• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

PEPCO otvara prvu radnju u Srbiji i otkriva šta će imati u ponudi od 23. oktobra

CityMagazine
19.10.2020. 3 min Aktuelno

PEPCO, najveći maloprodajni lanac neprehrambenih proizvoda u Evropi sa najbržom stopom rasta, otvara prve dve radnje u Beogradu 23. oktobra. Ovaj lanac će svojim klijentima ponuditi širok asortiman proizvoda po niskim cenama kao i prostor za udobnu kupovinu. PEPCO planira da otvori 30 radnji u Srbiji tokom prve godine poslovanja na ovom tržištu.

Prve PEPCO radnje će biti otvorene u petak, 23. oktobra, u Tržnom centru Stadion i Tržnom centru BIG u Rakovici. Ovaj lanac planira da otvori 30 radnji tokom prve godine poslovanja na srpskom tržištu. PEPCO ima preko 2000 prodavnica u Evropi i svojim klijentima nudi različite grupe proizvoda, uključujući mušku, žensku i dečju odeću, obuću, modne detalje, igračke, dekorativne proizvode, tekstil, opremu za kuću itd. Odeća (uključujući obuću i donji veš) čini oko 60% ponude ovog lanca, a preostalih 40% čine proizvodi za kuću.

PEPCO ponuda je kreirana tako da bude i privlačna kupcima i pristupačna po cenama. Tako se, na primer, u PEPCO radnjama mogu naći bodići za bebe od organskog pamuka za 300 dinara, 100% pamučna odeća za devojčice i dečake po Disney licenci, oprema za kuću i kuhinju za manje od 120 dinara. Pored redovnog asortimana, ovaj lanac ima i sezonsku ponudu, npr. za početak škole, Božić ili letnji odmor.

Povezani članci

Otvaranje Mejkers laba u jednoj od najstarijih srednjih škola u Srbiji: Gimnazija Zaječar dobila prostor za eksperimentisanje i razvoj veština učenika i nastavnika

Otvaranje prvog Mejkers laba u Vojvodini: Vršac kao rasadnik učeničkih kompanija i inovativnih poduhvata

„PEPCO ponuda proizvoda je kreirana tako da kupcima ponudi brojne mogućnosti kupovine i najlakši pristup svim proizvodima koje žele i koji su im potrebni za svakodnevni život, od odeće za celu porodicu do opreme za dekoraciju i vođenje domaćinstva po niskim cenama. Sigurni smo da će proizvodi koje nudimo oduševiti i zadovoljiti naše nove kupce u Beogradu”, izjavio je Marsin Stanko, operativni direktor kompanije PEPCO za centralnu i istočnu Evropu.

PEPCO je evropski maloprodajni lanac prodavnica sa širokom ponudom proizvoda po niskim cenama. PEPCO trenutno posluje u 12 evropskih zemalja: Republici Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a od septembra i u Italiji. Ovaj brend je lansiran 2004. godine u Poljskoj. Od tada je osvojio veliki broj kupaca i proširio poslovanja u centralnoj Evropi. Svakog meseca PEPCO radnje poseti preko 19 miliona kupaca.

„Svojim kupcima ćemo ponuditi ne samo širok izbor proizvoda nego i pogodno mesto za kupovinu. Naše radnje će se nalaziti u popularnim tržnim centrima i na glavnim gradskim lokacijama gde će, zajedno sa lancima hrane, kreirati sveobuhvatnu ponudu koja u potpunosti zadovoljava svakodnevne potrebe naših kupaca”, prokomentarisao je Tomislav Bekavac, operativni menadžer kompanije PEPCO za region Jadrana (Hrvatska, Slovenija i Srbija).

Kupci, kao i profesionalci i organizacije u ovoj industriji u zemljama u kojima posluje, lepo su primili PEPCO. Ova kompanija je dobila nekoliko nagrada za poslovanje i maloprodaju, kao što su Forbsovi dijamanti, Super Brend, Nagrada za kvalitet usluge, Nagrada Foruma tržnih centara, Nagrada za najbolji maloprodajni lanac u centralnoj i istočnoj Eropi za 2017. godinu.

Oznake:

otvaranjepepcoprodavnice

Povezani članci

Za stan bez laminata i vrata u Jajincima mesečno traži 500 evra i to nije najgore

Najpretraživaniji pojmovi na Google pretraživaču u Srbiji tokom 2022. godine

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

Prethodni

Belgrade Youth Fair 2020 – najveći online karijerni događaj za mlade u regionu

Sledeći

STOP SHOP: Zeleni i Narandžasti šoping vikendi u bezbednom okruženju

Sledeći
20.10.2020.

STOP SHOP: Zeleni i Narandžasti šoping vikendi u bezbednom okruženju

Prethodni
17.10.2020.

Belgrade Youth Fair 2020 – najveći online karijerni događaj za mlade u regionu

Najnovije

Premijera Bitke na Neretvi
Pre 54 godine Holivud je došao na noge Titu: Orson Vels, Jul Briner, Sofija Loren na premijeri našeg filma za koji je plakat radio Pikaso
Miloš Dašić
Otvorena vrata
„Ovo je išlo na RTS-u ’94, zamislite danas tako nešto“: Scena iz serija Otvorena vrata je aktuelna i dan danas
CityMagazine
Državni posao
Momci iz serije „Državni posao“ su napravili najbolji oproštaj od Žarka Lauševića koji smo videli
Miloš Dašić
pokidan
Gledao sam film „Pokidan“ da vi ne morate: Najstrejterskiji film o zavisnosti ikada
Miloš Dašić
The Prodigy
The Prodigy nakon 26 godina promenio kontroverzni stih svog velikog hita
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Tribine
  • Stand-up
  • Sport
  • Sajmovi
  • Predstave
  • Pozorište
  • Konferencije
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Humanitarni događaj
  • Festivali
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖