Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje

AUTOR: CityMagazine 26 Nov, 2021
Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje

Praznična čarolija je svuda oko nas, a najlepša je kada delimo zajedničke trenutke i stvaramo neprocenjive uspomene. Pod novom brend filozofijom – Real Magic, Coca-Cola nas podseća da se posebna praznična čarolija krije u trenucima povezanosti.

Novogodišnja Coca-Cola kampanja, ističući praznični duh, ove godine slavi zajedništvo. Čarolija se upravo krije u trenucima koje delimo jedni sa drugima, bez obzira na fizičku udaljenost. Deljenju nas uči i novogodišnji Coca-Cola TV spot, kroz priču o dečaku koji pokreće čaroliju pravljenjem dimnjaka od kutija u zgradi u koju se nedavno doselio.

Ovo je prva Coca-Cola novogodišnja kampanja zasnovana na brend filozofiji nazvanoj Real Magic. U pitanju nije kratkoročna kampanja, već filozofija brenda. Na ovaj način kompanija slavi čaroliju koju svi ponaosob posedujemo. Sa osveženim vizuelnim identitetom Coca-Cole i logotipom nazvanim „Zagrljaj“, slavimo ljubav, prijateljstvo, drage uspomene i neočekivane, jednostavne trenutke koji nas inspirišu.  

U istom duhu, novogodišnja kampanja veliča i slavi ljudsku dobrotu koja je više nego ikada potrebna, a malo mašte i dobre volje je sasvim dovoljno da se pokrene čarolija zajedništva. Jednostavna i optimistična poruka jedinstva, uključenosti i pozitivne energije nas podseća da sve što nam je potrebno jesu zajednički trenuci koji nas povezuju u ovom nesavršenom svetu.

Pogledajte celu priču na sledećem linku.

Advertisement

Najčitanije

Ove navike u ishrani jačaju vaše srce posle 50. godine

Imati snažno srce u pedesetim godinama života je ključno, posebno zato što taj vitalni organ prolazi kroz velike promene kako…

Da li je dobro jesti jabuke nakon 18h?

Da vam neko ponudi čokoladu i jabuku, ukoliko vodite računa o zdravlju, verovatno biste odabrali jabuku, jer ona ima mnogo…

Tomas Edison je birao nove zaposlene na osnovu toga kako su jeli supu

Gde vidite sebe za pet godina? Ovo pitanje koje smo toliko puta čuli na razgovorima za posao nije preterano zanimalo…

5 najboljih Netfliksovih serija 2021. godine

Godinu za nama obeležile su sjajne serije koje smo netremice bindžovali i u kojima smo istinski uživali. Mnoge od njih…

Izmenjena završnica serije „I tako…ˮ zbog Krisa Nota

Obožavatelji serije Seks i grad nestrpljivo su iščekivali premijeru I tako… Činilo se da sve ide dobro sve dok nije…

Šta omiljena boja govori o ličnosti?

Pred nama je jedna interesantna tema… Reci mi koja je tvoja omiljena boja, pa ću ti reći ko si, neretko…

Najnovije - Promo

SBB ima najbrži internet i najbolju mrežu u Srbiji, pokazalo istraživanje kompanije Ookla®

SBB kompanija saopštila je danas zvanične rezultate merenja zasnovanih na skoro 2 miliona testova korisnika Speedtest® aplikacije koji su potvrdili…

Počinju prijave za četvrtu generaciju stipendista SBB fondacije

SBB fondacija raspisala je konkurs za četvrtu generaciju stipendista, izuzetno nadarenih učenika koji se svojim znanjem, talentom i uspesima ističu…

Kada se spoje gradski odmor i prirodna bogatstva

Postoje razne vrste putovanja i svako od njih zadovoljava neku drugu potrebu, te je često skoro pa nemoguće uskladiti sve…

CRAFTER: Mesto inspiracije, novih mogućnosti i pravih rešenja za vaš dom

CRAFTER je novo mesto na kojem počinje i završava se svaki kućni projekat. Ovde ćete pronaći vrhunske materijale i alate,…

Specijalni božićni popusti ovog vikenda na shoppster.com

U susret Božiću, SBB kompanija i Shoppster najavili su dodatne popuste od 7. do 9. januara za sve SBB korisnike.…

Pozivamo vas da godinu započnete dobrim delima

Neka 2022. godina bude godina lepih vesti, razumevanja i podrške. Hajde da njen početak obeležimo akcijama za pomoć pojedincima i…