• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Reklame za automobile u Francuskoj moraće da imaju poruke slične onima na kutijama cigareta

CityMagazine
21.02.2022. 2 Mins Read Automobili

Od tačke A do tačke B možete stići na različite načine – peške, biciklom, javnim prevozom ili pak – automobilom. Prve tri opcije znatno manje zagađuju vazduh i štete planeti i klimi od poslednje. Stoga će proizvođači automobila u Francuskoj uskoro biti u zakonskoj obavezi da u svojim reklamama promovišu energetski efikasniju i održiviju konkurenciju za kretanje po gradu. Novi propisi stupaju na snagu 1. marta, prenosi Klima101.

Kao što su na paklici cigareta istaknuti negativni uticaji na zdravlje pušača, tako će i u reklamama automobilske industrije u ovoj zapadnoeveropskoj zemlji biti naznačene pozitivne strane alternativnih vidova transporta. Pravilo će se primenjivati na sve forme oglašavanja: u štampanim medijima, na televiziji, na radiju i na internetu.

Auto-kompanije moći će da biraju između tri slogana:

Povezani članci

Da li su električni automobili zaista toliko dobri za životnu sredinu?

Zašto muškarci ženama šalju fotografije svojih genitalija?

  1. Na kratkim relacijama pešačite ili vozite bickl.
  2. Koristite javni prevoz.
  3. Razmislite o deljenju vožnje.

Kada je reč o reklamama u novinama, ovi zeleni pozivi treba da zauzimaju najmanje 7% oglašivačkog prostora. Ispisi tokom televizijskih reklama treba da bude jasno čitljvi i ne smeju da budu prikazani kraće nego što je neophodno da gledalac pročita informaciju sa razumevanjem. Kada je reč o radiju, poruke treba da budu izgovorene razgovetno na kraju reklame.

Photo by Katka Pavlickova on Unsplash

Proizvođači automobila u svojim reklamama takođe treba da prikažu i zvanični hashtag kampanje koji u prevodu glasi „Birajte manje zagađujuće vidove transporta“. Oni koji se ne povinuju novim pravilima suočiće se sa novčanim kaznama i do 50 hiljada evra po emitovanoj reklami.

Ističe se da njihova svrha, kao i u slučaju paklica cigareta, nije da stigmatizuju vozače već da edukuju javnost.

Eko-natpisi u reklamama za četvorotočkaše tek su jedan deo šire kampanje u Francuskoj – automobilska industrija moraće u budućnosti da ističe i emisioni razred vozila tokom oglašavanja kako bi se stanovnici podstakli da biraju modele koji su manje štetni. Od 2028. godine reklamiranje automobila sa visokim emisijama neće biti dozvoljeno, a Evropska komisija želi da zabrani prodaju novih benzinaca i dizelaša do 2035. godine.

Ozelenjavanje francuskog saobraćaja seže mnogo dalje od privatnih vozila, pa tako Francuzi mogu da zamene svoje stare automobile za grant od 2500 evra namenjen kupovini električnog bicikla. Kako bi se smanjio štetan uticaj avijacije, zabranjeni su kratki letovi, a u cilju zaštite životne sredine je ograničena i maksimalna brzina u Parizu.

Izvor: Klima101

Naslovna fotografija: Evgeny Tchebotarev on Unsplash

Tags:

francuskareklamezagađenje

Povezani članci

Šta vrsta muzike koju volite govori o vašoj ličnosti

Ovi ljudi ne bi smeli da jedu biftek

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

6 namirnica za blistav ten

Next

Upis u prolećnu Školu nordijskog hodanja Beogradskog trkačkog kluba

Next
21.02.2022.

Upis u prolećnu Školu nordijskog hodanja Beogradskog trkačkog kluba

Previews
21.02.2022.

6 namirnica za blistav ten

Najnovije

Od malih klubova do stadiona širom sveta: Najveći gitarski rif ovog veka slavi 20. rođendan
Miloš Dašić
Ko su Marvelovi „Čuvari galaksije“ čiji treći nastavak stiže u bioskope 4. maja?
CityMagazine
Film Dejvida Kronenberga „Zločini budućnosti“ stigao u naše bioskope
CityMagazine
EXIT i Paul Kalkbrenner donose spektakl u beogradsku Arenu za veliko otvaranje TMRW konferencije!
CityMagazine
Pre 40 godina, Monti Pajton nam je dao odgovor na to šta je smisao života, i još uvek ne možemo da se oporavimo
Miloš Dašić

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Tribine
  • Stand-up
  • Sajmovi
  • Predstave
  • Pozorište
  • Konferencije
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Humanitarni događaj
  • Festivali
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖