• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Reklame za kladionicu sa Šakilom O'Nilom razljutile Australijance

Reklame za kladionicu sa Šakilom O’Nilom razljutile Australijance

Filip Milosavljević
11.10.2022. 2 min Poznati

Ukoliko ste mislili da su televizijske reklame problematične samo kod nas, to nije tačno, jer su Dve reklame za kladionicu u kojoj se pojavljuje Šakil O’Nil naljutile mnoge Australijance.

U pitanju su reklame za kladionicu PointsBet, koja su puštene pre više od mesec dana, ali o kojima se i dalje govori kao kontroverznim zbog načina na koji prikazuju Australijance. Mnogi su smatrali da su oni predstavljeni kao glupi i zaostali, a ima i onih koji su uložili žalbu.

U reklamama se predstavlja australijska aplikacija ove kladionice i na jednoj O’Nil razgovara sa trojicom momaka iz komičarske trupe The Inspired Unemployed dok su napolju, sa frižiderima za piće, a više zvižde nego što odgovaraju na njegova pitanja.

U drugoj je ista ekipa u pabu i gledaju fudbal, odnosno ragbi sa australijskim pravilima, što Šakilu baš i nije jasno i na kraju pogrešno iskoristi izreku koja se koristi za pijenje alkohola za jedan sportski potez.

Nakon žalbe da ove reklame vređaju Australijance, Australijska asocijacija nacionalnih oglašivača (AANA) utvrdila je da reklame nisu prekršile nikakav kodeks, ali ljudi na Tviteru nisu se složili sa tim da nisu uvredljive.

Pored toga, autori reklama izjavili su da im namera nije bila da vređaju Australijance i da veruju da je ova oblast jedinstvena i da treba slaviti sve ono po čemu je poznata, a da je sve ono što je prenaglašeno u njima tako isključivo zbog humora po kome su ljudi iz ove zemlje poznati.

https://twitter.com/STartGalleryEth/status/1578283758511280129?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1578283758511280129%7Ctwgr%5E1965baa194441a403f7130848e3c12e547447f6e%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.dmarge.com%2Fshaquille-oneale-gambling-ad

Ako vam kažemo da je O’Nil na kraju sebe prozvao Šakodil Dandi po uzoru na Krokodila Dandija, jasno vam je koliko je sati.

Can someone please explain that PointsBet ad with Shaquille O’Neal and those “Australians” sitting on eskies? #stopgamblingapps pic.twitter.com/d00DYs1H3A

— マット (@mrosss74) September 23, 2022

Izvor: Dmarge

Naslovna fotografija: Youtube Printscreen/PointsBet

Oznake:

australijakladionicareklamašakil o'nil

Podeli

Zaprati Autor

Filip Milosavljević

Večiti pametnjaković koji živi negde između Sijetla 90-ih i Divljeg zapada Taličnog Toma. Inspiraciju nalazi u stripovima, muzici, knjigama i video igrama. Stalno dodaje nove stavke na beskrajne liste stvari koje treba videti, pročitati i uraditi u životu. Smatra da sve ide lakše uz pivo.

Ostali članci

Nikola je najomraženiji srpski TikToker: "Devojke delim na iskorišćene i neiskorišćene"
Prethodni

Nikola je najomraženiji srpski TikToker: “Devojke delim na iskorišćene i neiskorišćene”

Zlatni presek presudio: Ovo je najlepša žena na svetu
Sledeći

Zlatni presek presudio: Ovo je najlepša žena na svetu

Sledeći
Zlatni presek presudio: Ovo je najlepša žena na svetu
12.10.2022.

Zlatni presek presudio: Ovo je najlepša žena na svetu

Prethodni
11.10.2022.

Nikola je najomraženiji srpski TikToker: “Devojke delim na iskorišćene i neiskorišćene”

Nikola je najomraženiji srpski TikToker: "Devojke delim na iskorišćene i neiskorišćene"

No Comment! Be the first one.

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    5 reči protiv straha: Zoran Radmilović imao je formulu za slobodu, a njegovo pismo od pre 40 godina treba da čitamo svakog dana
    5 reči protiv straha: Zoran Radmilović imao je formulu za slobodu, a njegovo pismo od pre 40 godina treba da čitamo svakog dana
    CityMagazine
    28 godina kasnije
    Gledao sam “28 godina kasnije”, najiščekivaniji nastavak godine, i imam jednu lošu vest za horor fanove
    Miloš Dašić
    film ajkula
    50 godina filma koji je zauvek promenio industriju, ali i letovanja ljudima: Horor koji su svi gledali, voleli i plašili ga se
    CityMagazine
    „E, ćao, moje ime je Nikola Đuričko, ja sam naš poznati glumac", rekao je u videu i ljudi sada ne prestaju da ga hvale
    „E, ćao, moje ime je Nikola Đuričko, ja sam naš poznati glumac”, rekao je u videu i ljudi sada ne prestaju da ga hvale
    CityMagazine
    igor božanić
    DA SE P(L)OČASTIMO – Igor Božanić na novom albumu peva mračne sevdalinke na jarkom suncu
    Miloš Dašić

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖