Bred Pit je suknju i pink odelo učinio muževnim, a iza svega se krije čovek koji ne postoji na internetu
Kako je Bred Pit zauvek redefinisao mušku modu i tipične ženske komade i boje odeće učinio muževnim?
Sve je počelo od famozne lanene suknje, a onda je Bred Pit nastavio da privlači pažnju javnosti svojim neobičnim modnim odabirima. Poslednji u nizu desio se na premijeri njegovog novog filma Bullet Train u Seulu, gde je crvenim tepihom prošetao u pink odelu i pridružio se Barbiecore trendu.
Ko kaže da muškarci moraju da nose samo klasična odela i neutralne boje? Bred i njegov novi stilista ne misle tako.
Pink odelo sa izraženim detaljima u vidu veza i dugmadi, kreacija je njegovog omiljenog, novootkrivenog dizajnera Hansa Nikolasa Mota iz čijih modela u poslednje vreme ne izlazi. A kako bi čitavom outfitu dao ležernu notu, Brad je odelo iskombinovao sa običnom belom majicom kratkih rukava i patikama.
Pink boja vlada 2022. godinom, još otkako ju je Valentino postavio na tron popularnosti za ovu jesen, a modni fanatici prigrlili su je s oduševljenjem, pokrenuvši čitav pokret pod nazivom Barbiecore, koji na TikToku broji 9.3 miliona tagova.
Ko je Hans Kristijan Mot – čovek koji je zaslužan za Bredov novi imidž?
Kako piše Buro247.rs, Hans Nikolas Mot nije novajlija, a dizajnom odeće se bavi više od deset godina. Svoj proces izrade sam opisuje kao „besprekoran i intiman”, a sve u cilju da se napravi komad odeće u skladu sa osobom koja će ga nositi, a ne obratno. Za njega je stvaranje odeće razgovor sa mušterijom, direktna saradnja. Tako je bilo i sa Pitom.
„Uživao sam dok sam radio sa Pitom zato što on ima vrlo jasnu ideju šta želi da bude u ovom svetu. Ima istančan i razvijen osećaj za boju, siluetu, teksture i dezen”, izjavio je Hans u jednom intervjuu za magazin GQ.
Bavi se arhitekturom
Pre nego što je postao modni kreator, Mot se bavio arhitekturom. „Arhitektura vam pruža čitav set veština kako da rešite problem. Čim sam počeo da šijem, zainteresovao sam se i za krojenje, kako se izvode različiti spojevi i kako se zapravo dizajnira”, izjavio je u razgovoru za The New York Times.
Detalji i ručna izrada
2011. godine, Mot je za snimanje izradio nekoliko majica dugih rukava sa našivenim prugama za šta je utrošio između 5 i 6 sati. Jaknu iz iste kolekcije šio je skoro 5 dana, a kaput nešto više od 7. Svoj pristup nije promenio ni dan danas, Hans i dalje ručno radi porube raznobojnim koncem, a krojeve razvija posebno za svakog klijenta – šta više, smatra da ni obična majica ne može da se napravi bez bar jedne probe. Dugmad na komadima koje je nosio Pit, izradio je dizajnerov otac.
Nema nalog na društvenim mrežama niti zvaničan sajt
Hans ne koristi društvene mreže – ni privatno ni poslovno. Nema ni sajt. Do njega se može doći samo po preporuci. Još jedna zanimljivost: on ne koristi velika slova kada piše, čak ni u pismenim intervjuima.
Paralelno sa komadima koje pravi sam, Hans radi i na brendu Anecho, koji je osnovao 2015. godine sa dizajnerkom Anastasiom Kodkinom. Naziv je skraćenica od reči anehoična prostorija (anechoic chamber), odnosno prostora čiji su zidovi izolovani tako da je onaj ko se u njemu nalazi u potpunoj izolaciji od spoljašnjeg sveta. Mot na ovo gleda kao na akumulaciju ličnih iskustava.
Naslovna fotografija: EPA-EFE / YONHAP SOUTH KOREA OUT