5 reklama koje su trijumfovale na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu
Ono što je Kanski filmski festival za svetsku kinematografiju, to je Međunarodni festival kreativnosti u Kanu (tzv. „Kanski lavovi“) za svet marketinga. Na ovogodišnjoj manifestaciji, održanoj od 21. do 25. juna, nagrađeni su autori najboljih reklama i marketinških kampanja, kako iz profitnog, tako i iz neprofitnog sektora.
Pogledajte u narednim redovima 5 reklama koje su trijumfovale na Međunarodnom festivalu kreativnosti u Kanu:
Sinyi Realty In love we trust (agencija Dentsu Mcgarrybowen Taiwan)
Najpopularnija reklama u Tajvanu u 2020. bavi se problemom sve većeg broja razvoda s kojim se suočava ova zemlja.
House of Lapland Salla 2032 (agencija Africa DDB)
Ova reklama na kreativan način skreće pažnju na problem klimatskih promena.
Libresse #WombStories (agencija Abbott Mead Vickers BBDO)
Ideja kampanje #WombStories brenda Libresse je da se digne svest ljudi o svemu kroz šta žene prolaze tokom trudnoće i menstruacije.
Mastercard True name (agencija McCann New York)
Mastercard ovom reklamom ohrabruje transrodne osobe da se na njhovim karticama identifikuju kako žele.
Burger King The Moldy Whopper (agencije Ingo, David Miami, i Publicis Romania)
Ljudi iz Burger Kinga su želeli da javnosti pokažu kako ne koriste veštačke konzervanse pa su snimili ovu interesantnu reklamu, koja prikazuje proces stvaranja buđi na jednom njihovom burgeru.
Izvor: Design Taxi