• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
stampedo
Stampedo u Sefori, foto: Screenshot

Stampedo u Novom Sadu: Rekli su da prvih 100 dobija poklone i to je bila prečica za poniženje

CityMagazine
19.04.2024. 2 min Društvene Mreže

Snimci stampeda u jednom tržnom centru u Novom Sadu, koji pokazuju ljude koji utrčavaju u prodavnicu i laktaju se postali su viralni na društvenim mrežama.

Povremeno je dolazilo i do nasilnih scena, a obezbeđenje je pokušavalo da smiri situaciju.
Razlog? Kesa.

A u kesi pokloni i to sve za prvih 100.

Problem je nastao kada je njih 500 poželelo da bude prvih 100.

Ko je bio sinoć na mrežama nije mogao da pobegne od ovog neprijatnog snimka. Liči na sve one borbe penzionera za piliće, aparate za galete, japanske trešnje…

View this post on Instagram

A post shared by 192.RS (@192_rs)

Ovakvo ponašanje zapravo nije previše čudno. Poznavaoci marketinga ga veoma dobro znaju i da, nekada može da se iskoristi i da donese benefite, ali nekada je poguban.

Ako pričamo o taktici koja se zove redukcija troška (Cost Reduction) dolazimo do situacije u kojoj kupci čuju da će dobiti nešto besplatno ili dobijaju priliku za popust, to ih motiviše da se ponašaju impulsivno i da iskoriste tu priliku. Ovaj efekat se pojačava ako se ponuda ograniči ili učini ekskluzivnom (kao što je ograničen broj poklona za prvih sto kupaca), jer ljudi osećaju pritisak da deluju brzo kako bi iskoristili tu ponudu pre nego što nestane.

Takođe, tu imamo još jedan momenat, a to je momenat društvenih normi. Dakle, sinoć su čak i posetioci koji nisu znali šta se deli u prodavnici, stali u red. Ljudi često imaju tendenciju da se prilagođavaju ponašanju drugih u situacijama poput ove, što dovodi do masovne akcije kao što je gužva i otimanje.

I dalje ne bismo o taktikama. Vraćamo se mrežama.

Nakon snimaka stampeda, klipove su počele da dele devojke koje su uspele da se izbore za svoje poklon kese.

U masu su uglavnom bile žene i devojčice koje su čekale otvaranje sa roditeljima.

Snimci iz garaža tržnog centra, dok listaju proizvode za negu koje su dobile, je poseban krug pakla.
“Eksplodiraće mi mozak” i “Radi me na agresiju” su samo neki od komentara.

Oznake:

novi sadstampedotržni centar

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Zakerberg
Prethodni

Od tipa koji nam krade podatke do frajera koji nam krade žene: Mark Zakerberg ima novi izgled, i ljudi su prijatno iznenađeni

Njegov selfi iz aviona videlo je 37 miliona ljudi: Potez ovog putnika ni vama neće biti jasan
Sledeći

Njegov selfi iz aviona videlo je 37 miliona ljudi: Potez ovog putnika ni vama neće biti jasan

Sledeći
Njegov selfi iz aviona videlo je 37 miliona ljudi: Potez ovog putnika ni vama neće biti jasan
20.04.2024.

Njegov selfi iz aviona videlo je 37 miliona ljudi: Potez ovog putnika ni vama neće biti jasan

Prethodni
19.04.2024.

Od tipa koji nam krade podatke do frajera koji nam krade žene: Mark Zakerberg ima novi izgled, i ljudi su prijatno iznenađeni

Zakerberg

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Britni Spirs
    Stigao mi je paket i moje se ime našlo pored Britni Spirs: Domaći producent se pohvalio sa ogromnim uspehom za srpsku muziku
    CityMagazine
    AI bend
    DA SE P(L)OČASTIMO: Mašine su došle da zavladaju, pa smo rešili da recenziramo album AI benda The Velvet Sundown
    Miloš Dašić
    Zdravko Čolić
    Za ovu svoju pesmu Zdravko Čolić kaže da je najbolja, ali ne sme da je peva uživo: “Svaki čovek ovu pesmu može napisati o svojoj ženi”
    CityMagazine
    pripovedač
    „Pripovedač“: Ispričaj mi priču
    Filip Milosavljević
    Prva bioskopska projekcija na Divčibarama ikada: ‘Kad budem mrtav i beo’ pod zvezdama u okviru 10. Mountain Music Festa
    Prva bioskopska projekcija na Divčibarama ikada: ‘Kad budem mrtav i beo’ pod zvezdama u okviru 10. Mountain Music Festa
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖