Šta je “recession hair”, TikTok trend u nezi kose, kojim je opsednuto sve više devojaka
Internet je još jednom pokazao svoju moć – čak i ozbiljne teme poput recesije uspeo je da pretvori u viralni fenomen. Poslednjih meseci, TikTok je preplavljen videima koji istražuju tzv. „indikatore recesije“ – i to ne samo kroz ekonomsku prizmu. Dok finansijski pokazatelji jasno ukazuju na vreme štednje, korisnici društvenih mreža tvrde da se recesija vidi i kroz pop kulturu, svakodnevne navike i – svet lepote.
Jedna od najzanimljivijih manifestacija ove pojave je trend koji je dobio naziv recession hair – odnosno, nega kose u doba recesije.
@haileyinpink Recession blonde is real yall #blonde #blondehair #rootsmudge ♬ original sound – howie
Na TikToku se sve više govori o načinima na koje ljudi štede kada je reč o kosi: od skraćivanja krajeva kod kuće, preko smanjenog broja proizvoda u rutini, do prelaska na jeftinije drogerijske varijante i ređih odlazaka kod frizera.
Najpopularniji izraz iz ove oblasti svakako je recession blonde. On označava puštanje tamnog izrasta kod osoba koje inače farbaju kosu u plavo – jer je redovno održavanje skupo. Umesto toga, prihvata se prirodniji izgled i odlaže se odlazak u salon. I ne samo to – sve više žena odlučuje se za nijanse poput „bronde“ (mešavina smeđe i plave) i „ghost blonde“, koje podnose izrast daleko bolje i ne zahtevaju stalno farbanje.
Ovaj trend uklapa se u širu sliku – sve je više minimalizma i racionalnog pristupa, kako u modi (primer za to su tihi luksuz i kapsula garderoba), tako i u svetu lepote, gde dominiraju skinimalizam i „no make-up“ izgled. Sve to govori o odmaku od nepotrebnog luksuza.
@natchi.ns i’m obsessed 🤩
♬ Gnarly – KATSEYE
Višeslojna beauty rutina od 15 koraka danas deluje zastarelo. Popularnost pristupačnih, a kvalitetnih zamena za luksuzne proizvode samo potvrđuje da niža cena ne znači automatski lošiji kvalitet.
Pa su tako osnova nege kose šampon i regenerator (ili maska) prilagođeni tipu kose. Stručnjaci i dalje preporučuju povremeno šišanje kod profesionalac. Ali kada je boja u pitanju – recession blonde je tu da vam uštedi vreme, novac i trud.
Uostalom, možda upravo zato ovog leta svi žele da nose prirodnije nijanse koje ne zahtevaju stalni odlazak kod frizera. Recesija ili ne – jednostavnost je ponovo u modi.
No Comment! Be the first one.