Studenti su izmislili “novi mediji” preko kog šalju poruke i svi na mrežama su oduševljeni: ” Marketing koji inflacija ne može da pojede”
Ako ste mislili da su protestne parole rezervisane za transparente, vreme je da upoznate najnoviji medij otpora koji studenti guraju – novčanice.
Građani su pokazali da kreativnost i bunt idu ruku pod ruku, pa su društvene mreže prepune ideje: kratke poruke po parama. Naravno, poruke se pišu na sitnim novčanimaca od 10 i 20 dinara, koje su u prometu, piše mojnovisad.com
Cilj je da do što više ljudi stignu poruke o izborima, kad već su mediji ograničeni;
Revolucija u džepu
Poruke koje su se našle u opticaju zvuče kao mikropoezija na ivici ironije:
– „Hoćemo izbore“
– „Izađi i glasaj“
– „vUÇKo“
– „Ne finansiraj korupciju“
– „Pitaj za afere“
– „EKSPOdiraćemo“
Cilj je jasan: poruke stižu do svih – od onih što gledaju N1, preko ljubitelja Pinka, do onih što medije ignorišu. „Novčanica je medij koji ne poznaje granice i cenzuru“, poručuju građani na mrežama.
Komentari pršte kao kusur
Internet se, naravno, uključio punim plućima:
– „Genijalno! Papir trpi sve – pa i bunt.“
– „Ovo je jedini marketing koji inflacija ne može da pojede.“
– „Novčanica kao medij: kapitalizam pada od sopstvenog oružja.“
– „Sad samo čekam kad krenu da prate serijske brojeve.“
– „Bolje i ovo nego još jedan dosadan hashtag.“
Zašto ovo pali?
Zato što nema algoritama, nema shadow bana, nema mute opcije. Pare su univerzalni jezik – i dok menja ruke, menja i svest. Kreativni otpor u apoenima.

Šta kaže zakon?
Da li je dozvoljeno pisati po novčanicama?
BRAVO!!!! ovo ni AV ne može da poništi.