• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

IKEA Srbija pokreće kampanju Green Friday: Bezbedno sklopljen posao za dobrobit zajednice

CityMagazine
12.11.2020. 3 Mins Read Aktuelno

Šta ako Black Friday nije samo dan kada možemo da kupimo nešto za svoj dom, već je i dan kada možemo da darujemo nešto drugim domovima? Šta ako tog dana ne moramo samo da potrošimo novac, već možemo i da uštedimo, ili da umesto stvaranja dodatnih zaliha, možemo da dodatno raskrčimo svoje domove?

U kompaniji IKEA mnogo vole Black Friday. Vole da sklapaju dobre poslove, ali i one kojim bi učinili nešto za dobrobit zajednice. Posao u korist našeg većeg doma: naše planete.

Zato je ovaj Black Friday, zapravo Green Friday: od 24. novembra do 3. decembra, tokom svih 10 dana, IKEA plaća dvostruko veću vrednost od procenjene za stari IKEA nameštaj. U zamenu za svoj nameštaj, kupci će dobiti vrednosnu karticu koju mogu iskoristiti u IKEA robnoj kući, a vrednost kartica zavisiće od fizičkog stanja nameštaja koji preprodaju.

Povezani članci

Ako imate ovo IKEA ogledalo, odmah ga vratite

Kad jugonostalgija udari: Da li je ovo vaša retro dnevna soba iz snova, ili prava noćna mora?

Ova dvostruka ponuda je dostupna samo članovima IKEA Family programa i sav otkupljeni nameštaj tokom ovog perioda biće doniran projektima zajednice, kao pomoć onima koji su najviše pogođeni pandemijom COVID-19. Nakon kampanje, IKEA usluga – Druga šansa će i dalje biti dostupna i svi predmeti će se prodavati na odeljenju To je što je, u okviru IKEA robne kuće.

Posao sklopljen za dobrobit zajednice

Da bi se priključili inicijativi u Srbiji, kupci moraju da isprate nekoliko jednostavnih koraka, dok će se IKEA pobrinuti da su sve preventivne mere uvek prisutne. Prvo, savet kupcima je da procenu vrednosti svog nameštaja obave kod kuće, koristeći alatku za otkup koja koristi posebnu cenovnu matricu na osnovu fizičkog stanja proizvoda.

Oni će potom dobiti QR kod, procenjenu vrednost i aplikacioni broj za konkretan artikal. Sve proizvode je potrebno doneti potpuno sastavljene, na odeljenje Službe za kupce, od 24. novembra do kraja godine.

IKEA zaposleni na odeljenju Službe za kupce će proveriti fizičko stanje nameštaja i ponuditi kupcu finalnu cenu proizvoda. Ukoliko je kupac prihvati, IKEA će izdati vrednosnu karticu sa dogovorenim iznosom, dok će nameštaj biti doniran ili ponovo prodat. Svi vraćeni proizvodi biće dezinfikovani u okviru sanitarnog postupka uz mere zaštite za COVID-19, u zavisnosti od vrste materijala i stanja proizvoda.

IKEA kupci će za proizvode koji su u stanju „kao novo“ bez oštećenja, dobiti 50 odsto inicijalne cene proizvoda, dok će za nameštaj u „veoma dobrom stanju“, sa manjim oštećenjima, dobiti 40 odsto inicijalne vrednosti. Konačno, proizvodi koji su „dosta korišćeni“, sa više oštećenja, biće otkupljeni za 30 odsto od prvobitne vrednosti.

Dugoročna posvećenost kružnoj ekonomiji

Transformacija maloprodajnih procesa je značajan segment kružnog poslovanja Ingka Grupe, a ova kampanja je deo celokupnog napora kompanije IKEA ka stvaranju kružnog i klimatski pozitivnog poslovanja do 2030. godine, što podrazumeva da će svi IKEA proizvodi biti izrađeni od obnovljivih ili recikliranih materijala. Trenutno, čak 45 odsto ukupnih globalnih emisija ugljenika potiče od proizvodnje i korišćenja proizvoda koje svakodnevno upotrebljavamo, te ova kampanja predstavlja priliku za rešavanje neodržive potrošnje i njenog uticaja na klimatske promene, tokom perioda najveće kupovine u godini.

Tags:

black fridaygreen fridayIKEAstari nameštaj

Povezani članci

Objavljena šaljiva lista najglupljih naroda, vidite na kom mestu je Srbija

Upoznajte najvatreniju navijačicu Novaka Đokovića: Hit je na društvenim mrežama i svi žele sliku sa njom

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Najlepše fotografije Sofije Loren na filmu i iza kamere

Next

Japanska kompanija je napravila maske koje ujedno funkcionišu i kao vizit karte

Next
13.11.2020.

Japanska kompanija je napravila maske koje ujedno funkcionišu i kao vizit karte

Previews
12.11.2020.

Najlepše fotografije Sofije Loren na filmu i iza kamere

Najnovije

Ivan Ivanović večeras otvara novu sezonu: Gost premijerne epizode Erin Brokovič, žena čija priča je inspirisala Holivud
Promo
Najpopularniji slovenački bend Joker Out objavio novu pesmu „Sunny Side of London“
CityMagazine
Vikend preporuke 22-24.9.
CityMagazine
„Ubica demona“: Ovaj svet je surov zar ne?
Filip Milosavljević
„Patrolne šape – moćni“: Film koji će vas rastopiti od slatkoće
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Tribine
  • Stand-up
  • Sport
  • Sajmovi
  • Predstave
  • Pozorište
  • Konferencije
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Humanitarni događaj
  • Festivali
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖