• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Unesi pojam i pritisni enter

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
  • Kolumne
Reklame za automobile u Francuskoj moraće da imaju poruke slične onima na kutijama cigareta

Reklame za automobile u Francuskoj moraće da imaju poruke slične onima na kutijama cigareta

CityMagazine
21.02.2022. 2 min Automobili

Od tačke A do tačke B možete stići na različite načine – peške, biciklom, javnim prevozom ili pak – automobilom. Prve tri opcije znatno manje zagađuju vazduh i štete planeti i klimi od poslednje. Stoga će proizvođači automobila u Francuskoj uskoro biti u zakonskoj obavezi da u svojim reklamama promovišu energetski efikasniju i održiviju konkurenciju za kretanje po gradu. Novi propisi stupaju na snagu 1. marta, prenosi Klima101.

Kao što su na paklici cigareta istaknuti negativni uticaji na zdravlje pušača, tako će i u reklamama automobilske industrije u ovoj zapadnoeveropskoj zemlji biti naznačene pozitivne strane alternativnih vidova transporta. Pravilo će se primenjivati na sve forme oglašavanja: u štampanim medijima, na televiziji, na radiju i na internetu.

Auto-kompanije moći će da biraju između tri slogana:

  1. Na kratkim relacijama pešačite ili vozite bickl.
  2. Koristite javni prevoz.
  3. Razmislite o deljenju vožnje.

Kada je reč o reklamama u novinama, ovi zeleni pozivi treba da zauzimaju najmanje 7% oglašivačkog prostora. Ispisi tokom televizijskih reklama treba da bude jasno čitljvi i ne smeju da budu prikazani kraće nego što je neophodno da gledalac pročita informaciju sa razumevanjem. Kada je reč o radiju, poruke treba da budu izgovorene razgovetno na kraju reklame.

Reklame za automobile u Francuskoj moraće da imaju poruke slične onima na kutijama cigareta
Photo by Katka Pavlickova on Unsplash

Proizvođači automobila u svojim reklamama takođe treba da prikažu i zvanični hashtag kampanje koji u prevodu glasi „Birajte manje zagađujuće vidove transporta”. Oni koji se ne povinuju novim pravilima suočiće se sa novčanim kaznama i do 50 hiljada evra po emitovanoj reklami.

Ističe se da njihova svrha, kao i u slučaju paklica cigareta, nije da stigmatizuju vozače već da edukuju javnost.

Eko-natpisi u reklamama za četvorotočkaše tek su jedan deo šire kampanje u Francuskoj – automobilska industrija moraće u budućnosti da ističe i emisioni razred vozila tokom oglašavanja kako bi se stanovnici podstakli da biraju modele koji su manje štetni. Od 2028. godine reklamiranje automobila sa visokim emisijama neće biti dozvoljeno, a Evropska komisija želi da zabrani prodaju novih benzinaca i dizelaša do 2035. godine.

Ozelenjavanje francuskog saobraćaja seže mnogo dalje od privatnih vozila, pa tako Francuzi mogu da zamene svoje stare automobile za grant od 2500 evra namenjen kupovini električnog bicikla. Kako bi se smanjio štetan uticaj avijacije, zabranjeni su kratki letovi, a u cilju zaštite životne sredine je ograničena i maksimalna brzina u Parizu.

Izvor: Klima101

Naslovna fotografija: Evgeny Tchebotarev on Unsplash

Oznake:

francuskareklamezagađenje

Podeli

Zaprati Autor

CityMagazine

Ostali članci

6 namirnica za blistav ten
Prethodni

6 namirnica za blistav ten

Upis u prolećnu Školu nordijskog hodanja Beogradskog trkačkog kluba
Sledeći

Upis u prolećnu Školu nordijskog hodanja Beogradskog trkačkog kluba

Sledeći
Upis u prolećnu Školu nordijskog hodanja Beogradskog trkačkog kluba
21.02.2022.

Upis u prolećnu Školu nordijskog hodanja Beogradskog trkačkog kluba

Prethodni
21.02.2022.

6 namirnica za blistav ten

6 namirnica za blistav ten

No Comment! Be the first one.

    Ostavite odgovor Odustani od odgovora

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Najnovije

    Otvorene prijave za novu sezonu IDJPepsiShow-a: Da li si ti nova muzička zvezda regiona?
    Otvorene prijave za novu sezonu IDJPepsiShow-a: Da li si ti nova muzička zvezda regiona?
    CityMagazine
    Goran Bregović
    Goran Bregović je bio “bitanga”, a ona je bila princeza: Ovoj lepotici je popularni bend posvetio svoj veliki hit
    CityMagazine
    bata živojinović
    Bata Živojinović kakvog niste videli pre: Pre 60 godina slavni glumac je zaigrao u priči koja je poslužila i kao inspiracija Holivudu
    CityMagazine
    elio
    Zoe Saldana na svetskoj premijeri letnjeg hita „Elio”
    CityMagazine
    ФOMO
    Фomo vas poziva na još jedan Matinée! Zvezda svetskih bina La La u Beogradu!
    CityMagazine

    PopKultura

    • Pozorište
    • Muzika
    • Knjige/Stripovi
    • Intervjui
    • Fotografija
    • Film/TV
    • Art

    Moda i lepota

    • Trend
    • Moda
    • Lepota
    • Dom i dizajn

    Scena

    • Zabava
    • Poznati
    • Flešbek
    • Društvene Mreže
    • Aktuelno

    Gastro

    • Restorani
    • Recepti
    • Kafići
    • Gourmet
    • Lifestyle
    • Zdravlje
    • Sex
    • Putovanja
    • Automobili

    Vodič

    • Tribine
    • Stand-up
    • Sport
    • Sajmovi
    • Predstave
    • Pozorište
    • Konferencije
    • Koncerti
    • Književne večeri
    • Izložbe
    • Humanitarni događaj
    • Festivali
    • Clubbing
    • Bioskop
    • Kontakti
    • Uslovi korišćenja
    • Pravila privatnosti
    • Kolačići

    Pratite City

    Youtube Facebook Twitter Instagram

    Prijavi se na newsletter

    Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

    Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

    ✖