• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
„Budimo =" Kampanja sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena

„Budimo =” Kampanja sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena

CityMagazine
08.03.2021. 2 min Aktuelno

Međunarodni dan žena svake godine služi kao podsetnik da su žene često manje vrednovane za svoj trud, a za nas u kompaniji Coca-Cola da nikada ne zaboravimo na borbu za ljudska prava, kao ni ekonomsku, političku i socijalnu ravnopravnost žena i muškaraca. Kao odgovorna kompanija, Coca-Cola je prošle godine pokrenula kampanju Budimo = sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena.

U želji da bude inicijator promena, kompanija je prošle godine pružila podršku Sektoru ženskog preduzetništva pri Privrednoj komori Srbije, kroz donaciju sredstava za programe edukacije i profesionalnog osnaživanja žena. Uprkos pandemiji održane su radionice koje su unapredile poslovanje više od 700 preduzetnica, podstakle međusobno umrežavanje i edukaciju žena, kao i korišćenje savremenih digitalnih alata u poslovanju.

Svi mi u Coca-Cola sistemu verujemo da žene imaju nemerljive pozitivne efekte na celokupno društvo, zbog čega se veliki broj žena nalazi na ključnim vodećim pozicijama u kompaniji širom sveta. Upravo zbog toga i ove godine Coca-Cola skreće pažnju na ekonomsku ravnopravnost i osnaživanje žena. U tu svrhu kompanija je i ove godine kreirala svojevrstan Manifest, kojim se pozivaju i druge kompanije da se pridruže inicijativi:

Širom sveta žene su stub kompanije Coca-Cola i sigurni smo da je to jedan od uzroka našeg  planetarnog uspeha. Mi verujemo da ravnopravnost i osnaživanje žena imaju nemerljive pozitivne efekte na celokupno društvo. Ipak, u Srbiji, žene provode 50% više vremena od muškaraca u neplaćenim kućnim poslovima. Mi želimo da se taj posao ravnopravno podeli i da svaka žena i svaki muškarac budu ravnopravni u profesionalnim ali i u neplaćenim kućnim poslovima i zato se zalažemo za jednakost i ekonomsko osnaživanje žena. Za društvo bez razlika! Budimo = Pridružite nam se!

„Iako Budimo = kampanjom ukazujemo na socio-ekonomski nejednak položaj žena, Coca-Cola zapravo želi da inspiriše sve one koji se zalažu za punu ravnopravnost polova u svim segmentima društvenog života, da nastavimo sa osnaživanjem žena svaki dan i uvažavamo i poštujemo različitosti čime ćemo značajno doprineti društvenoj inkluziji“, izjavila je Kubra Kilicel, brend menadžer kompanije Coca-Cola.

I na globalnom planu, kompanija Coca-Cola veoma posvećeno radi na unapređenju položaja žena. Tako je inicijativa 5by20 imala cilj da osnaži čak 5 miliona žena do kraja 2020. godine. Kroz ovaj projekat prošle su brojne preduzetnice: od vlasnica biznisa, pa do onih koje se bave poljoprivredom ili zanatima. Sve one dobile su priliku da prođu kroz obuku i dobiju pristup finansijskim sredstvima, kao i pomoć mentora i mreža koleginica. Kroz 318 projekata u čak 100 zemalja, prošlo je više od 6 miliona žena, čime je Coca-Cola još jednom pokazala da su žene najveći neiskorišćeni izvor ekonomskih mogućnosti u svetu i da uz pravu podršku mogu da započnu ili razviju svoj posao, steknu nove veštine i poboljšaju svoje prihode.

Oznake:

8 martcoca colapodizanje svestiravnopravnost polova

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

16. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture (BINA)
Prethodni

16. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture (BINA)

Dve reklame i gej brakovi: Kako biste se vi osećali kada bi milioni ljudi odlučivali o vašem venčanju?
Sledeći

Dve reklame i gej brakovi: Kako biste se vi osećali kada bi milioni ljudi odlučivali o vašem venčanju?

Sledeći
Dve reklame i gej brakovi: Kako biste se vi osećali kada bi milioni ljudi odlučivali o vašem venčanju?
09.03.2021.

Dve reklame i gej brakovi: Kako biste se vi osećali kada bi milioni ljudi odlučivali o vašem venčanju?

Prethodni
07.03.2021.

16. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture (BINA)

16. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture (BINA)

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    marčelo
    „Puzzle Shock“ 20 godina kasnije: Kako je nastao album koji je stvorio Marčelov prepoznatljiv glas
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Pre Nikole Koje i Borisa Milivojevića, on je bio Miša iz serijala Žikina dinastija: Pogledajte kako danas izgleda
    CityMagazine
    eva braun
    Kako je nastajala pop muzika u inat užasnom vremenu: 30 godina kultnog albuma grupe Eva Braun
    CityMagazine
    Kalum Tarner
    Da li je Kalum Tarner naš sledeći Džejms Bond? Evo šta znamo
    CityMagazine
    žikina dinastija
    Gledao sam novi nastavak filma “Žikina dinastija” i rešio da rangiram svih 11 naslova iz ovog serijala
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖