateljku: „Zarazio me je HPV-om“

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Evo šta je sve Šeron Stoun otkrila u svojim memoarima

Next

Na ovom Instagram profilu možete pronaći fotografije najbizarnijih odevnih kombinacija

Next
07.04.2021.

Na ovom Instagram profilu možete pronaći fotografije najbizarnijih odevnih kombinacija

Previews
06.04.2021.

Evo šta je sve Šeron Stoun otkrila u svojim memoarima

Najnovije

Baletske zvezde Lusija Lakara i Metju Golding: „Beogradski festival igre nam je najvažniji festival na svetu”
Promo
Vikend preporuke 24-26.3.
CityMagazine
Predstava „Mrzim pozorišteˮ premijerno na Dorćol Platz-u
CityMagazine
Keni Nije Mrtav za City: Muzika vas pokreće da dotaknete nedodirljivo
Miloš Dašić
Poslastica za nostalgičare ili jeftina zabava – vraćaju se originalni „Moćni rendžeri“ u Netfliksovom specijalu
Filip Milosavljević

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Tribine
  • Stand-up
  • Sajmovi
  • Predstave
  • Pozorište
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Humanitarni događaj
  • Festivali
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖