Restoran u kome vas vređaju: Ljudi plaćaju za lošu uslugu i dolaze ponovo
Ako radite u ugostiteljskom sektoru ili samo često idete u restorane, verovatno ste bili svedok nepristojnih gostiju koji ne umeju ili neće da budu ljubazni prema osoblju i prave scenu pred svima, a ponekad imaju u najmanju ruku nerazumne zahteve. Ovakve osobe ženskog pola u anglofonim zemljama dobile su nadimak Keren.
Inspirisan ovim negativnim stereotipom, australijski lanac restorana, pod nazivom “Karen’s Diner” odlučio je da zameni uloge u gore pomenutom scenariju. Naime, u restoranima ovog lanca, kelneri su ti koji vas vređaju!
Dok vi uživate u svojim burgerima, krilcima ili drugoj hrani u stilu američkih dajnera, osoblje ugostiteljskog objekta će vas uz vašu narudžbinu počastiti i kojim neželjenim komentarom, uvredom, a možda dobijete i srednji prst.
U početku su Ejden Levin i Džejms Farel, vlasnici ovog lanca restorana, planirali da naprave privremeni tzv. pop-up restoran, u kome će osoblje vređati goste, ali su zbog popularnosti njihove ideje odlučili da naprave pravi restoran. Posle samo četiri meseca, restoran je postao lanac i uspešno se proširio na 15 lokacija raštrkanih širom Australije — od Adelejda do Sidneja — i dve nove lokacije u Velikoj Britaniji.
Jedna stvar koju vlasnici lanca “Karen’s Diner” nikada nisu mogli da pretpostave je koliko će gosti uživati u nepristojnim konobarima i lošoj usluzi.
„Apsolutno mi se dopao restoran čim smo ušli, dočekali su nas onako kako smo mislili da hoće. Bilo je to fantastično iskustvo, puno smeha, zezanja i psovki“, napisao je jedan gost u komentarima na sajtu OpenTable. Drugi komentator je imao slično iskustvo i ponudio svoj opis usluge: „Konobarice nije briga i zbog toga ljudi dolaze ovamo.“
Dame koje se stvarno zovu Keren, prema informaciji sa sajta restorana, mogu dobiti besplatno piće ako kao dokaz prilože svoju ličnu kartu konobarima.
Koliko god da ovo zvuči šašavo i kao nešto što bismo želeli da iskusimo bar jednom u životu, bar radi sprdnje, nemoguće da je samo ponašanje osoblja, i to nepristojno, razlog što ljudi posećuju ove restorane. Kao i u drugim objektima iz iste industrije, ključ mora biti u ukusnim obrocima.
„Hrana je bila odlična. Uživala sam u hamburgerima, krilcima i šejkovima i sve je servirano prilično brzo“, napisala je jedna mušterija restorana na sajtu OpenTable. To je, dakle, tajna uspeha ovog lanca restorana, za koji bi sledeći slogan bio sasvim prikladan: „Dođete zbog uvreda, a vratite se zbog hrane!“
Izvor: Eat This, Not That
Naslovna fotografija: Krakenimages.com / Shutterstock