• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže

Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže

CityMagazine
07.04.2021. 3 min Aktuelno

Na beogradskim ulicama osvanula je svetleća reklama na kojoj se postepeno, slovo po slovo, karakter po karakter, pojavljuje poruka: „Kada budeš bila spremna”. Ubrzo je ovaj slogan prepoznatljive tipografije počeo da preplavljuje društvene mreže.

Reč je o pokretu, ne o reklamnoj kampanji, koji je nastao spontano, kako bi se žrtvama seksualnog nasilja pružila podrška i dao odgovor na pitanje koje jedan deo javnosti postavlja žrtvama: zašto nisu rekle ranije.

#KadBudesBilaSpremna pokret je nastao u glavama kreativaca DIRECT MEDIA United Solutions, podstaknutih željom da ohrabre žrtve da podele svoje priče isključivo kada budu spremne i poruče im da za vreme koje im je potrebno ne treba nikom da se pravdaju.

„Srbija jeste tradicionalna zemlja, ali često neguje konzervativne vrednosti. Takođe, po pitanju seksualnog nasilja, nažalost, nismo edukovani i ne govorimo otvoreno i često. Zato ne iznenađuje činjenica da se u javnosti, nakon hrabrih iskaza žena, pojave rečenice Pa zašto ranije nisi rekla? ili  Zašto baš sad? Iako su neki ljudi ovo pitanje upotrebili kao oružje za nipodaštavanje žrtava i temelj za nepoverenje, veliki broj je postavio pitanje iz istinskog nerazumevanja problema”, kaže Stefan Gajić, art direktor u DIRECT MEDIA United Solutions.

Iako je situacija složena i često deluje konfuzno i komplikovano, odgovor zbog čega žrtve nisu istupile ranije je, prema obrazloženjima terapeuta koji se bave žrtvama seksualnog nasilja, vrlo jednostavan – vreme. Da bi žrtve javno progovorile o problemu, moraju da budu spremne, a za svaku žrtvu to je individualno.

Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže

„Upravo smo ovo hteli da prikažemo. U saradnji sa Alma Quattro kreirali smo poruku koja ilustruje vreme i podiže svest o tome koliko je ono važno žrtvama seksualnog, ali i drugog nasilja. Da bi se cela poruka ’Kad budeš bila spremna’ ispisala potrebno je vreme. Slogan se pojavio kada je bio spreman, baš kao što je i žrtva istupila kada je bila spremna”, poručuju iz Direct Medije.

Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže
Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže
Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže
Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže

Dodatnu vrednost pokretu je dala i Jana Oršolić dizajnom jedinstvene tipografije. Jana je vizuelni umetnik i ujedno jedna od najglasnijih kada je ovako osetljiva tema u pitanju.

Pokret podrške žrtvama seksualnog nasilja „Kad budeš bila spremna” preplavio društvene mreže

U DIRECT MEDIA United Solutions kažu da su i muškarci žrtve seksualnog nasilja i da svakako jedna ovakva poruka treba da bude upućena i njima, te da svaka priča zaslužuje pažnju i unikatna je sama po sebi.

Oznake:

kad budeš bila spremnakampanjaseksualno nasilje

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Evo šta je sve Šeron Stoun otkrila u svojim memoarima
Prethodni

Evo šta je sve Šeron Stoun otkrila u svojim memoarima

Na ovom Instagram profilu možete pronaći fotografije najbizarnijih odevnih kombinacija
Sledeći

Na ovom Instagram profilu možete pronaći fotografije najbizarnijih odevnih kombinacija

Sledeći
Na ovom Instagram profilu možete pronaći fotografije najbizarnijih odevnih kombinacija
07.04.2021.

Na ovom Instagram profilu možete pronaći fotografije najbizarnijih odevnih kombinacija

Prethodni
06.04.2021.

Evo šta je sve Šeron Stoun otkrila u svojim memoarima

Evo šta je sve Šeron Stoun otkrila u svojim memoarima

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    pevač
    Domaći pevač je bio pozvan na audiciju popularnog benda, ali sankcije su ga sprečile da otputuje: „Ponekad mi je žao, ali takve su bile okolnosti“
    CityMagazine
    ritual
    Priča koja ledi krv u žilama: Horor film „Ritual” u bioskopima od 10. jula
    CityMagazine
    exit 2025
    Exit 2025: Šta sve treba da znate o ovogodišnjem izdanju festivala pre njegovog početka
    CityMagazine
    The Prodigy
    Kada je buka postala sloboda: The Prodigy u Beogradu 1995. i povratak na Exit 2025.
    Miloš Dašić
    ratni film
    Za njega kažu da je najtačniji i najbrutalniji ratni film ikad snimljen: Reditelj je pre 40 godina snimio ovo remek delo i svojevoljno otišao u penziju jer nije morao više ništa da kaže
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖