• Početna
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
Facebook Twitter Youtube Instagram
City Magazine

Type and hit Enter to search

  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle
City Magazine
  • Vodič
  • PopKultura
  • Moda i lepota
  • Scena
  • Gastro
  • Lifestyle

Održana revija modne kuće BALESTRA

CityMagazine
29.09.2022. 3 Mins Read Moda

U organizaciji Ambasade Italije i agencije Fabrika, sinoć je u prepunoj Rezidenciji Italijanskog Ambasadora, Njegove ekselencije Luke Goria, uz poštovanje epidemioloških mera, održana revija novog brenda Renata Balestre, BALESTRA, koji su osnovale njegove ćerke Federica i Fabiana i unuka Sofia. 

Na reviji je prikazana kolekcija Reload za sezonu jesen/zima 22/23, a na kraju revije je prikazano 6 odabranih bajkovitih modela visoke mode Renata Balestre, nakon čega se uz ogroman aplauz publici poklonila i obratila Federica Balestra.

Iznenađenje večeri je bila operska diva Jadranka Jovanović, prijateljica Renata Balestre i njegova omiljena „Pepeljuga”, koja je izvela 2 operske arije i na najlepši mogući način otvorila ovaj izuzetan modni događaj, kome su prisustvovali brojni mediji, poznate ličnosti, Ambasadori i ostali ugledni gosti koji su svojim prisustvom učinili ovo veče posebnim.

Povezani članci

Renato Balestra (1924-2022): Modni kreator koji se uvek rado vraćao u Srbiju

Kim oskrnavila Merlinku, Balensijaga udarila na decu: 10 najvećih modnih momenata u 2022. godini

Po završetku programa, gosti su uživali i družili se na koktelu gde su se između ostalog služili slatki proizvodi „Stamevski“, vina „Zvonko Bogdan“ vinarije i Italijanska vina koja uvozi „Dan company“, „Scweppes“, „Rosa“ voda i „Gorda“ rakija.

Za negu i šminku manekenki pobrinuo se tim „Golden rose Srbija“ i salon „Jasna“, a za frizure salon lepote „Versailles“

Italijanska modna kuća BALESTRA pokrenula je potpuno novu eru u svojoj dugoj istoriji, inspirisanu ženama i principima slobode, inovativnosti i inkluzivnosti, a evoluira sa ciljem da inspiriše nove generacije optimizmom i glamurom.

Modna kuća Renato Balestra je promovisala novi brend, Balestra u toku februarske Milanske nedelje mode sa svojom prvom ready-to-wear kolekcijom. Prezentacija je predstavljala prirodnu metamorfozu u istoriji brenda osnovanog 1959. godine.

Ova modna kuća se suočava sa važnom generacijskom smenom, što dovodi do potpuno nove ere dizajna. BALESTRU trenutno vode isključivo žene, ćerke osnivača, Fabijana i Federika Balestra koje su na čelu istorijske modne kuće, a njegova unuka Sofija Bertolli Balestra rukovodi istraživanjem, dizajnom i identitetom brenda. Okupili su kreativni tim mladih dizajnera kako bi pokrenuli evoluciju brenda u budućnost, zamišljajući novu paradigmu poezije i pripovedanja, koja slavi Balestrino nasleđe.

„Balestra su snaga, smelost i ponos. Ovo je povratak lepoti i slobodi“, kaže Federika Balestra o novoj strategiji koju vode žene. „Zaista, sloboda i kreativnost su oduvek bili istinski pokretači Balestrine ideje o modi i stilu – ali ovom novom evolucijom brend jača svoje nasleđe kroz širu viziju inkluzivnosti i osnaživanja, koja slavi kosmopolitsku prirodu našeg globalno povezanog života.”

Spajajući prošlost i budućnost, Balestra nastavlja da se razvija i menja, kako bi zanatstvo zadržala u srcu sutrašnjice. Ovaj novi korak napred će podržati pozicioniranje i održivi rast brenda, koristeći njegovo majstorstvo u umetnosti, dizajnu, zanatstvu i tehnologiji Made-in-Italy, kako bi se podigli standardi odličnog kvaliteta i inovacija, kao i ljudske vrednosti koje je kompanija uvek podržavala.

Novi logo je sastavni deo ove evolucije. Ponovnim pregledom ručno nacrtane verzije koju je dizajnirao sam Renato Balestra 1971. godine, novi logo održava jasnu vezu sa istorijom brenda, ali hrabro stoji kao simbol nove faze ove modne kuće. Postavljeni su nova konceptualna web stranica i vizuelni identitet kako bi definisali novi početak sa savremenom estetikom.

„Mi menjamo, istražujemo i razvijamo nove jezike za širu zajednicu. Želimo da se angažujemo i inspirišemo novu generaciju, ponovo otkrivajući naš prepoznatljivi optimizam i glamur sa autentičnim savremenim obrtom. Balestra je kreativnost kroz generacije“, kaže Sofia Bertolli Balestra.

Modnu kuću BALESTRA je 1959. osnovao „modni slikar” Renato Balestra u Rimu. BALESTRA je danas jedna od retkih italijanskih firmi koje još uvek održavaju snažno porodično vlasništvo na čelu sa ćerkama osnivača, Fabijanom i Federikom Balestrom. Sofija Bertoli Balestra, koja predstavlja treću generaciju, ima ulogu da napiše novu stranicu inspirativne priče rođene pre više od šezdeset godina.

Nakon promocije u okviru Milanske nedelje mode u februaru ove godine i izuzetno uspešne prezentacije na upravo završenoj nedlji mode u Milanu i snažne svetske kampanje, brend BALESTRA je već postao jedan od vodećih modnih brendova u Italiji, koji rado nose brojne poznate žene Italije i sveta, žene nove generacije.

Naslovna fotografija: Fabrika

Povezani članci

„Jovanka u boji“ – omaž revija na L’Oreal Fashion Week-u

Gala revija srpskih modnih brendova

Share Article

Follow Me Written By

CityMagazine

Ostali članci

Previous

Padobran pantalone su hit jeseni 2022: Najružniji, ali i najudobniji trend s početka milenijuma je opet tu

Next

Šer (76) u odelu od lateksa izašla na pistu i triput mlađe manekenke poslala kući

Next
30.09.2022.

Šer (76) u odelu od lateksa izašla na pistu i triput mlađe manekenke poslala kući

Previews
29.09.2022.

Padobran pantalone su hit jeseni 2022: Najružniji, ali i najudobniji trend s početka milenijuma je opet tu

Najnovije

Ovo smo dugo čekali: Nakon hit naslova „Ocean’s Eleven” Bred Pit i Džordž Kluni ponovo zajedno na setu
Milica Arsić
Karte za ovu beogradsku predstavu čekaju se mesecima, igra se u vili iz 19. veka, a u publici je samo 16 osoba
CityMagazine
Edo Majka: „U Beogradu se sjajno osećam, ali nije uvek bilo tako”
CityMagazine
Džonatan Mejdžors kaže da je jeo 6.100 kalorija dnevno četiri meseca kako bi se spremio za ulogu bodibildera
CityMagazine
Preslušajte drugu epizodu podkasta „Vesele 80e sa Đurom PIP POP“
CityMagazine

PopKultura

  • Pozorište
  • Muzika
  • Knjige/Stripovi
  • Intervjui
  • Fotografija
  • Film/TV
  • Art

Moda i lepota

  • Trend
  • Moda
  • Lepota
  • Dom i dizajn

Scena

  • Zabava
  • Poznati
  • Flešbek
  • Društvene Mreže
  • Aktuelno

Gastro

  • Restorani
  • Recepti
  • Kafići
  • Gourmet
  • Lifestyle
  • Zdravlje
  • Sex
  • Putovanja
  • Automobili

Vodič

  • Stand-up
  • Predstave
  • Koncerti
  • Književne večeri
  • Izložbe
  • Clubbing
  • Bioskop
  • Kontakti
  • Uslovi korišćenja
  • Pravila privatnosti
  • Kolačići

Pratite City

Youtube Facebook Twitter Instagram

Prijavi se na newsletter

Prijavite se na naš njuzleter i obezbedite sebi nedeljnu dozu gradskih dešavanja i zanimljivosti.

Uspešno ste se prijavili na City Magazine njuzleter, hvala.

✖