• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

S ofingera: Duška i Marija (VIS Limunada)

Isidora Spasić
06.05.2017. 4 Mins Read Moda

Duška Rajković i Marija Kovačina lepša su polovina retro sastava “VIS Limunada”. U bendu obe pevaju, a dok je Duška zadužena za bas gitaru, Marija je za perkusije. Za ovu priliku odložile su instrumente da malo odmore od šlagera, ex-yu nostalgije, popa, roka i bita pedesetih i šezdesetih godina, jer – došlo vreme za čavrljanje o modi! Biće tu svega, od lavande za moljce, do povratka u antičko doba. Još samo da nam se Amy Winehouse vrati, pa da svi popijemo po koju limunadu. Limunadu sa alkoholom, podrazumeva se.

Koje ćeš tri odevne stvari sigurno nositi ovog proleća?

Duška: Jaknu, pantalone i veliku belu, crnu, sivu, prugastu i kvadratastu košulju.

Povezani članci

Francuskinje petkom više ne nose farmerke i žele da i vi činite isto: Razlog je više nego ubedljiv

Pitali smo bota šta da obučemo za doček Nove godine: Stilisti neka traže novu profesiju

Marija: Helanke su moja omiljena stvar. Kombinujem ih sa tunikama, oversize košuljama, slip on patikama. Osim toga haljinice i hulahopke raznih boja “za u grad”.

Duška i Marija / VIS Limunada / Koncert u Mikseru / Foto: I. Nikolić i M. Ilić

Šta je ono što nikada ne bi obukla, a što misliš da bi svako trebalo da ima u svom ormanu?

Duška: Lavandu protiv moljaca.

Marija: Teksas košulju, iscepane farmerke, majice sa printom većim od života.

Duška Rajković / Foto: Jovan Nedeljkov

Da li smatraš da si fashion victim, i koji je u tom slučaju tvoj modni fetiš

Duška: Ja sam fashion ignorant, a to je ujedno i moj modni fetiš.

Marija: Ne osećam se kao žrtva, ali ne mogu da stanem na stranu modne industrije u borbi sa ženskim fizičkim bićem.

Marija Kovačina / Foto: Jovan Nedeljkov

Ko ti je modna ikona iz sveta poznatih?

Duška: Marilyn Monroe. Pre dvanaestak godina sam videla sliku na kojoj nosi Spitfire jaknu i odmah sam i ja nabavila istu kao njenu. Nikad nisam prestala da nosim tu jaknu.

Marija: Michele Rocco Martini (alias Miodrag Ninić).

VIS Limunada, sa snimanja spota / Foto: Mina Piščević

Kada bi te sutra neki poznati kreator ili brend pozvao da budeš njihovo zaštitno lice, ko bi volela da to bude?

Duška: Gotivac mi je Jean Paul Gaultier, a verovatno je i jedini čije sam kreacije videla u životu, pa neka bude on.

Marija: Ne bih to nikad radila, ali razmislila bih dobro kad bi me zvao Burberry.

VIS Limunada u Muzeju istorije Jugoslavije / Foto: Jovan Nedeljkov

Da imaš vremensku mašinu, u koji modni period bi se vratila i zašto?

Duška: Hmmm.., pa četrdesete i pedesete godine dvadesetog veka, uprkos ratovima i užasima tog vremena. Ljudi su tada lepo izgledali, ali baš LEPO!

Marija: Vratila bih se u period pre postojanja mode kakvu danas poznajemo, u antičko doba i to maltene bilo koji vremenski period. Ono što me tu privlači jeste itekako promišljen odnos prema oblačenju, pravilima i konvencijama, minimalizam u posedovanju, ali vrhunac u ručnoj izradi i trajnosti odevnih predmeta.

Marija Kovačina / Foto: Jovan Nedeljkov

Spremaš fancy party. Koja je tema i ko od poznatih, živih ili neživih, dolazi?

Duška: Ijaaaoo, strava pitanje! Oduvek sam želela da napravim žurku sa temom Amy Winehouse, naravno da dotična vaskrsne, da se pojavi, da popijemo po koje pivo, vino, sok.., da razmenjujemo ukosnice i vežbe za raspevavanje.

Marija: Taj spisak bio bi nemoguć, volela bih da dođu svi najbolji partijaši sa neba – Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jackson 5 (bez roditelja), Jim Morrison, gđica Amy što da ne, i realno još Snoop Dog sa ove strane…

Duška Rajković / Foto: Dule Jelen

U čemu spavaš?

Duška: U čemu stignem. Najčešće: ogromne dronjave majice i gaćaroni, a kad je hladno komplet trenerka sa sve termo čarapama. Ništa seksualno.

Marija: U majici i pidžami. Zimi isto idu čarape.

Duška i Marija sa snimanja spota „Kupili smo gramofon“ / Foto: Jovan Nedeljkov

Na čemu zanimljivom trenutno radiš?

Duška: Učim grčki pomoću programa Duolingo, i naravno muziku raznu sklepavam.

Marija: Planiram neka putovanja, i pravim jednu video instalaciju sa mogućnošću live izvođenja. Naravno vežbamo i nove pesme za predstojeći period.

Duška Rajković / Foto: Jovan Nedeljkov

Pitajte vi mene nešto.

Duška&Marija: Koji je tvoj modni guilty pleasure?

Kada je moda u pitanju uopšte se ne osećam guilty, iliti krivom, i sve mi predstavlja pleasure. Naročito uživam da sređujem ormane i fioke, pregledam i slažem stvari, prebiram nakit, ređam cipele..; to je sve deo moje kompulzivno-opsesivne ličnosti, ali ja neskromno nalazim da je to krajnje šarmantno.

A šta se desi kada u porodicu stigne gramofon, pogledajte i poslušajte u novoj pesmi VIS Limunade.

Naslovna fotografija: Dalibor Tonković

Posetite sajt VIS Limunade

Povezani članci

Uticaj striming servisa: Koje su to serije koje su pokrenule modne trendove?

Renato Balestra (1924-2022): Modni kreator koji se uvek rado vraćao u Srbiju

Share Article

Follow Me Written By

Isidora Spasić

Diplomirani scenograf i kostimograf sa pločnika Milana. Slobodni umetnik i kulturni radnik na kaldrmama Beograda. Voli da joj štikle odjekuju u oba grada.

Ostali članci

Previous

Pokret Zazous: Kada je moda značila revoluciju

Next

Šta se širom sveta smatra lepim a šta ne

Next
23.07.2017.

Šta se širom sveta smatra lepim a šta ne

Previews
30.03.2017.

Pokret Zazous: Kada je moda značila revoluciju

Najnovije

Ko će od ovih izvođača u Konstraktine cipele: Najzanimljivije domaće pesme koje se takmiče za Evroviziju
CityMagazine
Dženifer Aniston i Adam Sendler se vraćaju u nastavku hit trilera „Murder Mystery 2″
Filip Milosavljević
Sve što smo naučili o životu Pamele Anderson iz novog dokumentarca
Milica Arsić
Najpopularniji narodnjak u Srbiji trenutno „Kosili smo seno“ izgleda da uopšte nije srpska pesma, a evo odakle je
CityMagazine
Ovogodišnja Evrovizija je dobila novi logo, kao i slogan – „Ujedinjeni muzikom“
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖