SBB je izbor većine građana tamo gde ima svoju mrežu
SBB kompanija saopštila je danas da tamo gde postoji njihova mreža preko 60% ljudi bira njihove usluge. Oni koji biraju SBB su ljudi koji imaju svoj stav, ne boje se da ga pokažu i jasno biraju vrednosti za koje se zalažu, a koje vide upravo u brendu kao što je SBB.
SBB je trenutno prisutan u 35 gradova, a cilj kompanije je da prošire svoju mrežu na celu Srbiju.
„Činjenica je da tamo gde je SBB prisutan, većina građana bira naše usluge. Zato nam je cilj da uđemo i u nove gradove i dođemo do svih ljudi koji bi imali mogućnost da biraju, jer verujemo da samo slobodna konkurencija i fer tržišni uslovi mogu korisnicima u Srbiji da obezbede najkvalitetnije usluge. U Srbiji, trenutno, imati SBB je stav i izbor ljudi koji imaju svoje ja, zato želimo da omogućimo svima vrhunsko TV i internet iskustvo, sa izuzetnom korisničkom podrškom, ekskluzivnim TV kanalima i sportskim sadržajem koji je ove godine još bogatiji”, rekao je izvršni direktor SBB kompanije Milija Zeković.
To da su SBB korisnici najzadovoljniji kvalitetom usluge, pokazalo je i istraživanje agencije Deep Dive u maju ove godine. Korisnici SBB usluga imaju najpozitivnije mišljenje o svom operatoru i izuzetno su zadovoljni podrškom koju dobijaju prilikom poziva Kontakt centra, brzinom rešavanja reklamacija, ljubaznošću, profesionalnošću zaposlenih, jasnoćom informacija, kao i brzinom i stručnošću tehničke podrške na terenu.
Ove godine osvojili su imeđunarodno Best Buy priznanje u dve kategorije – za najboljeg internet provajdera i digitalnu televiziju u Srbiji prema mišljenju generacije Z i Milenijalaca koji su učestvovali u istraživanju, odnosno populacije između 18 i 43 godine, kao i međunarodno priznanje „Customers’ Friend“ koje se dodeljuje kompanijama koje pružaju izvrsno korisničko iskustvo.
Svi oni koji još uvek nisu SBB korisnici, mogu da iskoriste akciju najprodavanijih EON paketa koji sadrže usluge televizije, interneta brzine do 1 Gbps i digitalne fiksne telefonije, a tu su i pogodnosti za postojeće korisnike uz obnovu ugovorne obaveze.