Ovi brendovi imaju genijalne Instagram stranice
Marketing je vrlo bitna stavka vođenja bilo koje vrste biznisa, a jedna od najznačajnijih alatki za tu svrhu su društvene mreže. Instagram je mreža koja je prvenstveno služila za lepe fotografije kućnih ljubimaca i ukusnih obroka, što je i dalje donekle slučaj, ali je sada i vrlo bitna platforma za oglašavanje raznih vrsta proizvoda i usluga. Oni brendovi i proizvođači koji nemaju naloge na ovoj mreži propuštaju mogućnost da pronađu novu publiku i obrate joj se direktno.
Glavni alat za komunikaciju na ovoj mreži su naravno fotografije i grafike različitih vrsta. Zato je bitno voditi računa o vizuelnom identitetu i konstantnosti na feed-u. Lep i zanimljiv sadržaj privući će pažnju mnogih ciljnih grupa, kao što znaju brendovi koji su uspešni na Instagramu. U nastavku pronađite neke od njih, koji predstavljaju pravi primer dobrog korišćenja ove mreže u promo svrhe.
Ova američka kompanija koja se bavi kreiranjem digitalnog sadržaja definitivno zna šta radi, o čemu svedoči više od 300 hiljada pratilaca. Teme su recepti, zdravstveni saveti i razne preporuke za stvari koje možete napraviti sami, a sve to predstavljeno je na veoma zabavan način. Uz lepu paletu boja, tu su vedri natpisi i poruke u kojima skoro svako može da se prepozna bar u nekom trenutku. Slike i boje se ne ponavljaju, ali je sve veoma skladno.
U pitanju je brend ženske odeće koji je uspeo da prikupi ogromnu bazu fanova putem Instagrama, i to čak bez zvaničnog vebsajta. Iako su prisutne slike različitog tipa, ono što im je zajedničko je pažljivi izbor palete boja i filtera, koji na kraju nostalgično podsećaju na eru Polaroida. Slike su doterane taman toliko da se istakne ten modela i da se jasno vidi sva odeća.
Francuska kompanija je gigant u beauty svetu, a na njihovom Instagramu može se videti celo bogatstvo proizvoda koje nude. Srž je u kreativnim objavama, odnosno reklamiranju proizvoda na što noviji i inovativniji način, sa fokusom na glamur. Zbog toga je svaka objava upečatljiva i ističe individualnost i ključne karakteristike svakog proizvoda.
Etsy je najveća onlajn prodavnica rukotvorina i raznih starina, veoma popularna među ljubiteljima originalnog dizajna. Instagram nalog je u potpunosti u ovom duhu, jer prikazuje kreativne radove raznih dizajnera. Osnova je korišćenje neutralnih boja kao pozadine, sa dosta prirodnog svetla na fotografijama. Detalji su dovoljno istaknuti da pojedinačno dođu do izražaja, a da ne deluju pretrpano.
Proizvođači opreme za planinarenje imaju sjajan, vizuelno veoma upečatljiv feed zahvaljujući mnogobrojnim fotografijama prirode. Na njima se vide promocije proizvoda, ali i sami proizvodi u upotrebi zahvaljujući brojnim fanovima koji šalju svoje fotografije. Dominiraju rustične boje, a sve je tako da vas prosto zove na avanturu u prirodi i tera da pođete u šetnju.
Da, sladoled je uvek privlačan i lepo ga je videti, ali svejedno treba znati kako da se vodi Instagram stranica posvećena ovoj poslastici. Ovaj australijski brend to definitivno ume, a glavni deo čarolije dolazi iz poigravanja bojama, oblicima i teksturama. Vesele pozadine biće dovoljan razlog da vam uopšte ne smeta to što je svaka objava brendirana i garantovano će vam se prijesti sladoled. Ulazite na sopstvenu odgovornost.
Ključna reč ovde je kreativnost, a uz nju idu jarke boje i zabavan način objave, koji čini da sve deluje kao neka vrsta žurke. Pozadinski sveprisutni element su sve boje duge, koje jesu i te kako vidljive, ali nikako naporne. Cilj je kreativni život i zato se u fokus stavljaju svi mogući načini uticanja na to, uz mnoge pametne savete za ulepšavanje doma i neposredne okoline.
Izvor: Canva
Naslovni kolaž: Brit+Co/Etsy
Ako neko želi da pogleda dobar fima na ovu temu, a i da bi imao sa čime da poredi, preporuka je Warrior iz 2011. sa Tomom Hardijem i Džoelom Edgertonom u glavnim ulogama.
A šta su to “šabanski klubovi”?
Al ga NAGRDI…čoče..
Pa ti sigurno imas: 3 Medjeda, par palmi i vise oskara… I nobelovu nagaradu za ‘kritiku’…
A da ti si zensko.. ( jesi li bila ikad Na box ,kik box, MMA?
Čisti zbog politicke korektnosti..
Akciono – šabanski srpski žanr! Svaka čast za klasifikaciju! Samo bih zamolila da uvek u tekstovima navedete da su ovi i ovakvi ‘filmovi’ podržani od strane Filmskog centra Srbije koji je glavni krivac za očajno stanje i još očajnije filmove u srpskoj kinematografiji. I tako decenijama unazad…
Nisam gledao film pa ne mogu da ga komentarisem, ali mogu da komentarišem članak iz kog se jasno vidi da imate jako loše mišljenje o porodici Balašević i ne trudite se da to sakrijete, naprotiv.
Film je odvratan….nula.nula..nula..mozda je zanimljiv za decu do petog razreda…
Realno dobar komentar sa obiljem opisanih nedostataka…ako je reditelj iz Bugarske, Maja Berpvic glumi Rumunku a Balasevicka muslimanku nije ni cudo sto film lici na Kazahtanski dugometrazni film sniman mobilnim telefonom.