Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Coca-Cola sistem je usrećio mališane iz SOS dečijih sela i inspirisao sve da budu najlepši poklon za Novu godinu

AUTOR: CityMagazine 28 Dec, 2020
Coca-Cola sistem je usrećio mališane iz SOS dečijih sela i inspirisao sve da budu najlepši poklon za Novu godinu

Coca-Cola tradicionalno pokreće prazničnu čaroliju, te je i ove godine magijom dobrih dela zajedno sa građanima Srbije obradovala više od 200 dece i mladih iz SOS dečijih sela u Kraljevu i Sremskoj Kamenici. Ove izazovne godine, Coca-Cola novogodišnja kampanja stavlja u prvi plan porodicu, zajednicu i zahvalnost na svemu što imamo, prepoznajući da se prava čarolija praznika upravo krije u nama i da smo mi sami najlepši poklon koji nekome možemo da darujemo.

Iako nam tehnologije koriste u svakodnevnom životu, pogotovu u doba pandemije, često nas odvlače od onoga što je zaista važno, a to je da vreme posvetimo onima koje volimo. Sa željom da ljude inspiriše da makar na jedan dan budu offline i vreme posvete dragim osobama, a u okviru novogodišnje kampanje,  Coca-Cola je 27. decembra pozvala ljude da se pridruže #idemoOFFline izazovu. Na ovaj način Coca-Cola je podsetila da su trenuci koje provodimo u krugu najdražih ono čega ćemo se uvek rado sećati i što će nam uvek vratiti osmeh na lice. Učesnici Coca-Cola #idemoOFFline izazova koji su podelili #idemoOFFline post i dan proveli sa najdražima bez interneta, pridružili su se i novogodišnjim željama i zajedno sa zaposlenima Coca-Cola sistema, čineći malo, ali značajno delo, učinili mnogo i doneli istinsku novogodišnju radost deci SOS dečijih sela. Pored novogodišnjih čestitki, Coca-Cola je obradovala decu i neophodnom opremom koja će im omogućiti da unaprede svoje školovanje i još jednom pokazala da su vreme i pažnja koju nekome pružate, ono najdragocenije.

„Dolazak novogodišnjih praznika budi u nama najlepše emocije i podseća nas na trenutke koji su važni. Nažalost, godina u kojoj se nalazimo nam je donela veliku neizvesnost, i razdvojila nas fizički od ljudi koji nam znače. Zato smo upravo ovom kampanjom želeli da inspirišemo ljude da izdvoje vreme za one koje vole, jer ove godine najlepši poklon smo upravo mi, sami. Zahvaljujemo se svima koji su se pridružili Coca-Cola #idemoOFFline izazovu, i na taj način zajedno sa nama obradovali decu iz SOS sela. Hvala vam što zajedno sa nama kreirate bolju budućnost“, rekla je Andrea Dragan, direktorka marketinga kompanije Coca-Cola.

Poslednji dani u godini nas podsećaju da vreme darivanja stiže, zato uživajte u prazničnoj atmosferi i ne propustite priliku da nekome budete najlepši poklon.

Najčitanije

5 retkih fizičkih karakteristika koje vas čine posebnim

Svaka osoba je jedinstvena. Mada svi imamo određene zajedničke karakteristike koje nas čine ljudima, fizički razlike između nas su neupitne.…

Tri neodoljiva jesenja recepta sa jabukama

Budući da je prava, kišovita jesen već stigla, ovih dana radujemo se toploj, ušuškanoj atmosferi kod kuće uz omiljene knjige,…

Gistro priče: Deset evra

Kiša je padala trideset osmi sat zaredom. To veče je u Beogradu bio skup Nesvrstanih. Na nekom glupom portalu sam…

Najnovije - Scena

Ove inspirativne uporedne fotografije će vam pružiti neophodnu motivaciju za rad na sebi

Promene nabolje su i te kako moguće, a posebno ako ste dovoljno uporni i spremni na kontinuiran rad na sebi.…

Ed Širan iznova ima ovu noćnu moru

Ed Širan je u nedavno objavljenom intervjuu za magazin GQ otkrio da ga jedna noćna mora već godinama sprečava da…

Beč na platformi „OnlyFans“

„Koliko golotinje možemo da podnesemo?“ Nova akcija Turističke organizacije Beča predstavlja provokativna umetnička dela i otvara diskusiju o slobodi umetnosti…