Dodatne „Pčelice“ stižu u škole za edukaciju dece sa smetnjama u razvoju
Tokom avgusta i septembra u svim McDonald’s restoranima u Srbiji u „humanitarnim kasicama“ je prikupljan novac za Fond B92 i njihovu akciju „Pčelice“ u okviru projekta Bitka za znanje.
Prikupljeno je ukupno 583.550,00 dinara i ta sredstva će biti iskorišćena za kupovinu „košnica“, odnosno seta od 6 robota „Pčelica“. Robot ima kapacitet da pamti zadate komande sa komandne ploče koja se nalazi na samom robotu bez dodatne upotrebe računara, ili znanja programskog jezika. Lakim komandama pčela savladava zadatke prepoznavanja brojeva i slova, ili zadataka iz matematike i jezičke sintakse po komandama koje im zadaju đaci.
„Mekdonads je doprineo da hiljade njihovih gostiju malim doprinosima naprave veliki rezultat. Pčelice će pomoći desetinama učenika sa posebnim potrebama da lakše, kreativnije savladavaju veštine i znanja. Ovo je bio i najbolji način da se Mek sa svojim avgustovskim i septembarskim gostima, priključi obečeležavanju Nacionalnog dana davanja“ rekao je Veran Matić, predsednik Upravnog odbora Fonda B92.
„Drago nam je da smo mogli da pomognemo Fondu B92 i njihovoj akciji Bitka za znanje i uz pomoć naših gostiju koji su donirali kroz „humantarne kasice“ u našim restoranima obezbedimo pet setova robota „Pčelica“ za pet od 48 škola u Srbiji koje su namenjene za obrazovanje dece sa smetnjama u razvoju. McDonald’s će nastaviti i ubuduće da podržava institucije i organizacije kojima je pomoć neophodna kako bi što lakše prevazišli sve izazove sa kojima se svakodnevno suočavaju.“ – izjavila je Desanka Landauer, direktorka marketinga kompanije McDonald’s u Srbiji.