Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Sedam godina zajedničke misije: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

AUTOR: CityMagazine 30 Sep, 2021
Sedam godina zajedničke misije: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, sedmu godinu zaredom spaja modu i plemeniti cilj, u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

Biće uključene i kupovine ostvarene putem sajta www.lindex.rs, tako da se bezbedno i u udobnosti doma, može pregledati i poručiti celokupna ponuda uz dostavu na kućnu adresu. Kupovina putem Lindex sajta je ispunila očekivanja i potrebe kupaca, uz potvrdu vrednosti koje se podudaraju sa novonastalim potrebama – stabilnost, kvalitet, poznatost, poverenje i održivost, ukazujući da Lindex predstavlja svet kakav poznajemo, volimo i želimo i u ovim vremenima.

Na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije rade najveći stručnjaci za tu oblast medicine u zemlji, koji su u protekloj 2020. godini obavili gotovo 150 hiljada pregleda. Do sada je donatorskim Lindex Pink kampanjama prikupljeno 6 miliona dinara kojima je učinjeno da se uslovi lečenja na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije poboljšaju: adaptirane su prostorije koje koriste pacijenti na Klinici onkološke hirurgije, nabavljeni su elektrohirurški generator i medicinska oprema.

„Društeno odgovorne kampanje poput Lindex Pink imaju pozitivan uticaj, jer kroz podizanje svesti žena o važnosti prevencije, dolazimo do većeg broja pregleda, a time je veći broj otkrivenih tumora u početnoj fazi, što ujedno znači i više spasenih života. Ono što je važno da žene znaju je da je bolest izlečiva kada se otkrije u početnoj fazi”, istakao je dr Srđan Nikolić, načelnik Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije.

Na događaju posvećenom predstavljanju saradnje brenda Lindex i Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, podršku su pružile i novinarke koje su simboličnim revijalnim hodom, noseći Lindex modele, poslale poruku ženama koje se bore sa ovom opakom bolešću da nisu same i da zajedno mogu da iz ove borbe izađu kao pobednice snažnije nego ikada.

Kampanju je podržala i poznato TV lice Maja Nikolić, koja je na događaju uputila reči ohrabrenja ženama, podsetila da je neophodno da volimo sebe i zajedno se borimo za pozitivne promene, vodeći računa i o svom zdravlju i o svom izgledu.

„Udruživanjem snaga sa posvećenim kupcima pružamo snažnu podršku ženama, ohrabreni dosadašnjim pozitivnim rezultatima Lindex Pink kampanja. Trenutne okolnosti su nam dodatno potvrdile da zdravlje nema cenu i da treba da izdvojimo vreme za sebe, budemo odgovorni i nastojimo da učinimo što više da se okrenemo zdravlju“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti, kao i briga o prirodnim resursima, bitan deo poslovanja, i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom.

Najčitanije

Viktorija Bekam u šik izdanju za svečanu priliku

Viktorija Bekam je žena kojoj u stilskom pogledu gotovo da nema ravne, i to na svetskoj sceni. U prilog joj…

Ova hrana je dobra za mozak

Godinama se već priča o tzv. superhrani. To su namirnice koje su izrazito dobre za ljudski organizam, zbog čega je…

Veliki hit Elene Ferante konačno stiže na veliko platno

Književni fenomen poznat kao Elena Ferante ima mnoge fanove u Srbiji, a baš za sve vas imamo dobre vesti. Naime,…

Najnovije - Scena

Novi broj City Magazine-a u Danasu u utorak 26. oktobra

List Danas i City Magazine čekaju vas zajedno na trafikama širom Srbije u utorak 26. oktobra. Danas i City Magazine…

Zabavne slučajnosti koje se dešavaju samo jednom u životu

Kako biste reagovali da hodate supermarketom i na ambalaži nekog proizvoda ugledate ilustraciju čoveka koji izgleda isto kao vi? A…

Vikend preporuke 22-24.10.

Dragi naši, kako bismo vam olakšali izbor aktivnosti za vikend, odlučili smo da na jednom mestu sakupimo nekoliko preporuka za…