Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Koliko najpopularniji TikTokeri zaista zarađuju novca na ovoj društvenoj mreži?

AUTOR: CityMagazine 10 Sep, 2022
Koliko najpopularniji TikTokeri zaista zarađuju novca na ovoj društvenoj mreži?

TikTok je napravio novu generaciju digitalnih zvezda, ali za mnoge kreatore na ovoj društvenoj mreži može biti zaista teško da naprave zaradu od svog sadržaja. Za razliku od Jutjuba, koji ima dobro uspostavljen sistem oglašavanja, gde deli procenat prihoda od oglasa sa svojim korisnicima, TikTok je tek nedavno počeo da eksperimentiše sa podelom zarade sa nekim od svojih najvećih influensera.

Kompanija ima nekoliko ugrađenih alata za monetizaciju poput virtuelnih „poklona“, kao i Fond za kreatore koji plaća korisnicima sa najmanje 10.000 pratilaca i 100.000 pregleda u periodu od 30 dana za njihove video snimke. TikTok je takođe nedavno počeo da isprobava pretplatnički program za neke od svojih lajvstrimera.

Koliko TikTokeri zarađuju od Fonda za kreatore i drugih funkcija monetizacije u aplikaciji

Iako se isplate Fonda za kreatore ne izračunavaju samo na osnovu pregleda, efektivne isplate za video zapise su iznosile nekoliko penija za svakih hiljadu reprodukcije videa, rekli su za Biznis Insajder neki TikTokeri. Najbolji TikTok kreatori kao što su Henk Grin i MrBeast govorili su o niskim isplatama, a Grin je u svom januarskom Jutjub videu otkrio da mu je plaćeno između 0,02 i 0,03 dolara za svakih hiljadu pregleda na TikToku.

Influenser za finansije Preston Seo, koji sada ima 2,3 miliona TikTok pratilaca, zaradio je ukupno oko 1.664 dolara od Fonda za kreatore u periodu od januara 2021. do maja 2021. godine, prema dokumentaciji koju je podelio sa Biznis Insajderom. Njegov TikTok nalog u proseku zarađuje između 9 i 38 dolara dnevno. Drugi kreatori koji su svoju zaradu od Fonda podelili sa Biznis Insajderom prijavili su slične dnevne isplate.

Fond za kreatore nije jedini alat za monetizaciju u aplikaciji za TikTok kreatore. Neki TikTokeri takođe zarađuju tako što primaju virtuelne „poklone“ tokom striminga uživo, koji se mogu pretvoriti u gotovinu. Kreatorka ASMR sadržaja Lusi Dejvis rekla je za Biznis Insajder da zarađuje između 20 i 300 dolara svaki put kada lajvstrimuje, na primer. (Kompanija je nedavno počela da testira svoju funkciju poklona u drugim delovima aplikacije.)

Džejki Bom, australijski kreator sadržaja koji lajvstrimuje na TikToku dok spava, zaradio je 34.000 dolara od TikTok Lajva u jednom mesecu.

„To je ozbiljno novac koji menja život“, rekao je on za Biznis Insajder i dodao: „Prve nedelje sam zaradio oko 5.000 dolara i tada sam pomislio ‘Ovo je veliko, ovde mogu da uradim nešto zaista ludo’.“

Kako kreatori TikToka zarađuju novac od sponzorisanja brendova

Pošto uplate Fonda za kreatore ne plaćaju račune same, mnogi influenseri se okreću brendovima da bi zaradili novac od TikToka. Cene za sponzorisanu objavu mogu da variraju u velikoj meri u zavisnosti od broja pratilaca kreatora i niše sadržaja.

Seo je, na primer, rekao da je naplatio oko 600 dolara po sponzorisanom postu na TikToku.

Simfoni Klark, kreatorka TikToka iz Atlante sa oko 200.000 fanova, rekla je za Biznis Insajder da je naplatila između 350 i 600 dolara za sponzorisanu objavu.

Aleks Ojeda, koji ima oko 8 miliona TikTok pratilaca, ima početnu cenu od 20.000 dolara za sponzorisani video na ovoj društvenoj mreži.

@alexojeda

Never take ice cream from kids😂#tiktok @varlicious

♬ original sound – Alex Ojeda 🇲🇽

Drugi TikTok influenseri zarađuju novac tako što prave sadržaj za kompanije koje će one koristiti na sopstvenom TikTok nalogu brenda. Kreatorka fitnes sadržaja Salha Aziz, na primer, naplaćuje stotine dolara za kreiranje sadržaja za brendove koji će oni koristiti u svojim marketinškim kampanjama.

Kako kreatori TikToka zarađuju na promocijama pesama

Jedan od najpopularnijih načina da zaradite novac kao TikToker je promovisanje pesama u video zapisima. Izdavačke kuće redovno plaćaju TikTok korisnicima da objavljuju pesme njihovih izvođača na društvenoj mreži u nadi da će date numere postati viralne.

Trio kreatora TikToka Nikol, Natali i Nika Tejlor, koji imaju preko 11 miliona pratilaca na ovoj platformi, rekli su za Biznis Insajder da naplaćuju 750 dolara za promociju pesme u jednom video snimku, 1.400 dolara za dva videa i 2.000 dolara za tri video snimka.

Za mikro influensere sa manje pratilaca, cene su varijabilnije, ali mogu biti od 20 do 150 dolara, rekao je Ostin Džorgas, bivši viši menadžer fokusiran na muzički marketing u medijskoj kompaniji Flighthouse.

Izvor: Business Insider
Naslovna fotografija: Youtube screenshot

Najčitanije

Zašto nam neko ide na živce? Psiholozi kažu da vam se odgovor neće dopasti

Šta se dešava kada nam neki ljudi idu na živce? Psiholozi kažu sledeće… Može se desiti da pri prvom susretu…

Pun, krvavi mesec u Ovnu od 9. oktobra donosi burne promene: Na ova tri znaka će najviše uticati

Oktobarski pun mesec ima mnogo imena – lovački mesec, selidbeni mesec, ledeni mesec ili krvavi mesec. Biće na vrhuncu 9.oktobra…

Razvodi se zlatni američki par nakon 12 godina braka: Razlog je njegovo prekršeno obećanje

Žizel Bundšen i Tom Brejdi angažovali su advokate za pokretanje brakorazvodne parnice, potvrdili su izvori za Page Six. Par je…

Ovo su najusamljeniji horoskopski znaci

Biti sam i biti usamljen nije isto, jer vam može biti zabavno i kada ste sami, ali kako onda razlikovati…

Maslac, margarin ili gi puter? Evo koji je najzdraviji

Ljudi se često pitaju da li je za zdravlje bolja opcija maslac ili margarin. Da je to sve češća briga…

Najnovije - Scena

Ovo pitanje bismo voleli da dobijemo na popisu: Odgovori bi provereno doveli do Trećeg svetskog rata

Popis stanovništva Srbije koji trenutno traje je dokaz koliko je sve otišlo dovraga jer je situacija takva da može da…

Da li vam je ovo poznato? Britanska premijerka se obukla kao diktatorka iz serije i ljudi su se malo uplašili

Premijerka Velike Britanije, Liz Trus na okupljanju konzervativne partije čiji je član se pojavila u haljini koja podseća, ili da…

Vikend preporuke 7-9.10.

Oktobar je tu, ali zanimljivih programa ne manjka, pa tako ovog vikenda imamo svirke, tribine, promocije i još puno toga.…

Preminula Franka Fendi, jedna od 5 sestara modne imperije

Franka Fendi, treća od pet sestara Fendi, umrla je u svom domu u Rimu, u 87. godini od posledica bolesti,…

Za Anom je trčao krem Njujorka, a onda je završila u zatvoru: Danas se desio preokret

Ana Sorokin, poznata i kao Ana Delvi, našla se u fokusu jednog od najvećih Njujorških skandala poslednjih godina, o kome…

Preminula je Gorica Nešović: “Volela bih da pravim doručak zajedno sa slušaocima”

Gorica Nešović, novinarka i voditeljka, preminula je danas u Beogradu nakon duže bolesti. Poslednjih godina radila je emisiju Buđenje, sa…