Svet je zna kao najomraženiju ljubavnicu: Sad su osvanule njene nove fotke i ne liči na sebe
Monika Levinski je zaštitno lice najnovije kampanje brenda Reformation koja spaja modu s politikom.
Danas poznata kao aktivistkinja i spisateljica, Monika Levinski se pojavljuje u novoj kampanji američkog brenda, koja je nastala u saradnji s Vote.org, s ciljem podsticanja ljudi u Americi na glasanje i istovremeno promovisanje najnovije kolekcije odeće.
Ova neobična saradnja kombinuje političku svest s modnim izrazom, stavljajući Levinski u središte kampanje naziva “Imaš moć”. U njoj se Monika pojavljuje u “nude” odelima, vatreno crvenim haljinama i šik naočarima, dok istovremeno naglašava važnost demokratije i individualnog glasa.
Osim što promoviše važnost glasanja, kampanja takođe slavi osnaživanje žena kroz modu, prikazujući kolekciju koja uključuje blejzere, suknje, haljine i drugo, sve izrađeno od održivih materijala.
Kampanja je privukla značajno interesovanje na društvenim mrežama, a ispod objave brenda na Instagramu pojavilo se mnoštvo komentara.
“Smatram da ona nije relevantna više. Niko rođen nakon 1992. ne zna ko je ona”, “Srušila je internet na najbolji mogući način”, “Kao dobro vino je. S godinama sve bolja i bolja”, “Izgleda neverojatno”, “Vau.”
Monika Levinski postala je zagovornica protiv nasilja i cyberbullying-a
Monika Levinski je američka aktivistkinja, spisateljica i bivša zaposlenica Bele kuće. U fokusu javnosti završila je zbog afere s bivšim predsednikom Bilom Klintonom sredinom 90-ih. Nakon što je afera postala javna, Levinski je dospela u žižu medijske pažnje, što je imalo veliki uticaj na njen privatni život i karijeru.
U godinama nakon skandala, Levinski se preobrazila u zagovornicu protiv nasilja i cyberbullying-a, te često govori o posledicama javnog sramoćenja i važnosti digitalne privatnosti i sigurnosti. Levinski takođe piše članke i učestvuje u javnim angažmanima, deleći svoje iskustvo kako bi pomogla drugima koji se suočavaju s javnim osudama ili maltretiranjem.