Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

„Budimo =” Kampanja sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena

AUTOR: CityMagazine 08 Mar, 2021
„Budimo =” Kampanja sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena

Međunarodni dan žena svake godine služi kao podsetnik da su žene često manje vrednovane za svoj trud, a za nas u kompaniji Coca-Cola da nikada ne zaboravimo na borbu za ljudska prava, kao ni ekonomsku, političku i socijalnu ravnopravnost žena i muškaraca. Kao odgovorna kompanija, Coca-Cola je prošle godine pokrenula kampanju Budimo = sa ciljem podizanja svesti o razlikama u ekonomskim primanjima muškaraca i žena.

U želji da bude inicijator promena, kompanija je prošle godine pružila podršku Sektoru ženskog preduzetništva pri Privrednoj komori Srbije, kroz donaciju sredstava za programe edukacije i profesionalnog osnaživanja žena. Uprkos pandemiji održane su radionice koje su unapredile poslovanje više od 700 preduzetnica, podstakle međusobno umrežavanje i edukaciju žena, kao i korišćenje savremenih digitalnih alata u poslovanju.

Svi mi u Coca-Cola sistemu verujemo da žene imaju nemerljive pozitivne efekte na celokupno društvo, zbog čega se veliki broj žena nalazi na ključnim vodećim pozicijama u kompaniji širom sveta. Upravo zbog toga i ove godine Coca-Cola skreće pažnju na ekonomsku ravnopravnost i osnaživanje žena. U tu svrhu kompanija je i ove godine kreirala svojevrstan Manifest, kojim se pozivaju i druge kompanije da se pridruže inicijativi:

Širom sveta žene su stub kompanije Coca-Cola i sigurni smo da je to jedan od uzroka našeg  planetarnog uspeha. Mi verujemo da ravnopravnost i osnaživanje žena imaju nemerljive pozitivne efekte na celokupno društvo. Ipak, u Srbiji, žene provode 50% više vremena od muškaraca u neplaćenim kućnim poslovima. Mi želimo da se taj posao ravnopravno podeli i da svaka žena i svaki muškarac budu ravnopravni u profesionalnim ali i u neplaćenim kućnim poslovima i zato se zalažemo za jednakost i ekonomsko osnaživanje žena. Za društvo bez razlika! Budimo = Pridružite nam se!

„Iako Budimo = kampanjom ukazujemo na socio-ekonomski nejednak položaj žena, Coca-Cola zapravo želi da inspiriše sve one koji se zalažu za punu ravnopravnost polova u svim segmentima društvenog života, da nastavimo sa osnaživanjem žena svaki dan i uvažavamo i poštujemo različitosti čime ćemo značajno doprineti društvenoj inkluziji“, izjavila je Kubra Kilicel, brend menadžer kompanije Coca-Cola.

I na globalnom planu, kompanija Coca-Cola veoma posvećeno radi na unapređenju položaja žena. Tako je inicijativa 5by20 imala cilj da osnaži čak 5 miliona žena do kraja 2020. godine. Kroz ovaj projekat prošle su brojne preduzetnice: od vlasnica biznisa, pa do onih koje se bave poljoprivredom ili zanatima. Sve one dobile su priliku da prođu kroz obuku i dobiju pristup finansijskim sredstvima, kao i pomoć mentora i mreža koleginica. Kroz 318 projekata u čak 100 zemalja, prošlo je više od 6 miliona žena, čime je Coca-Cola još jednom pokazala da su žene najveći neiskorišćeni izvor ekonomskih mogućnosti u svetu i da uz pravu podršku mogu da započnu ili razviju svoj posao, steknu nove veštine i poboljšaju svoje prihode.

Najčitanije

Na 100 kilometara od Beograda čeka vas raj: Kupanje u pijaćoj vodi i staze u šumi zbog kojih ćete zaboraviti da je napolju vrelo

Na samo 100 kilometara od Beograda nalazi se Valjevo, a kada od Valjeva produžite još malo ka manastiru Ćelije vreme…

Ovo su najskuplje plaže u Crnoj Gori: Za 1.000 evra na dan, dobićete ovo

Planiranje odmora za većinu stanovnika u Srbiji je godišnji poduhvat, pa se tako pažljivo računa koliko može da vas košta…

Ovo je tačan dnevni jelovnik Kejt Midlton: Večera je najveće iznenađenje, a preukusna je

Od ovsene kaše za doručak, do pečenog pileta za večeru. Ovo je detaljan jelovnik Kejt Midlton, jer sudeći po Gugl…

Recept za kafu koja je ovih dana osvojila TikTok

Poznato je da kafa predstavlja idealan način da sa prijateljima podelite sve ono što vas raduje, tišti ili pokreće, te…

Najnetačnije rečenice koje možete da čujete u Beogradu

Život u Beogradu je pun kontrasta, neispunjenih očekivanja i netačnosti iz svih oblasti. Tačno je, recimo, da mi je ispred…

Mesečni horoskop za AVGUST 2022.

Stigao je mesec odmora, uživanja, ali i planiranja za budućnost. Otkrijte da li će zvezde biti na vašoj strani u…

Najnovije - Scena

Osobe ova dva horoskopska znaka ne treba pozivati na ručak u restoranu

Vreme je za jednu laganu temu, idealnu za nedeljno popodne! Iako naslov upućuje na to da bi sa nekim osobama…

Leticija Kasta zanosna u toplesu

Leticija Kasta (44) je uspešna glumica, kojoj je podjednako stalo do karijere, ali i izgleda. To je još jednom dokazala…

Jedna korisnica TikToka tvrdi da je ovo najsiromašniji grad u Srbiji

Pre nekoliko dana na društvenoj mreži TikTok osvanuo je video u kome devojka, koja se predstavlja kao mayachinka, sa svojim…

Ovo su najambiciozniji horoskopski znaci

Neki znaci zodijaka su inherentno ambiciozniji od drugih. Otkrijte u narednim redovima da li je su u ovu grupu svrstava…

Bračni par na Mikonosu platio ostrige i dva pića 400 evra: Odgovor vlasnika restorana je hit

Možda ostrige važe za afrodizijak, ali ovom paru posle porcije koju su platili 400 evra sigurno nije bilo ni do…

Afera Kobasunce – niko nije shvatio foru fizičara koji je postavio fotku kobasice i rekao da je to zvezda najbliža suncu

Zbog raznoraznih teranja šale na društvenim mrežama, mnogi ljudi se odavno slažu da bi možda moralo da se uvede font…