Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Inovacije i razmena iskustava su ključni za razvoj ugostiteljstva

AUTOR: CityMagazine 21 Feb, 2020
Inovacije i razmena iskustava su ključni za razvoj ugostiteljstva

Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i širom Srbije i koji su izazovi sa kojima se susreću hotelijeri u našoj zemlji – samo su neke od tema stručnih panela koji se održavaju u okviru 42. Međunarodnog Sajma turizma. Tokom četiri sajamska dana, vrhunski stručnjaci, vlasnici i menadžeri ugostiteljskih objekata će, zahvaljujući kompaniji Coca- Cola HBC Srbija koja organizuje skupove, biti u prilici da iznesu mišljenja o svim važnim stavkama potrebnim za brži razvoj ugostiteljstva.

Pažnja će, kroz diskusije, biti usmerena i na važnost edukacije i potrebe za kvalifikovanim i stručnim kadrom. Kroz razmenu ideja među stručnjacima, Coca – Cola HBC Srbija vidi najveći stimulans za razvoj HoReCa sektora i doprinos unapređenju ugostiteljske ponude, te i hotelijerstva. Kompanija je prvi put sponzor najveće i najznačajnije turističke manifestaciji u zemlji i jugoistočnoj Evropi, a ljubiteljima turizma i ugostiteljstva predstaviće se i velikim brojem brendova koje proizvodi i distribuira.

„Podrška koju smo ove godine pružili Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu došla je potpuno prirodno. Kao što naša kompanija širokom ponudom svojih proizvoda za svako doba dana i priliku zadovoljava sve ukuse potrošača i stilove života, tako želimo da podržimo turističku granu naše zemlje da pokaže svoj puni potencijal i širok spektar mogućnosti. Kako bismo bili najbolji, trudimo se da pratimo svetske trendove i uvodimo inovacije u svoju ponudu. To je ono što želimo da poručimo i na ovoj sjajnoj manifestaciji – treba biti autentičan, ali i istovremeno pratiti trendove, treba raditi na sebi, razmenjivati iskustva i neprestano učiti od najboljih. Upravo zato smo zahvalni svim partnerima iz HoReCa sektora koji su pružili podršku ovoj razmeni znanja i iskustva“, poručio je Darko Mladenović, predstavnik kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

U panelima učestvuju predstavnici popularnih beogradskih ugostiteljskih objekata poput Druga Piazza, Bela reka, Sasha bar, Tranzit bar, Kasina, Gajba, Bistro Mali pijac kao i predstavnici nekih od najvećih hotela u Srbiji, kao što su Hyatt, Crowne Plaza, Hilton i mnogi drugi. Tokom četiri sajamska dana, Coca-Cola HBC Srbija organizuje degustaciju vrhunskih alkoholnih pića poput Zlatne rakije, Bulldog džina, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih barmeni na licu mesta prave koktele, prateći svetske mixology trendove.

Najčitanije

5 retkih fizičkih karakteristika koje vas čine posebnim

Svaka osoba je jedinstvena. Mada svi imamo određene zajedničke karakteristike koje nas čine ljudima, fizički razlike između nas su neupitne.…

Gistro priče: Deset evra

Kiša je padala trideset osmi sat zaredom. To veče je u Beogradu bio skup Nesvrstanih. Na nekom glupom portalu sam…

Aktuelni modni trendovi u skladu sa horoskopskim znakom

Ne znamo da li se i vama čini da je teško ispratiti sve modne aktuelnosti, pa smo zato odlučili da…

Najnovije - Scena

Ove inspirativne uporedne fotografije će vam pružiti neophodnu motivaciju za rad na sebi

Promene nabolje su i te kako moguće, a posebno ako ste dovoljno uporni i spremni na kontinuiran rad na sebi.…

Ed Širan iznova ima ovu noćnu moru

Ed Širan je u nedavno objavljenom intervjuu za magazin GQ otkrio da ga jedna noćna mora već godinama sprečava da…

Beč na platformi „OnlyFans“

„Koliko golotinje možemo da podnesemo?“ Nova akcija Turističke organizacije Beča predstavlja provokativna umetnička dela i otvara diskusiju o slobodi umetnosti…