Generacija Z želi da ukine ove trendove milenijalaca
Činjenica je da svaka nova generacija misli kako su one pre nje zastarele, dok starije generacije smatraju da su mlađe neupućene i bahate. U pitanju jeste stereotip, ali hajde da vidimo šta je to što generacija Z želi da anulira kao nasleđe milenijalaca.
Nipodaštavajući humor na svoj račun
Većina milenijalaca će se nažalost pronaći u tome da se previše često i bez ikakvog razloga šali na svoj račun. Teško im je da prihvate kompliment, a da ne naprave neku ironičnu opasku na isti, što generacija Z smatra bespotrebnim.
Novac ispred željenog posla
Jeste istina da je novac važan faktor u životu, ali to nije razlog da zapostavite svoj posao iz snova ukoliko na prvi mah ne deluje unosno. Tako barem smatraju oni koji pripadaju generaciji Z, dok se milenijalci odriču želja zarad sigurnosti.
Mimove
Znate one smešne sličice sa komentarima ispisanim preko koje preplavljuju internet? E to su mimovi! I dok milenijalci smatraju kako su oni urnebesno duhoviti i zabavni, generacija Z jedva čeka da promeni ovaj umirući trend.
Uske farmerke
Termin skinny jeans već dugo ne izlazi iz mode. Verovatno vam je poznato da se radi o izuzetno uskim farmerkama koje se sužavaju pri dnu. Generaciji Z je dosta ovakvih pantalona, zbog čega se u fokus vraćaju ležerniji i širi krojevi.
Velike naočare
Milenijalci se sigurno dobro sećaju kako su se smejali đozlama svojih roditelja, sve dok nisu počeli i sami da ih nose. To se naročito odnosilo na naočare za vid, do te mere da su ih nosili i oni kojima nisu ni bile potrebne. Što je mnogo, mnogo je!
Iscrtane obrve
Istina je da ono što veže generaciju Z i milenijalce jeste ljubav prema upadljivim, debljim obrvama. Ali, dok su milenijalci fanovi iscrtanih i takozvanih „japanskih obrva”, generacija Z podržava isključivo one prirodne.
Muške punđe
Od svih frizura koje su krasile glave muških milenijalaca, duga kosa podignuta u punđu stoji kao prva na listi za odstranjivanje. Generacija Z vraća se klasičnijim frizurama, ali i češćem eksperimentisanju sa farbanjem.
Organske proizvode
Istina je da zdrava ishrana ne treba da bude trend već stil života, ali pomama za svime na čemu piše „organsko“, „zdravo“, „bez glutena“, i „prirodno“, predstavlja jedan promišljeni marketinški trik koji generacija Z počinje da izbegava.
Hipstersku hranu
U pitanju je hrana koja je pretenciozna i novčano precenjena. Zbog toga će generacija Z poslati u zaborav: opsednutost avokadom, spiralno sečene tikvice, čudne zamene za meso, podlogu za picu od karfiola, pink limunadu, prekomernu upotrebu prehrambenih boja gde im nije mesto…
Kraft pivo
Treba ceniti tuđ trud i rad, ali ima nešto iritantno u kulturi ispijanja kraft piva. Predimenzionirane cene, napadne ambalaže, razni dodati ukusi… Sve to čini da generacija Z poželi da sedne negde i naruči staro dobro – obično pivo.
Naslovna slika: www.pexels.com