Jedan sladoledžija je odlučio da stane na put influenserima
On se zove Džo Niki i radi kao sladoledžija u Los Anđelesu. Nedavno je njegova kompanija za prodaju ovog hladnog deserta dobila ponudu od neimenovanog influensera da obezbedi odgovarajuću količinu sladoleda za oko tri stotine gostiju njegovog događaja u zamenu za publicitet na društvenim mrežama.
To nije prvi put da je neki influenser pokušao da se ovajdi na ovaj način kod Džoa, ali on ovog puta nije mogao da pređe preko toga tek tako. Odlučio je da na Instagram profilu kompanije objavi nova pravila radnje koja predviđaju da influenseri od sada svaki sladoled moraju da plate duplo!
https://www.instagram.com/p/BzV-nCBJyXG/?utm_source=ig_embed
Ispod svoje slike on je napisao: „Uopšte nam nije bitno ako ste influenser, niti koliko imate pratilaca na društvenim mrežama. Nikada vam nećemo dati besplatan sladoled u zamenu za objavu na vašem profilu. Do sada ste mogli da kupite sladoled za 4 dolara. E, pa sada ćete za njega morati da platite 8 dolara!“
Džo je u međuvremenu postao heroj svih onih kojima je dosta influensera, a u jednom intervjuu je rekao da je potpuno nebitno koliko pratilaca ima profil njegove kompanije na Instagramu, kada su non-stop veliki redovi ispred kombija gde se prodaje njihov sladoled. „Da sutra nestane Instagram, ja bih i dalje imao zadovoljne mušterije i firma bi opstala“, dodao je Džo u istom intervjuu.
https://www.instagram.com/p/BziQQUnpdNc/
Na kraju se ispostavilo da je baš zbog beskompromisnog stava vlasnika kompanije povodom influensera, prisustvo ovog brenda na društvenim mrežama znatno poraslo, a priča je završila i u popularnim medijskim kućama kao što su Guardian, Time i Playboy. To je lep dokaz da je moguće reći NE influenserima, a ipak napraviti dobar posao za svoju kompaniju.