Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Generacija Z želi da ukine ove trendove milenijalaca

AUTOR: Isidora Spasić 18 Nov, 2021
Generacija Z želi da ukine ove trendove milenijalaca

Činjenica je da svaka nova generacija misli kako su one pre nje zastarele, dok starije generacije smatraju da su mlađe neupućene i bahate. U pitanju jeste stereotip, ali hajde da vidimo šta je to što generacija Z želi da anulira kao nasleđe milenijalaca.

Nipodaštavajući humor na svoj račun

Većina milenijalaca će se nažalost pronaći u tome da se previše često i bez ikakvog razloga šali na svoj račun. Teško im je da prihvate kompliment, a da ne naprave neku ironičnu opasku na isti, što generacija Z smatra bespotrebnim.

Foto: www.pexels.com

Novac ispred željenog posla

Jeste istina da je novac važan faktor u životu, ali to nije razlog da zapostavite svoj posao iz snova ukoliko na prvi mah ne deluje unosno. Tako barem smatraju oni koji pripadaju generaciji Z, dok se milenijalci odriču želja zarad sigurnosti.

Foto: www.pexels.com

Mimove

Znate one smešne sličice sa komentarima ispisanim preko koje preplavljuju internet? E to su mimovi! I dok milenijalci smatraju kako su oni urnebesno duhoviti i zabavni, generacija Z jedva čeka da promeni ovaj umirući trend.

Foto: www.pexels.com

Uske farmerke

Termin skinny jeans već dugo ne izlazi iz mode. Verovatno vam je poznato da se radi o izuzetno uskim farmerkama koje se sužavaju pri dnu. Generaciji Z je dosta ovakvih pantalona, zbog čega se u fokus vraćaju ležerniji i širi krojevi.

Foto: www.pexels.com

Velike naočare

Milenijalci se sigurno dobro sećaju kako su se smejali đozlama svojih roditelja, sve dok nisu počeli i sami da ih nose. To se naročito odnosilo na naočare za vid, do te mere da su ih nosili i oni kojima nisu ni bile potrebne. Što je mnogo, mnogo je!

Foto: www.pexels.com

Iscrtane obrve

Istina je da ono što veže generaciju Z i milenijalce jeste ljubav prema upadljivim, debljim obrvama. Ali, dok su milenijalci fanovi iscrtanih i takozvanih japanskih obrva”, generacija Z podržava isključivo one prirodne.

Foto: www.pexels.com

Muške punđe

Od svih frizura koje su krasile glave muških milenijalaca, duga kosa podignuta u punđu stoji kao prva na listi za odstranjivanje. Generacija Z vraća se klasičnijim frizurama, ali i češćem eksperimentisanju sa farbanjem.

Foto: www.pexels.com

Organske proizvode

Istina je da zdrava ishrana ne treba da bude trend već stil života, ali pomama za svime na čemu piše „organsko“, „zdravo“, „bez glutena“, i „prirodno“, predstavlja jedan promišljeni marketinški trik koji generacija Z počinje da izbegava.

Foto: www.pexels.com

Hipstersku hranu

U pitanju je hrana koja je pretenciozna i novčano precenjena. Zbog toga će generacija Z poslati u zaborav: opsednutost avokadom, spiralno sečene tikvice, čudne zamene za meso, podlogu za picu od karfiola, pink limunadu, prekomernu upotrebu prehrambenih boja gde im nije mesto…

Foto: www.pexels.com

Kraft pivo

Treba ceniti tuđ trud i rad, ali ima nešto iritantno u kulturi ispijanja kraft piva. Predimenzionirane cene, napadne ambalaže, razni dodati ukusi… Sve to čini da generacija Z poželi da sedne negde i naruči staro dobro – obično pivo.

Foto: www.pexels.com

Naslovna slika: www.pexels.com

Najčitanije

Ovo je najgore piće za jetru

Jetra filtrira štetne materije iz tela i zato je nužno brinuti o njenom zdravlju. Kad se govori o oštećenju jetre,…

Da li testeninu nakon kuvanja jednostavno iscedite u sudoperi? Pogledajte zašto to nikada ne bi trebalo da radite!

Špagete sa sosom od mesa, pasta karbonara, fetučini sa rikotom i spanaćem, testenine sa jajima i slaninom, tunjevina ili testenina…

Zašto nikada ne bi trebalo da pijemo rakiju pre jela?

Popiti čašicu ili dve rakije pre jela čest je običaj kod kuće ili u restoranu, ali ta navika ne otvara…

7 odevnih predmeta u koje vredi uložiti novac dok su na popustu

Crna nedelja prilika je da se po povoljnijim cenama pripremimo za predstojeće praznike, i tako obradujemo sebe i najbliže. Mnogi…

Kraljica Leticija jednim detaljem pobrala sve simpatije

Zvanična poseta španske kraljevske porodice Švedskoj još jedna je prilika da uživamo u modnim izdanjima dame iz naslova. Iako je…

Jedan od najpopularnijih glumaca današnjice želi da bude sledeći Džejms Bond

I pre nego što smo peti i poslednji put gledali Danijela Krejga u ulozi Džejmsa Bonda u filmu Nije vreme…

Najnovije - Scena

Izabrana je reč godine za 2021. koja vas sigurno neće iznenaditi

Merijam-Vebster, američka izdavačka kuća poznata po svojim rečnicima, i u 2021. je izabrala reč godine, koja je, kao i njihov…

Horoskop: Šta vam zvezde predviđaju za mesec decembar?

Zakoračili smo u decembar, privodimo kraju obaveze za ovu i pravimo spisak želja i planova za narednu godinu. Tim povodom,…

Ove poznate ličnosti rođene su u znaku strelca

Zagazili smo u poslednju etapu ove godine, koja znači samo jedno – počela je vladavina horoskopskog znaka strelac, koja će…

Fejsbuk i metaverzum: Kompanija ime menja, ali ćud nikada

Gotovo tri milijarde ljudi aktivno koristi Fejsbuk svakog meseca, dokazujući da je najpoznatija društvena mreža na internetu uspešno pokorila svet.…

Preminuo je modni dizajner Virdžil Ablo

Američki dizajner i preduzetnik Virdžil Ablo preminuo je u nedelju 28. novembra nakon dvogodišnje borbe sa kancerom. Četrdesetjednogodišnji dizajner stekao…

Slava – kulturno nasleđe čovečanstva

Proslavljanje porodične slave je jedinstveni običaj vezan za Srbiju koji je od novembra 2014. godine zaštićen na UNESCO reprezentativnoj listi…