Otkrivamo značenje koje se krije iza imena poznatih brendova
Da li ste znali da je IKEA u stvari akronim, a ime brenda Pepsi izvedeno iz reči koja opisuje stomačne tegobe? Ove i još mnoge druge zanimljivosti o poreklu i značenju imena poznatih brendova možete saznati u narednim redovima…
Pepsi
Dejvis Bredam, autor formule Pepsija, rekao je da je izmislio svoj napitak od vode, šećera, karamele, limunovog ulja i muskatnog orašćica sa ciljem da poboljša varenje. Budući da reč dispepsija opisuje sve bolove u stomaku nastale zbog problema sa varenjem, Dejvis je odlučio da je skrati i svoj napitak nazove Pepsi.
ASUS
Osnivači poznate tajvanske IT kompanije su prvobitno želeli da je nazovu pegasus (pegaz na latinskom) po konju sa krilima iz grčke mitologije, ali su u poslednjem trenutku odlučili da izostave prva tri slova ove reči, i tako smo došli do imena ASUS.
Android
Legenda kaže da je osnivač ove kompanije, Endi Rubin, mnogo voleo robote u detinjstvu pa su ga drugovi često zvali android. Kada je počeo da radi na svom operativnom sistemu za mobilne telefone, on se setio tog nadimka i smatrao je da bi mogao da ga iskoristi za ime svog novog softvera.
Virgin
Ričard Brenson, osnivač i vlasnik Virgin grupe, sasvim slučajno je došao do imena svog konglomerata. Naime, to je bio predlog jedne devojke koju je upoznao na žurci 1970. godine. Kasnije je objasnio da je ime bilo idealno za njegovu prvu kompaniju s obzirom na činjenicu da su se on i suosnivač kompanije Nik Pauel osećali kao device (na engleskom: virgin) u svetu biznisa.
IKEA
Većina proizvoda u ovoj popularnoj robnoj kući ima švedske nazive koje je teško izgovoriti pravilno ako ne znate ovaj jezik. Ime samog brenda, s druge strane, je lako pamtivo i svi ga izgovaraju na isti način. IKEA predstavlja akronim imena osnivača kompanije Ingvara Kamprada i mesta njegovog rođenja, farme Elmtarid u selu Agunarid.
Izvor: Bright Side
Izvor naslovne slike: instagram.com/richardbranson