PETA bizarnom reklamom želi da natera ljude da ne jedu hobotnice
Organizacija za zaštitu životinja PETA koristila se raznim metodama kako bi skrenula pažnju na mnoge probleme i probala da zaštiti životinje, a ovog puta okrenuli su se parodiranju naučnofantastičnih filmova i serija iz 1970-ih kako bi obeshrabrili ljude od jedenja hobotnica.
Nova reklama, pod nazivom Beware the Octocurse, koristi se crnim humorom i prizivanjem naučnofantastičnih scena koje treba da odvrate ljude od konzumiranja hobotnica, a ujedno i da spreči otvaranje prve farme hobotnica u Evropi, odnosno Španiji.
Na početku snimka, „voditelj” upozorava gledaoce da bi mogli da vide uznemirujuće prizore, a potom se pominje kletva koja sustigne svakog ko pojede hobotnicu. Nakon toga vide se ljudi kojima rastu pipci, koji razviju tri srca, imaju problema sa emocijama, pa čak i krvare plavo mastilo.
Na kraju dolazi i rečenica: „Hobotnice su ekstremno inteligentna i osetljiva bića. Ako ih jedete, praktično ste kanibal. Ostanite čovek. Nemojte jesti hobotnice”. Reklamu je režirao Džef Lou ispred Grey London studija.
Izvor: The Drum
Naslovna fotografija: Youtube Printscreen/PETA