Upotreba ovih emodžija čini vas staromodnim
Ukoliko se bojite da li delujete staromodno, jer ne možete da ispratite korak s novim trendovima mlađe generacije, na pravom ste mestu. Deset popularnih emodžija, koje ćemo vam predstaviti u nastavku odaju upravo takav utisak na društvenim mrežama.
Generacija Z, kojoj pripadaju osobe rođene od 1995. do 2010. godine, ne može da se zasiti jednog emodžija, prema istraživanju kompanije Adobe. Reč je o lobanji, a ni lice koje se smeje do suza ne zaostaje po popularnosti. Drugi cool i novi simboli koji dokazuju da pratite korak sa modernom komunikacijom uključuju kauboja i plavu kapu.
No, kako prenosi Daily Mail, spomenuto istraživanje otkriva da morate biti oprezni kako koristite emodžije, jer je njihovo značenje promenljivo zavisno od publike. Predviđeno značenje za kauboja je radost, ali generacija Z ga koristi kako bi prenela ‘pretvaranje da si srećan kad si tužan’. „Sedamdeset posto Generacije Z priznaje da koristi emodžije koji su u suprotnosti s njihovim predviđenim značenjem, kao i 60 posto Milenijalca (1980. do 1995.)”, stoji u istraživanju.
Bumeri, svi rođeni 1946. do 1964, najverovatnije će se držati tradicionalnog značenja, a samo 20 posto njih priznalo je slanje emodžija drugog značenja. To se odnosi na emotikon s palcem gore, koji se smatra negativnim i pasivno agresivnim za Gen Z i Milenijalce, te vrlo pozitivnim za Bumere. Najpopularniji emotikon u svim segmentima je lice koje plače do suza, a prvi je od tri emdožija u trendu koji se koriste kada je nešto smešno. Sledeće je kotrljajuće lice koje se smeje, a zatim lobanja.
Top 10 emodžija koji čine da izgledate staro:
1. Palac prema gore
2. Crveno srce
3. OK znak
4. Kvačica
5. Izmet
6. Plakanje
7. Majmun koji pokriva oči
8. Pljesak
9. Poljubac
10. Grimasa
Izvor: večernji.hr
Naslovna fotografija: Markus Winkler / Unsplash