• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
SBB je izbor većine građana tamo gde ima svoju mrežu
Foto: Promo

SBB je izbor većine građana tamo gde ima svoju mrežu

Promo
01.09.2023. 2 min PR

SBB kompanija saopštila je danas da tamo gde postoji njihova mreža preko 60% ljudi bira njihove usluge. Oni koji biraju SBB su ljudi koji imaju svoj stav, ne boje se da ga pokažu i jasno biraju vrednosti za koje se zalažu, a koje vide upravo u brendu kao što je SBB.

SBB je trenutno prisutan u 35 gradova, a cilj kompanije je da prošire svoju mrežu na celu Srbiju.

„Činjenica je da tamo gde je SBB prisutan, većina građana bira naše usluge. Zato nam je cilj da uđemo i u nove gradove i dođemo do svih ljudi koji bi imali mogućnost da biraju, jer verujemo da samo slobodna konkurencija i fer tržišni uslovi mogu korisnicima u Srbiji da obezbede najkvalitetnije usluge. U Srbiji, trenutno, imati SBB je stav i izbor ljudi koji imaju svoje ja, zato želimo da omogućimo svima vrhunsko TV i internet iskustvo, sa izuzetnom korisničkom podrškom, ekskluzivnim TV kanalima i sportskim sadržajem koji je ove godine još bogatiji”, rekao je izvršni direktor SBB kompanije Milija Zeković.

To da su SBB korisnici najzadovoljniji kvalitetom usluge, pokazalo je i istraživanje agencije Deep Dive u maju ove godine. Korisnici SBB usluga imaju najpozitivnije mišljenje o svom operatoru i izuzetno su zadovoljni podrškom koju dobijaju prilikom poziva Kontakt centra, brzinom rešavanja reklamacija, ljubaznošću, profesionalnošću zaposlenih, jasnoćom informacija, kao i brzinom i stručnošću tehničke podrške na terenu.

Ove godine osvojili su imeđunarodno Best Buy priznanje u dve kategorije – za najboljeg internet provajdera i digitalnu televiziju u Srbiji prema mišljenju generacije Z i Milenijalaca koji su učestvovali u istraživanju, odnosno populacije između 18 i 43 godine, kao i međunarodno priznanje „Customers’ Friend“ koje se dodeljuje kompanijama koje pružaju izvrsno korisničko iskustvo.

Svi oni koji još uvek nisu SBB korisnici, mogu da iskoriste akciju najprodavanijih EON paketa koji sadrže usluge televizije, interneta brzine do 1 Gbps i digitalne fiksne telefonije, a tu su i pogodnosti za postojeće korisnike uz obnovu ugovorne obaveze.

Oznake:

sbb

Podeli

Zaprati Autor

Promo

Ostali članci

Ako imate ovakav tiganj kod kuće, odmah ga bacite
Prethodni

Ako imate ovakav tiganj kod kuće, odmah ga bacite

Batut izdao preporuke o ishrani školaraca: Ova hrana je najbolja za vašu decu
Sledeći

Batut izdao preporuke o ishrani školaraca: Ova hrana je najbolja za vašu decu

Sledeći
Batut izdao preporuke o ishrani školaraca: Ova hrana je najbolja za vašu decu
01.09.2023.

Batut izdao preporuke o ishrani školaraca: Ova hrana je najbolja za vašu decu

Prethodni
31.08.2023.

Ako imate ovakav tiganj kod kuće, odmah ga bacite

Ako imate ovakav tiganj kod kuće, odmah ga bacite

Trenutno nema komentara! Budite prvi

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    AI bend
    DA SE P(L)OČASTIMO: Mašine su došle da zavladaju, pa smo rešili da recenziramo album AI benda The Velvet Sundown
    Miloš Dašić
    Zdravko Čolić
    Za ovu svoju pesmu Zdravko Čolić kaže da je najbolja, ali ne sme da je peva uživo: “Svaki čovek ovu pesmu može napisati o svojoj ženi”
    CityMagazine
    pripovedač
    „Pripovedač“: Ispričaj mi priču
    Filip Milosavljević
    Prva bioskopska projekcija na Divčibarama ikada: ‘Kad budem mrtav i beo’ pod zvezdama u okviru 10. Mountain Music Festa
    Prva bioskopska projekcija na Divčibarama ikada: ‘Kad budem mrtav i beo’ pod zvezdama u okviru 10. Mountain Music Festa
    CityMagazine
    film
    Kako je ruska pesma o vojniku na frontu inspirisala domaći hit film: Pre 30 godina je bila premijera ostvarenja koje i danas gledamo sa knedlom u grlu
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖