Savršene nesavršenosti: Da li vam se dopada nova Guči kampanja?
Kada je u pitanju trend i lepota, svet je podeljen. Dok se na jednoj strani forsira savršenstvo, druga strana vodi borbu za normalizovanje akni, viška kilograma, razdvojenih zuba i mnoštva sasvim prirodnih karakteristika koje same po sebi bivaju lepe.
Već dugo se govori o pogrešnoj slici koju modni časopisi, fotografije sa društvenih mreža i nametnuti standardi lepote šalju mladim devojčicama i ženama uopšte.
Nova Guči Bjuti kampanja okrenula se na stranu prirodne lepote i u prvi plan stavila je nesavršenosti prikazujući lepotu prirodne teksture kože, polazeći od akni i bora.
Jedan TikToker naveo je u svom videu kako ga ova nova kampanja podseća na period kada je Viktorija Sikret angažovala takozvane, plus-sajz modele, odnosno modele krupnije građe.
„Jako lepo, ali opet ne mislim da su to uradili zato što ih je briga, već kako bi podigli popularnost”, objasnio je Fillari na svom TikTok profilu.
Mišljenja su podeljena, pa je jedan od komentara objasnio je da slike poput ovih odvlače pažnju sa proizvoda.
Dakle, iako većina podržava i veliča odluku koju je Guči doneo, naročito u svetu u kome je zabluda o savršenosti i previše rasporstranjena, mnogi su negirali kampanju objašnjavajući da bi ih pre privukao porizvod sa lepše slike.
„Kampanja treba da me natera da kupim proizvod, a ova me odvraća od toga, ali s obzirom na to da Guči već ima dosta toga lepog, lepo je što ovo rade”, glasio je jedan od komentara.
Međutim, i pored mnogih komentara, veći broj ljudi i korisnika društvenih mreža smatra da je važno podizanje svesti o lepoti nesavršenosti i kompleksima koji sve više rastu kod ljudi zbog lažne i fotošopirane lepote.