Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

PEPCO otvara prvu radnju u Srbiji i otkriva šta će imati u ponudi od 23. oktobra

AUTOR: CityMagazine 19 Oct, 2020
PEPCO otvara prvu radnju u Srbiji i otkriva šta će imati u ponudi od 23. oktobra

PEPCO, najveći maloprodajni lanac neprehrambenih proizvoda u Evropi sa najbržom stopom rasta, otvara prve dve radnje u Beogradu 23. oktobra. Ovaj lanac će svojim klijentima ponuditi širok asortiman proizvoda po niskim cenama kao i prostor za udobnu kupovinu. PEPCO planira da otvori 30 radnji u Srbiji tokom prve godine poslovanja na ovom tržištu.

Prve PEPCO radnje će biti otvorene u petak, 23. oktobra, u Tržnom centru Stadion i Tržnom centru BIG u Rakovici. Ovaj lanac planira da otvori 30 radnji tokom prve godine poslovanja na srpskom tržištu. PEPCO ima preko 2000 prodavnica u Evropi i svojim klijentima nudi različite grupe proizvoda, uključujući mušku, žensku i dečju odeću, obuću, modne detalje, igračke, dekorativne proizvode, tekstil, opremu za kuću itd. Odeća (uključujući obuću i donji veš) čini oko 60% ponude ovog lanca, a preostalih 40% čine proizvodi za kuću.

PEPCO ponuda je kreirana tako da bude i privlačna kupcima i pristupačna po cenama. Tako se, na primer, u PEPCO radnjama mogu naći bodići za bebe od organskog pamuka za 300 dinara, 100% pamučna odeća za devojčice i dečake po Disney licenci, oprema za kuću i kuhinju za manje od 120 dinara. Pored redovnog asortimana, ovaj lanac ima i sezonsku ponudu, npr. za početak škole, Božić ili letnji odmor.

„PEPCO ponuda proizvoda je kreirana tako da kupcima ponudi brojne mogućnosti kupovine i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i koji su im potrebni za svakodnevni život, od odeće za celu porodicu do opreme za dekoraciju i vođenje domaćinstva po niskim cenama. Sigurni smo da će proizvodi koje nudimo oduševiti i zadovoljiti naše nove kupce u Beogradu”, izjavio je Marsin Stanko, operativni direktor kompanije PEPCO za centralnu i istočnu Evropu.

PEPCO je evropski maloprodajni lanac prodavnica sa širokom ponudom proizvoda po niskim cenama. PEPCO trenutno posluje u 12 evropskih zemalja: Republici Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a od septembra i u Italiji. Ovaj brend je lansiran 2004. godine u Poljskoj. Od tada je osvojio veliki broj kupaca i proširio poslovanja u centralnoj Evropi. Svakog meseca PEPCO radnje poseti preko 19 miliona kupaca.

„Svojim kupcima ćemo ponuditi ne samo širok izbor proizvoda nego i pogodno mesto za kupovinu. Naše radnje će se nalaziti u popularnim tržnim centrima i na glavnim gradskim lokacijama gde će, zajedno sa lancima hrane, kreirati sveobuhvatnu ponudu koja u potpunosti zadovoljava svakodnevne potrebe naših kupaca”, prokomentarisao je Tomislav Bekavac, operativni menadžer kompanije PEPCO za region Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Srbija).

Kupci, kao i profesionalci i organizacije u ovoj industriji u zemljama u kojima posluje, lepo su primili PEPCO. Ova kompanija je dobila nekoliko nagrada za poslovanje i maloprodaju, kao što su Forbsovi dijamanti, Super Brend, Nagrada za kvalitet usluge, Nagrada Foruma tržnih centara, Nagrada za najbolji maloprodajni lanac u centralnoj i istočnoj Eropi za 2017. godinu.

Najčitanije

5 retkih fizičkih karakteristika koje vas čine posebnim

Svaka osoba je jedinstvena. Mada svi imamo određene zajedničke karakteristike koje nas čine ljudima, fizički razlike između nas su neupitne.…

Gistro priče: Deset evra

Kiša je padala trideset osmi sat zaredom. To veče je u Beogradu bio skup Nesvrstanih. Na nekom glupom portalu sam…

Aktuelni modni trendovi u skladu sa horoskopskim znakom

Ne znamo da li se i vama čini da je teško ispratiti sve modne aktuelnosti, pa smo zato odlučili da…

Najnovije - Scena

Ove inspirativne uporedne fotografije će vam pružiti neophodnu motivaciju za rad na sebi

Promene nabolje su i te kako moguće, a posebno ako ste dovoljno uporni i spremni na kontinuiran rad na sebi.…

Ed Širan iznova ima ovu noćnu moru

Ed Širan je u nedavno objavljenom intervjuu za magazin GQ otkrio da ga jedna noćna mora već godinama sprečava da…

Beč na platformi „OnlyFans“

„Koliko golotinje možemo da podnesemo?“ Nova akcija Turističke organizacije Beča predstavlja provokativna umetnička dela i otvara diskusiju o slobodi umetnosti…