„Squid Game” postaje rijaliti šou
Samo par dana nakon što je potvrđeno da korejska hit serija Squid Game dobija drugu sezonu, iz Netfliksa su objavili da će ona postati i rijaliti šou, i to „najveće rijaliti takmičenje do sada”.
Šou pod nazivom Squid Game: The Challenge obuhvataće 456 učesnika koji će se takmičiti za sumu od 4,56 miliona dolara, što je oko 4,3 miliona evra. Takmičari će proći kroz niz igara inspirisanih prvom sezonom popularne serije, uz nekoliko dodataka, koje su sve osmišljene da provere njihove strateške sposobnosti i pokažu ko je spreman na saveze, a ko jedva čeka da izbaci nekog drugog.
Suvišno je reći da eliminisani učesnici neće stradati kao u seriji, već da prosto odlaze kući praznih ruku, ali ne škodi napomenuti. Prijave za ovaj šou već su otvorene, a mogu se prijaviti ljudi iz svih krajeva sveta – jedini uslov je poznavanje engleskog jezika.
Producenti serije obećavaju zanimljive igre i puno obrta i napetosti, a za sada se ne zna kada će ovaj rijaliti program biti emitovan na Netfliksu. Treba spomenuti zabavni japanski šou Takeshi’s Castle, koji je u Japanu emitovan između 1986. i 1990. godine, a u ostatku sveta nešto kasnije. Mnogi su uočili sličnost između njega i serije Squid Game, a verujemo da će ih tek sada biti, kada se iščekuje i rijaliti takmičenje.
Izvor: Deadline
Naslovna fotografija: EPA-EFE/FAZRY ISMAIL