Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Ivan Jeftić: Iza naših ambicija stoji vrhunski kvalitet i ozbiljna strategija

AUTOR: CityMagazine 04 Jan, 2022
Ivan Jeftić: Iza naših ambicija stoji vrhunski kvalitet i ozbiljna strategija

Zahvaljujući kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, domaće tržište kafe postalo je u martu ove godine bogatije za Costa kafu, svetski poznat brend. Koliko je važno da na svakom mestu i u svakom trenutku uživamo u vrhunskoj kafi, za naš list otkriva Ivan Jeftić, Coffee Business menadžer.

Koliko je ulazak u novu kategoriju u nepovoljnom epidemiološkom trenutku bio hrabar potez?

Costa kafa donela je mnogo toga novog, u vrlo kompleksnom trenutku. Za razliku od ostalih kategorija u kojima smo apsolutni lideri, u kategoriji kafe smo „izazivači” na tržištu, što zahteva ozbiljnu strategiju i vrlo pažljiv nastup. Osim toga, uveli smo novi-stari brend, s obzirom na to da je Costa kafa bila poznata u Srbiji zahvaljujući Costa kafićima, a sada ga uvodimo kroz sve kanale.  

Na samom početku smo se opredelili da se tržištu predstavimo u najbrže rastućem segmentu, odnosno kroz Costa kapsule. Sa jedne strane, to je bio mudar potez s obzirom na period zatvaranja i pojačanu priliku za konzumaciju kod kuće, ali smo istovremeno svesni da naši potrošači žele da piju kvalitetan proizvod i u svom domu. Zato smo otvorili mogućnost da jedinstven doživljaj iz HoReCa kanala repliciramo i kod kuće. Uz kvalitetan proizvod i dobru pripremu, obećavamo jedinstven ugođaj baš kao da ste u vrhunskom kafiću. Bez obzira na okolnosti oko nas, već u aprilu smo krenuli sa aktivacijom Horeca i At Work kanala i ponudili potrošačima vrhunski proizvod i novu savremenu opremu.

Da, lansiranje Costa kafe na tržištu je bio hrabar potez, ali uz naše znanje o tržištu, jedinstven nastup, jedinstven odnos sa kupcima, inovacije, marketing, sinergiju sa drugim brendovima, nema mesta za neuspeh.  

Kako ocenjujete reakcije kupaca i potrošača na Costa kafu?

Naša trenutna ponuda sadrži različite mešavine i formate, od Costa kafe u celom zrnu, namenjene ugostiteljskim objektima do kapsula namenjenih za kućnu i kancelarijsku upotrebu.

Zahvaljujući izuzetnim odnosom sa našim kupcima, zasnovanom na poverenju, imamo priliku da lakše dopremo do njih, predstavimo brend, pružimo im priliku da probaju naše blendove, razumeju i uvere se u kvalitet. Osim toga, naša prednost je i jedinstven 24/7 portfolio, koji svakako pruža priliku za sinergiju kategorija, zajedničku promociju i slično. Reakcije i kupaca i potrošača su zaista dobre, jer iza naše ponude stoji vrhunski kvalitet, kao i mogućnost da u neponovljivom ukusu podjednako dobro uživate i u omiljenom kafiću i kod kuće.

Šta su dalji planovi za Costa kafu?

Intenzivno radimo na unapređenju naše ponude, pre svega kroz inovacije u premium blendovima kao i ekstenziju portfolia za pripremu kod kuće. Costa Coffee asortiman je trenutno dosta širi od onoga što mi ovde prodajemo, ali naše tržište je prilično specifično za mnoge stvari, pa tako i za kafu, i svakako za neke nove stvari čekamo pravi trenutak. Takođe, želimo da osnažimo svoje prisustvo u kanalima prodaje koji zbog epidemiološke situacije još uvek ne pokazuju svoj pun potencijal. Tu pre svega mislimo na priliku za konzumaciju u poslovnim prostorijama i kompanijama, jer smo sigurni da radnu atmosferu možemo da učinimo relaksiranijom i prijatnijom uz Costa kafu.

Izdvojio bih činjenicu da po prvi put nudimo proizvod koji nije u potpunosti gotov. Zato je veoma važno da priprema bude na vrhunskom nivou, što zavisi od opreme i osobe koja priprema. Naša želja je da o kafi edukujemo i kupce i potrošače. Želimo da razumeju sve – od evolucije kafe, specifičnosti, kvaliteta, da razumeju šta piju, sa kog područja kafa dolazi, razliku između blendova i načina prženja, kao i idealan proces (korake) same pripreme. Dakle, želimo da pružimo drugačiji, neponovljiv doživljaj u svakoj šoljici naše kafe. Imamo velike planove u tom smislu, o kojima ćete uskoro čuti, a iza naših velikih ambicija stoji vrhunski kvalitet i pažljivo osmišljena strategija.  

Za kraj, da li imate neki osoben ritual u ispijanju kafe i da li je neki od blendova vaš favorit?

Moram da priznam da kafu obožavam i svakodnevno uživam u različitim ukusima ovog napitka. Takođe, ne spadam u one kojima je samo jutro rezervisano za kafu. Jednostavno, Costa kafa je odlična prilika za predah i vrhunsko uživanje u svakom delu dana, naročito ako te trenutke delite sa divnim ljudima. Kafa je i za naš Costa tim uvek dobar povod da se okupimo, degustiramo blendove, razmenjujemo utiske i pravimo planove.

I naravno, s obzirom na to koliko poznajemo tržište, na koji način sarađujemo sa kupcima, ali i zahvaljujući našem jedinstvenom Coca-Cola HBC 24/7 portfoliju, prilagođenom različitim ukusima i stilovima života, siguran sam da ambiciozni planovi i dobri rezultati neće izostati. Samo je pitanje vremena kada ćemo govoriti o liderskoj poziciji i u ovoj kategoriji.

Najčitanije

Mesečni horoskop za oktobar 2022: Jedan znak bolje da do novembra ne izlazi iz kuće

Polako odbrojavamo poslednje dane septembra, i pred nama je novi jesenji mesec. Stoga, pravo je vreme za detaljan horoskop u…

Evo kada u svakom delu Srbije počinje jeftina tarifa struje

U situaciji u kojoj se nalazi svet, mnogi ljudi gledaju da uštede na čemu mogu, a jedna od bitnih stavki…

Da li treba da elektronske uređaje isključite iz struje kada napolju grmi i seva?

Često čujemo da je opasno da naši kućni uređaji budu uključeni u struju tokom grmljavine. Da li je ovo mit…

5 razloga zašto treba da počnete da pijete sodu bikarbonu

Verovatno već koristite sodu bikarbonu u kuhinji, a možda čak i za čišćenje svog doma. Ali da li ste znali…

Zašto nam se magle stakla automobila i kako to da rešimo?

Zamagljena šoferšajbna smanjuje vidljivost tokom vožnje, a samim tim i našu bezbednost u saobraćaju. S ovim problemom se suočavamo i…

Ako volite ovu pesmu – čestitamo vam, naučnici kažu da ste psihopata

Jedan od najpoznatijih repera, ali i muzičara danas je svakako Eminem, sa više miliona prodati ploča singlova i strimova pesama…

Najnovije - Intervjui

“Swedish House Mafia” za City Magazine: Danas stvaramo ono što smo kao mladi želeli da imamo i budemo

Kada bi pravili reprezentaciju Švedske, ali u sveopštoj pojavi i pop kulturi današnjice ove skandinavske zemlje, mnogi se kandiduju, ali…

Vuk Tripković, Belgrade Wine Week: Vino piće za svakoga kome ono prija i ko u njemu uživa

Sa sloganom – „Vino se vraća u grad“, očekuje nas još jedan „Belgrade Wine Week“, na kom ćemo se upoznati…

Nenad Milenković, Fedis festival: “Jako me raduje činjenica da se kod nas snima toliko serija”

I ovog oktobra nas očekuje novo izdanje Fedisa, festivala drama i tv serija. Pravo učešća na Festivalu imaju TV serije…

Viktorija Boklag o saradnji sa Emmy: Rodiće se nove ideje i prilike

Glavna izvršna direktorka i potpredsednica za marketing i medije United Grupe Viktorija Boklag, objašnjavajući zbog čega je važno što su…

Uvek je OK plakati, ako ti se plače: Iskazivanje emocija nije neumesno

Za sve ljubitelje poezije toplo preporučujemo novi podkast pod imenom Čitanje uz TANANE koji promoviše pesnike i poeziju iz Srbije…

Luka Šipetić, bend “nemanja”, pred nastup u Beogradu: “Naša muzika najbolje paše dok se ponovno zaljubljujete u život”

Retko koji bend sa ovih prostora može da kaže da i svirkom, radom ali i svojom filozofijom prevazilazi i izdiže…