Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

IKEA Srbija pokreće kampanju Green Friday: Bezbedno sklopljen posao za dobrobit zajednice

AUTOR: CityMagazine 12 Nov, 2020
IKEA Srbija pokreće kampanju Green Friday: Bezbedno sklopljen posao za dobrobit zajednice

Šta ako Black Friday nije samo dan kada možemo da kupimo nešto za svoj dom, već je i dan kada možemo da darujemo nešto drugim domovima? Šta ako tog dana ne moramo samo da potrošimo novac, već možemo i da uštedimo, ili da umesto stvaranja dodatnih zaliha, možemo da dodatno raskrčimo svoje domove?

U kompaniji IKEA mnogo vole Black Friday. Vole da sklapaju dobre poslove, ali i one kojim bi učinili nešto za dobrobit zajednice. Posao u korist našeg većeg doma: naše planete.

Zato je ovaj Black Friday, zapravo Green Friday: od 24. novembra do 3. decembra, tokom svih 10 dana, IKEA plaća dvostruko veću vrednost od procenjene za stari IKEA nameštaj. U zamenu za svoj nameštaj, kupci će dobiti vrednosnu karticu koju mogu iskoristiti u IKEA robnoj kući, a vrednost kartica zavisiće od fizičkog stanja nameštaja koji preprodaju.

Ova dvostruka ponuda je dostupna samo članovima IKEA Family programa i sav otkupljeni nameštaj tokom ovog perioda biće doniran projektima zajednice, kao pomoć onima koji su najviše pogođeni pandemijom COVID-19. Nakon kampanje, IKEA usluga – Druga šansa će i dalje biti dostupna i svi predmeti će se prodavati na odeljenju To je što je, u okviru IKEA robne kuće.

Posao sklopljen za dobrobit zajednice

Da bi se priključili inicijativi u Srbiji, kupci moraju da isprate nekoliko jednostavnih koraka, dok će se IKEA pobrinuti da su sve preventivne mere uvek prisutne. Prvo, savet kupcima je da procenu vrednosti svog nameštaja obave kod kuće, koristeći alatku za otkup koja koristi posebnu cenovnu matricu na osnovu fizičkog stanja proizvoda.

Oni će potom dobiti QR kod, procenjenu vrednost i aplikacioni broj za konkretan artikal. Sve proizvode je potrebno doneti potpuno sastavljene, na odeljenje Službe za kupce, od 24. novembra do kraja godine.

IKEA zaposleni na odeljenju Službe za kupce će proveriti fizičko stanje nameštaja i ponuditi kupcu finalnu cenu proizvoda. Ukoliko je kupac prihvati, IKEA će izdati vrednosnu karticu sa dogovorenim iznosom, dok će nameštaj biti doniran ili ponovo prodat. Svi vraćeni proizvodi biće dezinfikovani u okviru sanitarnog postupka uz mere zaštite za COVID-19, u zavisnosti od vrste materijala i stanja proizvoda.

IKEA kupci će za proizvode koji su u stanju „kao novo” bez oštećenja, dobiti 50 odsto inicijalne cene proizvoda, dok će za nameštaj u „veoma dobrom stanju”, sa manjim oštećenjima, dobiti 40 odsto inicijalne vrednosti. Konačno, proizvodi koji su „dosta korišćeni”, sa više oštećenja, biće otkupljeni za 30 odsto od prvobitne vrednosti.

Dugoročna posvećenost kružnoj ekonomiji

Transformacija maloprodajnih procesa je značajan segment kružnog poslovanja Ingka Grupe, a ova kampanja je deo celokupnog napora kompanije IKEA ka stvaranju kružnog i klimatski pozitivnog poslovanja do 2030. godine, što podrazumeva da će svi IKEA proizvodi biti izrađeni od obnovljivih ili recikliranih materijala. Trenutno, čak 45 odsto ukupnih globalnih emisija ugljenika potiče od proizvodnje i korišćenja proizvoda koje svakodnevno upotrebljavamo, te ova kampanja predstavlja priliku za rešavanje neodržive potrošnje i njenog uticaja na klimatske promene, tokom perioda najveće kupovine u godini.

Najčitanije

Gistro priče: Deset evra

Kiša je padala trideset osmi sat zaredom. To veče je u Beogradu bio skup Nesvrstanih. Na nekom glupom portalu sam…

Aktuelni modni trendovi u skladu sa horoskopskim znakom

Ne znamo da li se i vama čini da je teško ispratiti sve modne aktuelnosti, pa smo zato odlučili da…

Ovo su 4 tipa osoba koje daju previše sebe

Poslednjih godina, termin burnout se pominje kao jedno stanje uobičajeno i prisutno među ljudima koji daju previše sebe na poslu.…

Najnovije - Scena

Džoni Dep se vraća u Srbiju povodom promocije novog animiranog serijala

Proslavljeni holivudski glumac Džoni Dep dolazi u Beograd povodom promocije prvog animiranog serijala proizvedenog u Republici Srbiji u produkciji kompanije…

Vikend preporuke 15-17.10.

Dragi naši, kako bismo vam olakšali izbor aktivnosti za vikend, odlučili smo da na jednom mestu sakupimo nekoliko preporuka za…

Preminuo glumac Marko Živić

Srpski glumac Marko Živić izgubio je život u četvrtak 14. oktobra, nakon višenedeljne borbe sa korona virusom. 49-godišnji glumac je…