Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Nova Balestra: Glamur sa autentičnim savremenim obrtom

AUTOR: CityMagazine 21 Sep, 2022
Nova Balestra: Glamur sa autentičnim savremenim obrtom

Italijanska modna kuća BALESTRA pokrenula je potpuno novu eru u svojoj dugoj istoriji, inspirisanu ženama i principima slobode, inovativnosti i inkluzivnosti, a evoluira sa ciljem da inspiriše nove generacije optimizmom i glamurom.

24. februara 2022, modna kuća Renato Balestra je promovisala novi brend, Balestra u toku Milanske nedelje mode sa svojom prvom Ready-to-Wear kolekcijom. Prezentacija je predstavljala prirodnu metamorfozu u istoriji brenda osnovanog 1959. godine.

Foto: Balestra/Promo

Ova modna kuća se suočava sa važnom generacijskom smenom, što dovodi do potpuno nove ere dizajna. BALESTRU trenutno vode isključivo žene, ćerke osnivača, Fabijana i Federika Balestra koje su na čelu istorijske modne kuće, a njegova unuka Sofija Bertolli Balestra rukovodi istraživanjem, dizajnom i identitetom brenda. Okupili su kreativni tim mladih dizajnera kako bi pokrenuli evoluciju brenda u budućnost, zamišljajući novu paradigmu poezije i pripovedanja, koja slavi Balestrino nasleđe.

„Balestra su snaga, smelost i ponos. Ovo je povratak lepoti i slobodi“, kaže Federika Balestra o novoj strategiji koju vode žene. „Zaista, sloboda i kreativnost su oduvek bili istinski pokretači Balestrine ideje o modi i stilu – ali ovom novom evolucijom brend jača svoje nasleđe kroz širu viziju inkluzivnosti i osnaživanja, koja slavi kosmopolitsku prirodu našeg globalno povezanog života.”

Foto: Balestra/Promo

Spajajući prošlost i budućnost, Balestra nastavlja da se razvija i menja, kako bi zanatstvo zadržala u srcu sutrašnjice. Ovaj novi korak napred će podržati pozicioniranje i održivi rast brenda, koristeći njegovo majstorstvo u umetnosti, dizajnu, zanatstvu i tehnologiji Made-in-Italy, kako bi se podigli standardi odličnog kvaliteta i inovacija, kao i ljudske vrednosti koje je kompanija uvek podržavala.

Novi logo je sastavni deo ove evolucije. Ponovnim pregledom ručno nacrtane verzije koju je dizajnirao sam Renato Balestra 1971. godine, novi logo održava jasnu vezu sa istorijom brenda, ali hrabro stoji kao simbol nove faze ove modne kuće. Postavljeni su nova konceptualna web stranica i vizuelni identitet kako bi definisali novi početak sa savremenom estetikom.

Foto: Balestra/Promo

„Mi menjamo, istražujemo i razvijamo nove jezike za širu zajednicu. Želimo da se angažujemo i inspirišemo novu generaciju, ponovo otkrivajući naš prepoznatljivi optimizam i glamur sa autentičnim savremenim obrtom. Balestra je kreativnost kroz generacije“, kaže Sofia Bertolli Balestra.

Modnu kuću BALESTRA je 1959. osnovao „modni slikar” Renato Balestra u Rimu. BALESTRA je danas jedna od retkih italijanskih firmi koje još uvek održavaju snažno porodično vlasništvo na čelu sa ćerkama osnivača, Fabijanom i Federikom Balestrom. Sofija Bertoli Balestra, koja predstavlja treću generaciju, ima ulogu da napiše novu stranicu inspirativne priče rođene pre više od šezdeset godina.

Nakon promocije u okviru Milanske nedelje mode u februaru ove godine i snažne svetske kampanje, brend BALESTRA je već postao jedan od vodećih modnih brendova u Italiji, brojne poznate žene Italije i sveta, žene nove generacije.

Naslovna fotografija: Balestra/Promo

Najčitanije

Da li treba da elektronske uređaje isključite iz struje kada napolju grmi i seva?

Često čujemo da je opasno da naši kućni uređaji budu uključeni u struju tokom grmljavine. Da li je ovo mit…

5 razloga zašto treba da počnete da pijete sodu bikarbonu

Verovatno već koristite sodu bikarbonu u kuhinji, a možda čak i za čišćenje svog doma. Ali da li ste znali…

Zašto nam se magle stakla automobila i kako to da rešimo?

Zamagljena šoferšajbna smanjuje vidljivost tokom vožnje, a samim tim i našu bezbednost u saobraćaju. S ovim problemom se suočavamo i…

Ako volite ovu pesmu – čestitamo vam, naučnici kažu da ste psihopata

Jedan od najpoznatijih repera, ali i muzičara danas je svakako Eminem, sa više miliona prodati ploča singlova i strimova pesama…

Nesvakidašnja scena na Slovenskoj plaži u Budvi: “Ne prilazite”

Kraj slovenske plaže u Budvi pliva mladunče delfina. Sasvim samo, i izgubljeno pliva veoma blizu obale. Turisti i znatiželjnici prilaze…

Namestili ste klimu da greje, a ona uporno hladi, evo u čemu je problem

Jesen je zvanično počela, a poslednjih malo više od nedelju dana bili smo svedoci naglog pada temperature, zbog čega su…

Najnovije - Stil

Održana revija modne kuće BALESTRA

U organizaciji Ambasade Italije i agencije Fabrika, sinoć je u prepunoj Rezidenciji Italijanskog Ambasadora, Njegove ekselencije Luke Goria, uz poštovanje…

Padobran pantalone su hit jeseni 2022: Najružniji, ali i najudobniji trend s početka milenijuma je opet tu

U vremenima kada modnom scenom uveliko vladaju trendovi iz 90-ih i s početka milenijuma, nimalo ne čudi trijumfalan povratak padobran…

Ovo je jedina jesenja jakna koja vam treba i ove i svake sezone

Ako birate samo jednu jesenju jaknu, tačnije mantil, za ovu sezonu, neka to bude trenč. Vanvremenski je komad i ove…

Top 5 modela čizama koje ćemo svuda viđati ove sezone

Jesen se ne šali, pa je već vreme za džempere, kapute i čizme. Izlozi su puni sjajnih komada i najnovijih…

Najlepša Novosađanka je zvezda revije Giorgio Armani u Milanu: Otišla iz Srbije i postigla neviđen uspeh

Marija Žeželj se pred očima javnosti iz simpatične tinejdžerke koja se okušala kao pevačica i spisateljica, transformisala u svetskog modela…

Monika Beluči na Nedelji mode u Milanu: Što starija, to privlačnija

Subota, 14.30, ispred nekadašnjeg bioskopa „Metropolˮ u Milanu okupilo se mnoštvo fotografa, posmatrača i obožavalaca na dugo očekivanoj modnoj reviji…