Ovi brendovi imaju genijalne Instagram stranice
Marketing je vrlo bitna stavka vođenja bilo koje vrste biznisa, a jedna od najznačajnijih alatki za tu svrhu su društvene mreže. Instagram je mreža koja je prvenstveno služila za lepe fotografije kućnih ljubimaca i ukusnih obroka, što je i dalje donekle slučaj, ali je sada i vrlo bitna platforma za oglašavanje raznih vrsta proizvoda i usluga. Oni brendovi i proizvođači koji nemaju naloge na ovoj mreži propuštaju mogućnost da pronađu novu publiku i obrate joj se direktno.
Glavni alat za komunikaciju na ovoj mreži su naravno fotografije i grafike različitih vrsta. Zato je bitno voditi računa o vizuelnom identitetu i konstantnosti na feed-u. Lep i zanimljiv sadržaj privući će pažnju mnogih ciljnih grupa, kao što znaju brendovi koji su uspešni na Instagramu. U nastavku pronađite neke od njih, koji predstavljaju pravi primer dobrog korišćenja ove mreže u promo svrhe.

Ova američka kompanija koja se bavi kreiranjem digitalnog sadržaja definitivno zna šta radi, o čemu svedoči više od 300 hiljada pratilaca. Teme su recepti, zdravstveni saveti i razne preporuke za stvari koje možete napraviti sami, a sve to predstavljeno je na veoma zabavan način. Uz lepu paletu boja, tu su vedri natpisi i poruke u kojima skoro svako može da se prepozna bar u nekom trenutku. Slike i boje se ne ponavljaju, ali je sve veoma skladno.

U pitanju je brend ženske odeće koji je uspeo da prikupi ogromnu bazu fanova putem Instagrama, i to čak bez zvaničnog vebsajta. Iako su prisutne slike različitog tipa, ono što im je zajedničko je pažljivi izbor palete boja i filtera, koji na kraju nostalgično podsećaju na eru Polaroida. Slike su doterane taman toliko da se istakne ten modela i da se jasno vidi sva odeća.

Francuska kompanija je gigant u beauty svetu, a na njihovom Instagramu može se videti celo bogatstvo proizvoda koje nude. Srž je u kreativnim objavama, odnosno reklamiranju proizvoda na što noviji i inovativniji način, sa fokusom na glamur. Zbog toga je svaka objava upečatljiva i ističe individualnost i ključne karakteristike svakog proizvoda.

Etsy je najveća onlajn prodavnica rukotvorina i raznih starina, veoma popularna među ljubiteljima originalnog dizajna. Instagram nalog je u potpunosti u ovom duhu, jer prikazuje kreativne radove raznih dizajnera. Osnova je korišćenje neutralnih boja kao pozadine, sa dosta prirodnog svetla na fotografijama. Detalji su dovoljno istaknuti da pojedinačno dođu do izražaja, a da ne deluju pretrpano.

Proizvođači opreme za planinarenje imaju sjajan, vizuelno veoma upečatljiv feed zahvaljujući mnogobrojnim fotografijama prirode. Na njima se vide promocije proizvoda, ali i sami proizvodi u upotrebi zahvaljujući brojnim fanovima koji šalju svoje fotografije. Dominiraju rustične boje, a sve je tako da vas prosto zove na avanturu u prirodi i tera da pođete u šetnju.

Da, sladoled je uvek privlačan i lepo ga je videti, ali svejedno treba znati kako da se vodi Instagram stranica posvećena ovoj poslastici. Ovaj australijski brend to definitivno ume, a glavni deo čarolije dolazi iz poigravanja bojama, oblicima i teksturama. Vesele pozadine biće dovoljan razlog da vam uopšte ne smeta to što je svaka objava brendirana i garantovano će vam se prijesti sladoled. Ulazite na sopstvenu odgovornost.

Ključna reč ovde je kreativnost, a uz nju idu jarke boje i zabavan način objave, koji čini da sve deluje kao neka vrsta žurke. Pozadinski sveprisutni element su sve boje duge, koje jesu i te kako vidljive, ali nikako naporne. Cilj je kreativni život i zato se u fokus stavljaju svi mogući načini uticanja na to, uz mnoge pametne savete za ulepšavanje doma i neposredne okoline.
Izvor: Canva
Naslovni kolaž: Brit+Co/Etsy