• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Blick auf das Burgtheater / View to Burgtheater

Boje na slikama odlučuju gde ćemo na odmor

CityMagazine
11.05.2020. 2 Mins Read Putovanja

Mnogima je poznata situacija kada se u potrazi za sledećim mestom za odmor pregleda bezbroj internet stranica, čitaju ocene, upoređuju cene i ponude. U nekom trenutku pada odluka za određeno mesto jer su fotografije bile ubedljive. More je plavlje, zalazak sunca zlatniji, šume zelenije nego negde drugde.

Izbor fotografije često odluka iz stomaka

Svesna odluka? Ne, kaže bečki stručnjak za marketing Anke Šnajder sa Ekonomskog fakulteta u Beču. „Pre će biti da je to vešta reklama. Jer boja, tačnije rečeno nijansa, intenzitet kao i osvetljenost neke fotografije prilikom izbora destinacije za odmor igraju značajnu ulogu. Ipak ne kupuje se samo putovanje, već doživljaji, emocije.“ Prema tome, prava fotografija može da bude odlučujuća u odnosu na konkurenciju. Zbog toga se imidž-fotografije često tehnički ulepšavaju da se privuče više gostiju. Ukoliko se realnost previše iskrivi, to može da ima negativne posledice. Anke Šnajder preporučuje: „Optimalno bi bilo koristiti nijanse jednog grada koje su određene kroz arhitekturu, panoramu i stanovništvo i njih poboljšati kroz male ali ciljane promene intenziteta boje i svetlosti. Ugrađeno u jednu marketinšku strategiju, to može uticati da gosti pred putovanje utonu u atmosferu jednog grada.“

Povezani članci

Ovi trendovi u putovanju biće glavni u 2023. godini

Slovenija je savršena destinacija za jesenje putovanje: Ovo su lokacije i preporuke koje ne smete da propustite

Foto: Wien Tourismus/ Christian Stemper

Do ovog rezultata Šnajder je došla na osnovu studije Grada Beča. Analizirajući internet-strane turističkih organizacija evropskih metropola Londona, Pariza, Barselone i Beča najpre se pokazalo da se na intenzivnije boje pozitivnije reaguje, nego kada je zasićenost boje niža. Međutim, povećana osvetljenost fotografije odražava slabiju snagu.“ Na osnovu toga napravljen je spektar boja kao i emocija za svaki grad i urađeno poređenje. „Rezultat je pokazao da je vizuelni online doživljaj kod svih trebalo poboljšati. Razlog za to je, ono što se postavlja na internet stranice je odluka iz stomaka koja nije bazirana na analizi boja.“

Konkretno za Beč, Šnajder kaže da su boje dobro odabrane i prate jasan koncept (https://www.wien.info/en ). Najčešće se koriste tople boje, a nijanse crvene i žute dominiraju. Na svim fotografijama se može videti zlatni sjaj sa nižim intenzitetom. Poboljšanjem nijansi, intenziteta i osvetljenosti moglo bi se uticati na još bolje emocionalno delovanje fotografija.

Foto: Wien Tourismus/ Peter Rigaud

Naslovna fotografija: Wien Tourismus/ Christian Stemper

Tags:

bojefotografijeodlukaputovanja

Povezani članci

Zašto muškarci ženama šalju fotografije svojih genitalija?

Kako da se držite novogodišnjih odluka? Nudimo nekoliko saveta

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

5 vrsta povrća i začina koje možete sami uzgajati

Next

Izazivanje ove emocije pomaže u trenucima nesigurnosti

Next
11.05.2020.

Izazivanje ove emocije pomaže u trenucima nesigurnosti

Previews
10.05.2020.

5 vrsta povrća i začina koje možete sami uzgajati

Najnovije

Sergej Trifunović
Sergej Trifunović oduzeo telefon muškarcu iz publike na izvođenju predstave u Hrvatskoj
CityMagazine
„Trepni ako si otet“: jedan od favorita za odlazak na Evroviziju iznenadio svoje fanove lošim nastupom
CityMagazine
Branka Veselinović će biti sahranjena u Aleji zaslužnih građana
CityMagazine
Alesso, Dimitri Vegas & Like Mike i Sofi Tukker predvode pojačanje Glavne bine EXIT Festivala!
CityMagazine
Vensan Kasel i Eva Grin su zvezde nove serije o teroristima
Filip Milosavljević

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Humanitarni događaj
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖