• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

PETA bizarnom reklamom želi da natera ljude da ne jedu hobotnice

Filip Milosavljević
23.10.2022. One Min Read Film/TV

Organizacija za zaštitu životinja PETA koristila se raznim metodama kako bi skrenula pažnju na mnoge probleme i probala da zaštiti životinje, a ovog puta okrenuli su se parodiranju naučnofantastičnih filmova i serija iz 1970-ih kako bi obeshrabrili ljude od jedenja hobotnica.

Nova reklama, pod nazivom Beware the Octocurse, koristi se crnim humorom i prizivanjem naučnofantastičnih scena koje treba da odvrate ljude od konzumiranja hobotnica, a ujedno i da spreči otvaranje prve farme hobotnica u Evropi, odnosno Španiji.

Na početku snimka, „voditelj“ upozorava gledaoce da bi mogli da vide uznemirujuće prizore, a potom se pominje kletva koja sustigne svakog ko pojede hobotnicu. Nakon toga vide se ljudi kojima rastu pipci, koji razviju tri srca, imaju problema sa emocijama, pa čak i krvare plavo mastilo.

Povezani članci

Otkrivamo deo programa 28. Festivala autorskog filma

Tribina o filmu „Kristina”: Ljubav – ako je ikako moguće…

Na kraju dolazi i rečenica: „Hobotnice su ekstremno inteligentna i osetljiva bića. Ako ih jedete, praktično ste kanibal. Ostanite čovek. Nemojte jesti hobotnice“. Reklamu je režirao Džef Lou ispred Grey London studija.

Izvor: The Drum

Naslovna fotografija: Youtube Printscreen/PETA

Tags:

hobotnicenaučna fantastikapetazaštita životinja

Povezani članci

Zlatko Burić otvara 18. Slobodnu zonu

Inspirišite se uz najbolje filmove sa 15. izdanja Beldocsa

Share Article

Follow Me Written By

Filip Milosavljević

Večiti pametnjaković koji živi negde između Sijetla 90-ih i Divljeg zapada Taličnog Toma. Inspiraciju nalazi u stripovima, muzici, knjigama i video igrama. Stalno dodaje nove stavke na beskrajne liste stvari koje treba videti, pročitati i uraditi u životu. Smatra da sve ide lakše uz pivo.

Ostali članci

Previous

Scenario kultnog filma prodat je na aukciji za 300 hiljada evra

Next

Ovaj dokumentarac otkriva mračnu stranu uspeha poznatog modnog brenda

Next
23.10.2022.

Ovaj dokumentarac otkriva mračnu stranu uspeha poznatog modnog brenda

Previews
23.10.2022.

Scenario kultnog filma prodat je na aukciji za 300 hiljada evra

Najnovije

Nakon samo dve prikazane epizode serije „The Last of Us”, fanovi imaju veliki razlog za slavlje
Milica Arsić
Ovo smo dugo čekali: Nakon hit naslova „Ocean’s Eleven” Bred Pit i Džordž Kluni ponovo zajedno na setu
Milica Arsić
Karte za ovu beogradsku predstavu čekaju se mesecima, igra se u vili iz 19. veka, a u publici je samo 16 osoba
CityMagazine
Edo Majka: „U Beogradu se sjajno osećam, ali nije uvek bilo tako”
CityMagazine
Džonatan Mejdžors kaže da je jeo 6.100 kalorija dnevno četiri meseca kako bi se spremio za ulogu bodibildera
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖