Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije
Iz Beograda u svet

Kompanija Carlsberg snimila je u Beogradu reklamu za brend Kronenbourg 1664 Blanc koja će se emitovati na svetskim tržištima. Ovo je prvi put da čuveni globalni brend snima u Srbiji reklamu za ceo svet.

Srbija je već poznata kao zemlja koja nudi odlične uslove za produkciju različitih TV I filmskih formata, pa je tako u Beogradu snimljena reklama za pivo Kronenbourg 1664 Blanc, koja nam prenosi kosmopolitski duh Pariza. Snimanje se odigralo u zgradi Geozavoda, kao i u lokalnom studijuprodukcijskog tima Tuna Fish i okupilo najveće stručnjake i kreativce iz svojih oblasti sa svih meridijana. Za kreativno rešenje zaslužna je renomirana britanska agencija Fold7, dok je za produkciju bila zadužena firma Stink films iz Praga. Režiju je potpisao poznati rediteljski duo iz Češke Wolfberg koga čine Jan Kalvoda i Premysl Ponahly. Koliko se polagalo u estetiku ove reklame pokazuje i činjenica da je za fotografiju bio zadužen eminentni francuski fotograf Vincent Gapaillard, poznat po radu sa najvećim svetskim modnim brendovima kao što su Chloé, Miu Miu, Chanel, Louis Vuitton, Hermès, Cartier, Burberry i mnogi drugi.

Kvalitet i raznovrsnost talenata, ekspertiza produkcije, geografska dostupnost i ispunjenje svih logističkih i umetničkih standarda, razlozi su zašto je Beograd odabran kao lokacija za snimanje ove nove globalne kampanje.

„Beograd je na međunarodnoj produkcijskoj sceni već prepoznat kao mesto koje nudi brz i lak pristup talentovanim glumcima, stručnjacima i osoblju koje prati proizvodnju materijala za marketinšku komunikaciju. Geografska dostupnost, dobra organizacija i iskustvo lokalnog produkcijskog tima, kao i konkurentna ponuda za snimanje, doprineli su tome da Beograd odnese prevagu u odnosu na brojne druge, takođe privlačne ponude gradova širom sveta. Meni je posebno drago što se naša nova kampanja za najveća svetska tržišta snima u zemlji iz koje potičem i u gradu koji će zauvek biti moj dom. Mislim da je to sjajna prilika da ukažemo na kvalitet lokalnih resursa i mogućnosti koje ova destinacija nudi za brendove iz najrazličitijih kategorija”, rekao je Nikola Maravić, globalni direktor marketinga za brend Kronenbourg 1664 Blanc.

Levo – Wolfberg, desno – Nikola Maravić

Reklama za Kronenbourg 1664 Blanc biće emitovna na tržištima Kanade, Kine, Rusije, Južne Koreje i mnogim drugim.

Kronenbourg 1664 Blanc je svetlo, pasterizovano, mutno pšenično pivo sa aromom karamele, narandžine kore i korijandera i sadrži 5% alkohola. Okuplja porodicu i prijatelje, pruža zadovoljstvo za sva čula i prenosi francuski način uživanja u svakoj prilici.

Najčitanije

5 retkih fizičkih karakteristika koje vas čine posebnim

Svaka osoba je jedinstvena. Mada svi imamo određene zajedničke karakteristike koje nas čine ljudima, fizički razlike između nas su neupitne.…

Tri neodoljiva jesenja recepta sa jabukama

Budući da je prava, kišovita jesen već stigla, ovih dana radujemo se toploj, ušuškanoj atmosferi kod kuće uz omiljene knjige,…

Pol Makartni konačno otkrio ko je stvarno rasturio Bitlse

Fanovi legendarnih Bitlsa vole da svale krivicu na Joko Ono i Pola Makartnija za raspad svog omiljenog benda. Danas, više…

Najnovije - Scena

Kraljica Draga Obrenović dobija ulicu u Beogradu

Komisija za spomenike i nazive trgova i ulica prihvatila je predlog novinarke Olivere Miletović i zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića…

Stanovnici Melburna na popularnom Instagram nalogu objavljuju fotke najružnijih kuća u svom gradu

Melburn je drugi najnaseljeniji grad u Australiji. On važi za privredni i kulturni centar ove zemlje, a često se svrstava…

Ove inspirativne uporedne fotografije će vam pružiti neophodnu motivaciju za rad na sebi

Promene nabolje su i te kako moguće, a posebno ako ste dovoljno uporni i spremni na kontinuiran rad na sebi.…