Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Jedan sladoledžija je odlučio da stane na put influenserima

AUTOR: CityMagazine 15 Jul, 2019
Jedan sladoledžija je odlučio da stane na put influenserima

Znate ih, oni su puni para, a ne rade praktično ništa. Vole da posećuju nova ugostiteljska mesta i fotografišu se sa njihovom hranom, ali im ne bi palo na pamet da je plate. Govorimo, naravno, o influenserima, toj novoj sorti ljudi koja se pojavila sa rastom popularnosti društvenih mreža. Njima je možda pošlo za rukom da impresioniraju svoje pratioce, ali jedan čovek je odlučio da pokaže gde im je mesto.

On se zove Džo Niki i radi kao sladoledžija u Los Anđelesu. Nedavno je njegova kompanija za prodaju ovog hladnog deserta dobila ponudu od neimenovanog influensera da obezbedi odgovarajuću količinu sladoleda za oko tri stotine gostiju njegovog događaja u zamenu za publicitet na društvenim mrežama.

To nije prvi put da je neki influenser pokušao da se ovajdi na ovaj način kod Džoa, ali on ovog puta nije mogao da pređe preko toga tek tako. Odlučio je da na Instagram profilu kompanije objavi nova pravila radnje koja predviđaju da influenseri od sada svaki sladoled moraju da plate duplo!

Ispod svoje slike on je napisao: „Uopšte nam nije bitno ako ste influenser, niti koliko imate pratilaca na društvenim mrežama. Nikada vam nećemo dati besplatan sladoled u zamenu za objavu na vašem profilu. Do sada ste mogli da kupite sladoled za 4 dolara. E, pa sada ćete za njega morati da platite 8 dolara!“

Džo je u međuvremenu postao heroj svih onih kojima je dosta influensera, a u jednom intervjuu je rekao da je potpuno nebitno koliko pratilaca ima profil njegove kompanije na Instagramu, kada su non-stop veliki redovi ispred kombija gde se prodaje njihov sladoled. „Da sutra nestane Instagram, ja bih i dalje imao zadovoljne mušterije i firma bi opstala“, dodao je Džo u istom intervjuu.

Na kraju se ispostavilo da je baš zbog beskompromisnog stava vlasnika kompanije povodom influensera, prisustvo ovog brenda na društvenim mrežama znatno poraslo, a priča je završila i u popularnim medijskim kućama kao što su Guardian, Time i Playboy. To je lep dokaz da je moguće reći NE influenserima, a ipak napraviti dobar posao za svoju kompaniju.

Najčitanije

5 retkih fizičkih karakteristika koje vas čine posebnim

Svaka osoba je jedinstvena. Mada svi imamo određene zajedničke karakteristike koje nas čine ljudima, fizički razlike između nas su neupitne.…

Gistro priče: Deset evra

Kiša je padala trideset osmi sat zaredom. To veče je u Beogradu bio skup Nesvrstanih. Na nekom glupom portalu sam…

Aktuelni modni trendovi u skladu sa horoskopskim znakom

Ne znamo da li se i vama čini da je teško ispratiti sve modne aktuelnosti, pa smo zato odlučili da…

Najnovije - Scena

Ove inspirativne uporedne fotografije će vam pružiti neophodnu motivaciju za rad na sebi

Promene nabolje su i te kako moguće, a posebno ako ste dovoljno uporni i spremni na kontinuiran rad na sebi.…

Ed Širan iznova ima ovu noćnu moru

Ed Širan je u nedavno objavljenom intervjuu za magazin GQ otkrio da ga jedna noćna mora već godinama sprečava da…

Beč na platformi „OnlyFans“

„Koliko golotinje možemo da podnesemo?“ Nova akcija Turističke organizacije Beča predstavlja provokativna umetnička dela i otvara diskusiju o slobodi umetnosti…