• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
„Budimo =" Kampanja sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena

„Budimo =” Kampanja sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena

CityMagazine
08.03.2021. 2 min Aktuelno

Međunarodni dan žena svake godine služi kao podsetnik da su žene često manje vrednovane za svoj trud, a za nas u kompaniji Coca-Cola da nikada ne zaboravimo na borbu za ljudska prava, kao ni ekonomsku, političku i socijalnu ravnopravnost žena i muškaraca. Kao odgovorna kompanija, Coca-Cola je prošle godine pokrenula kampanju Budimo = sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena.

U želji da bude inicijator promena, kompanija je prošle godine pružila podršku Sektoru ženskog preduzetništva pri Privrednoj komori Srbije, kroz donaciju sredstava za programe edukacije i profesionalnog osnaživanja žena. Uprkos pandemiji održane su radionice koje su unapredile poslovanje više od 700 preduzetnica, podstakle međusobno umrežavanje i edukaciju žena, kao i korišćenje savremenih digitalnih alata u poslovanju.

Svi mi u Coca-Cola sistemu verujemo da žene imaju nemerljive pozitivne efekte na celokupno društvo, zbog čega se veliki broj žena nalazi na ključnim vodećim pozicijama u kompaniji širom sveta. Upravo zbog toga i ove godine Coca-Cola skreće pažnju na ekonomsku ravnopravnost i osnaživanje žena. U tu svrhu kompanija je i ove godine kreirala svojevrstan Manifest, kojim se pozivaju i druge kompanije da se pridruže inicijativi:

Širom sveta žene su stub kompanije Coca-Cola i sigurni smo da je to jedan od uzroka našeg  planetarnog uspeha. Mi verujemo da ravnopravnost i osnaživanje žena imaju nemerljive pozitivne efekte na celokupno društvo. Ipak, u Srbiji, žene provode 50% više vremena od muškaraca u neplaćenim kućnim poslovima. Mi želimo da se taj posao ravnopravno podeli i da svaka žena i svaki muškarac budu ravnopravni u profesionalnim ali i u neplaćenim kućnim poslovima i zato se zalažemo za jednakost i ekonomsko osnaživanje žena. Za društvo bez razlika! Budimo = Pridružite nam se!

„Iako Budimo = kampanjom ukazujemo na socio-ekonomski nejednak položaj žena, Coca-Cola zapravo želi da inspiriše sve one koji se zalažu za punu ravnopravnost polova u svim segmentima društvenog života, da nastavimo sa osnaživanjem žena svaki dan i uvažavamo i poštujemo različitosti čime ćemo značajno doprineti društvenoj inkluziji“, izjavila je Kubra Kilicel, brend menadžer kompanije Coca-Cola.

I na globalnom planu, kompanija Coca-Cola veoma posvećeno radi na unapređenju položaja žena. Tako je inicijativa 5by20 imala cilj da osnaži čak 5 miliona žena do kraja 2020. godine. Kroz ovaj projekat prošle su brojne preduzetnice: od vlasnica biznisa, pa do onih koje se bave poljoprivredom ili zanatima. Sve one dobile su priliku da prođu kroz obuku i dobiju pristup finansijskim sredstvima, kao i pomoć mentora i mreža koleginica. Kroz 318 projekata u čak 100 zemalja, prošlo je više od 6 miliona žena, čime je Coca-Cola još jednom pokazala da su žene najveći neiskorišćeni izvor ekonomskih mogućnosti u svetu i da uz pravu podršku mogu da započnu ili razviju svoj posao, steknu nove veštine i poboljšaju svoje prihode.

Oznake:

8 martcoca colapodizanje svestiravnopravnost polova

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

16. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture (BINA)
Prethodni

16. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture (BINA)

Dve reklame i gej brakovi: Kako biste se vi osećali kada bi milioni ljudi odlučivali o vašem venčanju?
Sledeći

Dve reklame i gej brakovi: Kako biste se vi osećali kada bi milioni ljudi odlučivali o vašem venčanju?

Sledeći
Dve reklame i gej brakovi: Kako biste se vi osećali kada bi milioni ljudi odlučivali o vašem venčanju?
09.03.2021.

Dve reklame i gej brakovi: Kako biste se vi osećali kada bi milioni ljudi odlučivali o vašem venčanju?

Prethodni
07.03.2021.

16. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture (BINA)

16. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture (BINA)

No Comment! Be the first one.

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    bend
    Ovako izgleda kad neko peva direktno iz slomljenog srca: Ljudi na mrežama nazivaju nastup ovog benda “najtužnijim ikada”
    CityMagazine
    28 godina kasnije
    “28 godina kasnije” konačno stiže u domaće bioskope
    CityMagazine
    Indira Paganotto
    Indira Paganotto je izbacila novi hit u saradnji sa legendom elektronske muzike
    CityMagazine
    poslednji problem
    „Poslednji problem”: Filmski detektiv pred stvarnim izazovom
    Filip Milosavljević
    the cure
    The Cure objavili album „Mixes Of A Lost World“
    Filip Milosavljević

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖