Ono što je našim roditeljima bila Leptirica, nama su bile ove reklame
Reklame se danas prave po određenom šablonu, u kom nema mnogo vrdanja i kreativnih skretanja u nepoznatom pravcu. Čast izuzecima.
I to je na neki način normalno, jer ipak, reklame služe da prodaju određeni proizvod, a ne da uplaše ili oteraju gledaoca i potencijalnog kupca. Ipak, nekad se desi taj glitch u Matriksu, kad reklama ode nekoliko koraka dalje od standarda, ostavi utisak i nastavi da se prepričava decenijama kasnije, čak iako sam prozivod više ne postoji.
Ili je to samo bila “magija” mračnih devedesetih, u kojima šta god da se dešavalo, uvek je nešto gore, crnje i mračnije bilo na TV kanalu.
Reklame za Vojvođansku banku iz sredine devedesetih se i dan danas stalno vrte i dele na društvenim mrežama.
Najsmešnije reklame devedesetih
U reklami koje su počinjale sa – izbor banke je kao izbor frizera, zubara ili obućara, lik kog tumači Zoran Cvijanović je prošao kroz niz neprilika, počev od toga da su povadili zube, gotovo mu odsekli skalp i na kraju ga skratili za prste, ali sve zarad komedije. Mračne, crnohumorne.
Reklame je režirao Srđan Dragojević, sveže izašao iz snimanja filma Lepa Sela Lepo Gore, što se i vidi kako po glumačkoj postavi, tako i humoru. Zanatlije mučitelje su tumačili Milorad Mandić Manda, Nikola Kojo i Dragan Bjelogrlić.
Reklame su i danas popularne, mimo prodaje i proizvoda. Mnogima nije jasno ko je ovo pustio da se emituje, mnogi su oduševljeni humorom i često ih citiraju, a mnogi pamte ipak da su se plašili ovakvog stila kao klinci.
Kao što je napisao jedan od komentara na mrežama – “Ono što je našim roditeljima bila Leptirica, nama je bila ova reklama. Ali obično naiđe uveče posle Dnevnika ili “Boljeg života” pa sanjaš da si Cvijanović”.