Ono što je našim roditeljima bila Leptirica, nama su bile ove reklame
Reklame se danas prave po određenom šablonu, u kom nema mnogo vrdanja i kreativnih skretanja u nepoznatom pravcu. Čast izuzecima.
I to je na neki način normalno, jer ipak, reklame služe da prodaju određeni proizvod, a ne da uplaše ili oteraju gledaoca i potencijalnog kupca. Ipak, nekad se desi taj glitch u Matriksu, kad reklama ode nekoliko koraka dalje od standarda, ostavi utisak i nastavi da se prepričava decenijama kasnije, čak iako sam prozivod više ne postoji.
Ili je to samo bila “magija” mračnih devedesetih, u kojima šta god da se dešavalo, uvek je nešto gore, crnje i mračnije bilo na TV kanalu.
Reklame za Vojvođansku banku iz sredine devedesetih se i dan danas stalno vrte i dele na društvenim mrežama.
Najsmešnije reklame devedesetih
U reklami koje su počinjale sa – izbor banke je kao izbor frizera, zubara ili obućara, lik kog tumači Zoran Cvijanović je prošao kroz niz neprilika, počev od toga da su povadili zube, gotovo mu odsekli skalp i na kraju ga skratili za prste, ali sve zarad komedije. Mračne, crnohumorne.
Reklame je režirao Srđan Dragojević, sveže izašao iz snimanja filma Lepa Sela Lepo Gore, što se i vidi kako po glumačkoj postavi, tako i humoru. Zanatlije mučitelje su tumačili Milorad Mandić Manda, Nikola Kojo i Dragan Bjelogrlić.
Reklame su i danas popularne, mimo prodaje i proizvoda. Mnogima nije jasno ko je ovo pustio da se emituje, mnogi su oduševljeni humorom i često ih citiraju, a mnogi pamte ipak da su se plašili ovakvog stila kao klinci.
Kao što je napisao jedan od komentara na mrežama – “Ono što je našim roditeljima bila Leptirica, nama je bila ova reklama. Ali obično naiđe uveče posle Dnevnika ili “Boljeg života” pa sanjaš da si Cvijanović”.
Trenutno nema komentara! Budite prvi