Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Da li je ovo najlepša fotografija sa ovogodišnjeg Venecijanskog festivala?

AUTOR: CityMagazine 06 Sep, 2021
Da li je ovo najlepša fotografija sa ovogodišnjeg Venecijanskog festivala?

Brat i sestra o kojima će danas biti reči, naslednici su ugledne porodice iz Švedske, ali su rođeni i odrasli na potezu Njujork-Los Anđeles. Danas su nam dobropoznati jer su sledili svoj umetnički gen, a reč je o Megi i Džejku Džilenholu, koji su zajedno prošetali crvenim tepihom 78. Venecijanskog festivala. Nadamo se da će i vas raznežiti kadar koji su fotografi zabeležili, a sinonim je za neraskidivu ljubav i podršku.

Povod za njihov dolazak jeste rediteljski debi glumice, a publici se predstavila kao autorka filma The Lost Daughter. Ukoliko niste upoznati sa temom, radnja se zasniva na istoimenom prevodu romana Elene Ferante, i otkriva drugu, manje poznatu i mračniju stranu majčinstva. Megi Džilenhol nije krila da je lično od spisateljice otkupila prava za ovaj poduhvat. Kao što pretpostavljate, rad je bio zahtevan, ali i ispunjavajući, a rediteljka je donekle mogla da se prepozna u ovoj priči, jer je i sama majka dvoje dece, Ramone i Glorije, iz braka sa kolegom Piterom Skarsgardom. Glavne uloge u ovom filmu pripale su Oliviji Kolman i Dakoti Džonson.

Ipak, fokus današnje priče usmeravamo na crveni tepih, i odevne kombinacije dvoje aktera. Džejk, kao mlađi brat, nije imao dileme da li da baš on bude pratilac sestri, a prošetao je odeven u belo odelo. Fizička sličnost između njih dvoje je uočiljva na prvi pogled, pre svega zbog svetloplavih očiju, ali i umetničkog nasleđa, za koje su zaslužni roditelji – reditelj Stiven Džilenhol i scenaristkinja Naomi Foner. Kroz nekoliko minuta imaćete priliku da vidite fotografiju na kojoj držeći se za ruku idu u pravcu sale, ali prethodno obratite pažnju na jednu drugu, koja se izdvojila sa ovogodišnjeg izdanja festivala. Na njoj vidimo Džejka kako drži kameru usmerenu u pravcu sestre, dok ona pozira obasjana svetlom objektiva.

Instagram: filmfilemedia

Prizor kojem svedočite zaista je lep primer porodičnih odnosa, kojima svi treba da težimo. Brat je u ovom slučaju bio i oslonac i čuvar uspomena, i mi samo možemo da im poželimo da ostanu tako skladni i u budućnosti.

Elizabeth A. Villa / Getty images

Izvor: Elle Italia

Naslovna fotografija: Paul Bruinooge / Patrick McMullan via Getty Images